SVAR PÅ TAL

  • Amanda:
    Men U Smile I Smile är väll inte helt slut va??? DEN FÅR INTE VA DET! Snälla säg att du kommer fortsätta på den sen nån gång?! SNÄLLA!

     Svar:Haha Nej den är inte helt slut! jag kommer nog fortsätta någon gång!
     
     
  •  
    Men hela novellen är väll inte slut va????!!! Jag läste ända hit under hela natten!!! Den får inte va slut!!!!! :( Snääälla säg att den inte är slut!! Snälla!! Den får INTE vara slut!!! Snälla

     
    Svar: hela novellen är inte slut! Jag kommer fortsätta skriva på den senare antagligen! Du kan vara lugn! :)
Tack Emma för alla dina fina kommentarer på varje kapitel! 
Jag kommer antagligen fortsätta på U Smile I Smile igen om några månadere kanske! Efter jag gjort några noveller eller en!
 
Nya novellen kommer upp ikväll! 
Men hur många skulle gillat om jag gjorde en facebook sida? Hur många skulle gillat sidan?
Kommentera vad ni tycker! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad bra!!! Jag hade gillat Facebook sidan jallefall! :)

2012-08-15 @ 14:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback