Börja blogga med mig?Läs nedan!

Hej på er alla i snön! 
Jag är sjuk idag, så jag har ännu inte varit ute idag, men det är vitt överallt och fem till tio centimeter snö ligger på marken. Alltså ser det väldigt kallt ut utomhus. 

I början trodde jag att jag skulle klara av bloggen själv, men det har inte gått så bra. Vilket ni nog märker eftersom det kommer högst två kapitel i månaden. Jag är otroligt ledsen över det, och önskar att det hade kommit upp fler kapitlet. Men så är det just nu iallafall. Men det kan bli ändring på det. Det har legat i mina tankar väldigt länge. Ska jag söka en delägare till bloggen igen? 
Hade någon velat skriva tillsammans med mig? 
Om ni vill det, gör följande då: 
•Skriv en kommenter. I den ska det stå: 
-Namn
-Ålder (även vilken årskurs)
-Fritidsintressen,hur många dagar i veckan m.m 
-Varför du gillar min novell 
-Om du har skrivit novell innan eller skrivit berättelse på fritid/blogg
-Hur ofta du har tid att skriva  
-Varför just du vill skriva med mig
•Tycker jag att du/ni verkar intressant, så kommer jag skriva ett inlägg här på bloggen eller skicka mail till er. Om ni inte skrivit mailadress, så kommer jag skriva på bloggen om eran mailadress! 

Tycker ni det låter intressant? Innan du gör något, läs då reglerna för att få skriva  med mig: 
-Du får inte under några omständigheter  ta bort bloggen eller byta mailadress/lösenord 
-Du får inte ta bort något kapitel från någon av mina noveller. 
-Du får inte kopiera något och sedan lägga ut på en egen blogg. Till exempel, sno mina idéer till WAL och skriva en egen novell om det. 
-Vi kommer att ta beslut om novell, design tillsammans. Alltså så får du inte byta design helt utan att jag vet något om det. 

Hoppas att ni inte blev rädda för mina regler ;)  Jag hoppas iallafall att någon kommer söka iallafall. 
Puss och kram älsklingar <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

1. Sandra
2. Jag är 12 år men fyller 13 i maj och jag hår i 6:an
3. Jag går på teater så det tycker jag är kul typ.. Men det är på måndagar.
4. Asså jag gillar din novell för att det är välskrivet och du skriver väldigt bra, du äger rättare sagt! Och ja det är väldigt få saker jag läser som jag fastnar vid, så det är ovanligt.
5. Jag skriver faktiskt en novell på en egen blogg och jag älskar att skriva men enligt mig suger jag och typ mina kompisar bara "OMG Sandra du är skit duktig ju"
6. Jag kan skriva får det mesta varje dag om inte jag har prov eller läxor eller teatern eller helt enkelt sådana saker jag måste göra.
7. Jag vill skriva med dig för att du verkar snäll okej det är inte bara därför, men du är super duktig och det skulle vara kul att skriva med någon som är lika duktigt som du! Tro inte att jag försöker utnyttja dug på något sätt för det vill jag absolut inte! Men aa.
Xoxo
Sandra

2014-01-29 @ 21:09:04
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Postat av: Agnes 😂

Hmm... Vart ska jG börja? Åh just de! Jag är 13, snaaaaart 14 (19 dagar kvaaar) och jag gillar att rida. Jag ääääälskar The Fooo och Ome Direction. Men Justin kommer alltid vara min crush.
Jag vill skriva med dig för att du är bäst på alla sätt och proffs och bästa vännen som finns. Men sen så vill jag ju prova något nytt också 😂😂 (not)
Jag har haft blogg, delägt och nu har jag en fanfic som skrivs på anteckningar i mobilen. Jag älskar att skriva. Jag älskar b&js och dig ❤️ Puss babe och hoppas att du väljer miigggg 💕✨
P.s kommer byta lösenord och sånt så bajs på dig 🍌🙊💩

2014-01-29 @ 21:45:22
Postat av: Ida

Hejsan jag heter Ida och är en tjej på 12 år och går i 5 an.
Jag går på fotboll 2gånger i veckan.och går i skolan resten av dagarna så dom dagarna som jag går i skolan är jag ledig på eftermiddagen.jag tycker att din novell är värden bästa Jag gillar justin väldigt mycket så det är jätte bra att du skriver novellen och så tycker jag att historien om att Vanessa träffar justin genom Ryan att dom ska till en stuga är sjukt bra.jag har inte skrivit en novell på en dator och lagt ut det på internet förr men jag skriver en novell i min dagbok.jag har tid att skriva på tis,ons,tor,lör och söndag.jag tänker på justin varje dag och vill utrycka mina känslor jag kan knappt koncentrera mig i skolan så mycket jag tänker på honom.så då skulle det vara fet nice för mig om jag skulle få skriva med dig för du har börjat den här novellen så bra och då vill jag att den ska fortsätta bra.

Hoppas du tar mig hejdååååååååå

2014-01-30 @ 08:09:52
Postat av: Tina

Jag skulle jättegärna vilja hjälpa dig, men jag har tyvärr inte tiden :/ Jag skulle kunna hjälpa dig då och då ifall du vill såklart.

Jag heter Tina och är 16 år, går sista året i nian.
Jag har ingenting speciellt som jag gör på fritiden eftersom att jag precis har slutat i allt. Jag gillar din novell för att jag kan leva mig in i rollerna och det är precis det jag vill.
Jag har skrivit på en novell men pausat den för att jag tröttnat. Jag har också precis börjat på en ny eftersom att jag kände att jag behövde göra det. Dessa kan du läsa på instagram under användarnamnet @/fooo_novellen
Jag har tid att skriva då jag inte har läxor och prov att plugga till och det är olika.
Det skulle vara kul att skriva tillsammans med dig, jag har aldrig skrivit en Justin novell men läst minst 100 stycken. Helt galet! Men det hinner man på fem år!

Dina regler håller jag med på fullständigt, jag skulle verkligen inte gilla om något sådant skulle hända med mig så jag har förståelse och tycker inte alls att dina krav är konstiga.
Jag skulle få panik om någon gjorde så mot mig..

Men som sagt kan jag hjälpa till på ett hörn, vet inte riktigt hur stora krav du har. Alltså hur mycket man ska kunna skriva i veckan, hur många kapitel som ska upp varje vecka osv.. Kramisar!

2014-01-30 @ 13:26:04
URL: http://tinalammela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback