U Smile I Smile Kapitel 38

Nästa morgon så vaknade jag av att Justin kysste mig på halsen och lämnade små bitmärken.

Jag fnissade till och vände blicken upp mot Justin som log mot mig.

Han såg verkligen så utvilad ut som jag kände mig.

Jag tog upp min mobil och kollade på klockan och såg att den var 16:00.

Vi hade kommit hit runt 4 inatt så vi hade alltså sovit i 12 timmar.

När Justin fick se vad klockan var så log han och sa:

’’ Alltså är det inte lönt att göra något idag. Vi kan ha en hel dag här inne. Bara mysa.’’

Han log nöjt när jag nickade och jag slängde mig över honom och kysste honom hårt och det tog inte lång tid innan det gick till hångel och Justin började fumla med min t- shirt när han fick av den så började han massera mitt högra bröst och smått suga på det.

Precis innan det blev ett sugmärke så tog han undan sitt ansikte och började med det andra bröstet och göra lika dant.

Jag skulle kunna ha bikini imorgon utan att folk undrade vad vi hade gjort kvällen före så sugmärke gick inte.

Han gjorde precis som på det högra bröstet han drog sig undan precis innan det blev sugmärke och började kyssa mig istället.

Jag avbröt kyssen och började kyssa Justin ner över halsen, magen och tillslut till kalsong kanten.

Han började andas snabbare när jag drog ner kalsongerna och tog hans grej i handen.

 

Vi låg  båda utslagna bredvid varandra och andades snabbt.

Med tanke på att vi hade legat i 2 timmar sammanlagt så var det inte så jätte konstigt att vi var trötta.

Jag bestämde mig för att hoppa in i duschen och frågade Justin om han skulle med in vilket han skulle och vi gick tillsammans in i duschen och duschade lite snabbt och när vi var klara ringde vi roomservice och beställde mat.

 

NÄSTA MORGON:

När vi vaknade på morgonen nästa dag så bestämde vi oss för att gå till stranden.

Det var 35+ grader så det var olidligt varmt om man inte var på stranden eller i vattnet.

Vi packade ihop handdukar och 2 flaskor vatten och la även ner våra mobiler i min strandväska och tog kortet till hotellrummet och la ner i väskan innan vi gick hand i hand till hissen och åkte ner.

När vi kom ner i lobbyn så stog Kenny och Harry där och pratade, skrattade så vi fick fram till dem. Fortfarande hand i hand.

Det var inte en så jätte lång bit till stranden så det gick jätte fort att gå ner.

Där nere så tog vi två solstolar som stog bredvid varandra och flyttade ihop dem så att vi kunde sitta tät intill varandra.

Dem var så nära varandra att det inte var ett enda mellan rum mellan dem. Bara en liten liten springa.

Jag tog av mina shorts och min magtröja jag hade tagit på mig och satte mig ner på stolen och Justin tog av sig sin t- shirt och satte sig på den  andra stolen med sin mobil i handen.

Jag satte mig på knä för att ta min mobil men den låg bredvid Justins stol så jag lutade mg över honom med knäna på ena sidan av honom och överkroppen över honom.

Justin la sin hand på baksidan av mitt lår nästan vid min rumpa och skrattade åt mig som inte hittade min mobil.

Tillslut hittade jag den och satte mig tillrätta igen.

Jag tryckte upp twitter och såg direkt att Selena hade skrivit ett DM till mig och även 3 till.

Sen så alla fansen som jag följde.

Jag tryckte upp Selenas och läste det:

’’ Dags att ringa mig nu va?  Hörde från Noah att Justin snart går inte i vägen så han och du är i Brasilien och ska vara där i några dagar  nu innan alla andra kommer?  Hur mår han nu? Jag blir orolig. Men hur mår du själv? Jag vet att du inte mår bra när Justin inte mår bra och på dem bilderna som har kommit på dig och Justin på konserten i Chile ser det verkligen inte ut som du mår bra. Dina ögon glittrar extra mycket?  Och din röst låter helt super sliten? Gumman du måste prata med mig om såna här saker! Jag är rädd att du ska gå in i väggen om du inte tar det lugnt snart. Och vi ska inte prata om Justin. Hans ögon ser helt döda ut och detsamma med hans ansikte. Ni skulle egentligen behöva flera veckors semester nu. Men det är väl bara en månad kvar av turnén? Sen har ni semester va?.. Då ska du och Justin komma till Canada och vara med mig och Ryan i några veckor.  Fast först ska ni bara ta det lugnt i några dagar. Ni är helt sönder stressade. Och om du ser på Justins profil så ser du vad hans fans skriver till honom. Dem tycker han ska ha semester. Att  ni två ska ha semester. Att han ser super smal ut och verkligen måste äta. Och om du ser vad dem skriver till dig så är det inget hat. Bara: Du måste säga till Justin att sova. Att äta. Bara ta det lugnt. Det är så dem skriver till dig. Dem skriver inget hat. Du måste få Justin att ta det lugnt och äta. Äta och ta det lugnt. Kan du lova mig det? Och Ryan? Du förstår inte så orolig han är och detsamma med Chaz. Snälla hjärtat? Ring mig när du har sett detta.  Eller senare. Bara du ringer mig snart.’’

Jag inspekterade Justin och såg mycket väl att hans revben stack ut med än vad dem bruade göra och detsamma med hans ryggrad.

Hans mage var plattare än vad den någon sin hade varit och hans ansikte såg inte lika slitet ut som det brukade göra.

Jag la ner mobilen bredvid mig och tog Justin mobil i handen och han vände blicken mot mig med ett frågande uttryck i ansiktet.

’’ Justin… Du har blivit smal. Du måååste äta nuuu! Eller senare men du måste börja äta? Snälla kan du lova mig det? Dina fans skriver till mig hela tiden att jag ska få dig att äta mer. Snälla Justin? Du gör dina fans jätte oroliga. Och Ryan och Chaz är enligt Selena jätte oroliga.’’

Justin kollade på mig en lång stund och öppnade sedan munnen:

’’ jag ska… men du vet hur det är på turnén… Konsert, Soundcheck, genrep, sova och träffa fans. Ätandet kommer in lite sådär imellan. Ibland hinner jag. Men du. Då måste du lova mig att äta också. Du har gått ner mycket mer än vad jag har och jag är orolig för dig Miles.. Men om du äter mer så äter jag mer.  Vad säger du. Äta på donken ikväll`?? Snääääääääälla?’’

’’ Justin.. ´du vet vad jag tycker om donken.’’

’’ Gillar du chicken nuggets Miles?’’

’’ Ja det vet du…’’

Justin log nöjt och tog sedan sin mobil igen och började knapra på den och detsamma gjorde jag.

 

Vi bestämde oss för att åka till Mc Donalds och äta där så när vi gjort vid oss åkte vi dit.

Jag hade ett par korta jeans shorts och en vit tröja med ett hål i ryggen så man såg hela bhn där bak.

Vi stog i kö i typ 10 minuter och hade under den tiden blivit upptäckta så vi skrev autografer och tog bilder med alla som ville ha innan det blev vår tur att beställa.

Justin beställde en Big Mac till honom och frågade mig vad jag skulle ha och jag bestämde mig för 6 bitars Chicken Nuggets, mellan pommes och mellan cola light.

Jag hade börjat dricka det den senaste tiden för jag tyckte den var mycket godare.

Det tog ungefär 10 minuter innan vi fick vår mat och under tiden hade jag och Justin stått och diskuterat om vem som skulle betala och Justin  hade tillslut vunnit så han betalade när vi fått vår mat och sen så gick vi och letade efter ett bord som vi skulle sitta vid.

Kenny och Harry gick bakom oss med sin mat på sina brickor och jag hade brickan där jag och Justin hade vår mat på.

Vi hittade ett bord och bestämde oss för att sitta vid samma bord allihopa.

Jag tog upp min mobil och tog foto på brickan där min och Justins mat var på och la ut bilden på Instagram och Twitter.

Inte förens bilden var uppladdad såg jag att Justin hand vad med och jag orkade inte direkt bry mig.

Fansen visste att vi var tillsammans sen nästa 2 år tillbaka och dem visste att vi var i Brasilien tillsammans så?

Varför skulle jag gömma grejer från dem? Jag gillade inte det.

Visst ett förhållande gick bra att gömma från dem men såna här grejer behöver man inte gömma för dem.

 

Medans vi åt så hade vi snackat och när vi nu var klara så reste vi oss upp och gick till sop grejen och slängde allting sedan så gick vi ut till bilen.

Vi hade en hyr bil medans vi var här så att vi kunde komma någon vart.

I bilen så pratade och skrattade vi alla och det tog inte speciell lång tid innan vi var framme på hotellet igen.

Kenny och Harry släppte av mig och Justin och körde sedan iväg för att hitta en parkering och vi gick upp på vårat rum.

Vi hade bara imorgon på  oss att vara själva innan resten av gänget skulle komma och allvarligt ville jag verkligen inte tillbaka till turnén..

Det skulle bli så jäkla jobbigt att behöva gå upp tidigt och allt.

Jag kände verkligen inte för det…

Men det är skönt att turnén är slut om några veckor.
________________________________________________________________________________
Det var väl ok. Sista chaptern nu..... :( 
Kommeeeentera nuuu! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh den var ju bäst!

2012-08-15 @ 12:43:48
Postat av: Amanda

Men hela novellen är väll inte slut va????!!!
Jag läste ända hit under hela natten!!! Den får inte va slut!!!!! :(
Snääälla säg att den inte är slut!! Snälla!! Den får INTE vara slut!!! Snälla

Svar: hela novellen är inte slut! Jag kommer fortsätta skriva på den senare antagligen! Du kan vara lugn! :)
justinnovells.webblogg.se

2012-08-15 @ 13:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback