DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> justinnovells -
2012-03-16
17:58:05

Oh this is not good i most fix it , chapter7

''Bitch, du är så jäkla tjock!! Kolla dig i speglen och kom tillbaka sen! Eller vänta åk hem till skit Atlanta och efter det till helvetet! Tjockis!'' säger Selena till mig.

Är jag tjock eller inte?
Jag går och ställer mig framför speglen och inspekterar min kropp jo kolla mina lår är säkert 40 cm och min midja är säkert 200.
Mina höfter är alldeles för stora och sticker ut och jag har massa stora utbölnare överallt.
Jag måste banta så är det bara och äta sallad varje dag.
Men först måste jag väga mig.
Jag ställer mig på vågen och väntar på att den ska bli klar, vågen visar 49 kg.
Helvete vad mkt.
Selena hade rätt jag är tjock.
JUSTINS PERSPEKTIV: 2 VECKOR SENARE
selena har åkt hem och ända sen hon har gjort det så har Lovisa börjat äta jätte lite.
Sallader varje dag eller hon äter inte varenda dag hon kanske äter varanan dag, och hon dricker bara vatten..
Hon har gått ner i vikt det ser man och hon mår inte bra det ser man också på henne.
Fan, jag måste prata med Carin om detta.
'' Carin, vad har hänt med Lovisa? Hon äter nästan aldrig och hon har gått ner säkert 5 kg den här veckan.. vi måste göra något hon kommer få ätstörningar'' säger jag till carin
'' jag vet! vaad ska vi göra Justin? Jag har tänkt på det jätte mkt nu men jag kommer inte fram till något. Men imed att hon inte  sjunger så kanske vi ska göra så att hon  sjunger overboard nu? Eller vad tycker du? Bättre än att ta Miley Cyrus igen? '' ler Carin
'' Hon måste börja sjunga igen och så får hon inte beställa sin mat själv. Chaz får komma igen imed att han åkte igår så får han och ryan komma och hjälpa henne. Hon måste bli sig själv igen! Hon har nog fått anorexia carin. Du vet den när man ser sig själv som jätte tjock men man är inte det?'' säger jag

Detta är inte bra, jag ska fixa så att hon blir sig själv igen ! Hmm jag har hört att hon älskar Hawaii? Dem har jätte god mat där.. Jag måste prata med scooter. alla kanske kan ta semester sen och åka dit. det värsta är att dte måste bli snart helst om några timmar. och jag tror inte scooter vi att hans dotter ska bli sjuk så dem kommer bli så som jag vill.
_______________________________________________
Jaa hmm?
Va kommer hända? kommer justin lyckas rädda henne innan det är försent eller kommer hon verkligen få en kraftig anorexia? stanna kvar och läs så får ni reda på svaret.
från klockan 21 ikväll och tills på måndag så är jag hos min kära mamma.
så det kommer ingen i helgen det kanske kommer ett så här kort som nu snart om jag inte ska träffa en kompis jag får se.
men denna delen var super kort..
;D puuss
UPDATE: DET KOMMER INGET IDAG! DET KOMMER FÖRHOPPNINGSVIS PÅ MÅNDAG ANNARS PÅ ONSDAG ELLER TORSDAG!! (:


2012-03-07
17:37:03
Kategori:

detta fält måste fyllas i blö blö blö

kan inte börja skriva innu! måste hitta ideer (: alltså hitta på ;)
Kommer kanske idag!!
Hejdå

2012-03-07
17:35:34
Kategori:

Idetorka!

Heej älsklingar!
Chapter 6 uppe nu.
Börjar på kap 7 nu och ska skriva ikapp lite idag tror jag! (:
Men vad ska hända? ;)
Kram babys <3

2012-03-07
17:32:50

Selena are here!! chapter 6

Jag vaknade upp i ett vitt rum med en massa pipande maskiner och Justin, mamma och pappa sittandes bredvid mig.
Justin hade min hand i sin och mamma och pappa satt och kollade rakt ut i toma intet och märkte inte att jag hade vaknat, förens jag hostade till då vände sig alla mot mig och alla kramade mig föriktigt för att dem var rädda jag skulle bli skadad.
Jag kände hur det började värka jätte mycket i magen och i kinden då kom minet tillbaka, Sammy Chaz flickvän hade slagit mig och jag hade svimmat.

'' ja då kan du få åka hem Lovisa.'' sa doktor.black
jag, mamma,pappa,justin, kenny och george gick ut genom sjukhus dörrarna, det var fullt med papz och fans  där.
När papzen såg att jag och Justin vart med så blev dem helt vilda dem sprang fram och skulle just trycka upp en kamera i huvudet på mig när jag skriker till, bäde för min djupa klausfobi och att en av papzen hade stöt till migvid revbenen.
Mamma och pappa vänder sig oroligt mot mig.
Vi sprang in på sjukhuset igen och doktorn tog imot mig och konstaterade att jag hade ett brutet revben.
Jag fick inte göra något ansträngande som att dansa men jag och pappa bad på våra bara knä typ att jag skulle få sjunga overboard och Justin hängde snart med för han visste att Selena skulle komma annars.
Men så envis som en doktor är så fick jag inte sjunga så pappa bestämde att vi skulle ringa Selena, han ville inte heller men han kom inte på nån annan.
'' Pappa? Miley kan komma? Jessica Jarell? Jasmine Villegas? Snälla inte Selena jag hatar den bitchen'' sa jag
'' Men lilla gumman! Miley har turne Jessica är iväg typ på en annan konsert Jasmine spelar in en musikvideo så det måste bli hon!'' sa pappa med betoning på hon.
Jag måste se till att bli frisk så jag orkar sjunga, men jag har inte enns ont där ....
nu.

'' Åh hej Justin! Gud vad jag har saknat dig '' säger Selena när jag Justin och Alfredo sitter i bussen och spelar xbox .. Nämnde jag att hon ställde sig mitt framför tvn?
'' Jag har inte saknat dig! '' säger Justin kaxigt
'' Flytta dig bitch'' säger jag
'' Hora!'' säger Selena tillbaka.
'' RYYYYYYYYYYAN! KOOOOOM!'' skriker jag
Justin flinar mot mig och Ryan Good kommer in och kollar frågande på mig, jag pekar på Selena och Ryan går fram till bitchen och slänger henne upponer på hans axel och går med henne till en våningssäng där hon ska sova.. han slänger henne på underdelen och går sen iväg.
'' Nu när vi är en till på turnen.. Tills Lovisa blir frisk igen så när vi sover på hotell så delar: Justin,Lovisa,Ryan, Jaden  och Alfredo på ett rum! Selena,Allison( haha hon som typ fixar allting med biljetter och sånt) och Vanessa ( Justins frisör! Pattie,Carin,Kenny och jag. När Jazmyn kommer så sover hon hos pattie eller Justin.'' säger Pappa när alla samlats i köket
Selena gör allt för att komma nära Justin och  Justin gör allt för att komma ifrån henne.
Jag minns när dem var tillsammans och dem alltid stog och klängde på varanadra vid såna här samlingar eller dem gjorde det alltid.
'' Justin  jag vill sjunga jag vill inte att Selena är här '' säger jag när vi ligger i sängen och ska sova.
'' Det vill jag med Sweetie.. Du sjunger så jäkla bra! jäkla Sammy! Chaz gjorde slut med henne. Men vad var det som hände egentligen?'' säger Justin
'' Hon hade sett mig och Chaz lite väl närgångna enligt henne, han stod och höll om mig för att jag var yr och var jätte nervös sen så när jag kom in i logen och såg henne sitta där rosenrasandes så blev jag rädd.. men brydde mig inte. Ryan komm fram till mig med Poppy efter sig för att skydda mig typ för alla vet vad som händer när Sammy är arg.. Jag började leta efter ditt godis för jag behövde socker och skulle just ta upp det när jag känner hur någon puttar mig rakt in i gardroben så jag slog i revbenen. Ryan och Poppy försöker stoppa henne och Poppy sparkar henne på benen och puttar bort henne men hon kommer igen och sparkar mig där jag har det stora såret på magen . Precis på samma ställe som jag fick operera bort min blindtarm på du vet.Sen så ställer jag mig upp och skriker allt vad jag har hela tiden för att det gjorde så ont men ingen hörde det för du hade konsert.Sammy kommer och slår mig på unerläppen så den spräcks och och sen så sparkar hon mig på benet så jag ramlar baklänges och slår i huvudet och det var då din konsert var slut och alla kommer in.'' säger jag

Nästa morgon när vi vaknar då ligger jag på Justins bröst och han ligger utan tröja bara i basket shorts.
Gud vad den killen är snygg och gud vad snygg mage han har.
Magrutor.
Jag är helt förelskad i den kille verkligen
________________________________________
Mjaao vad ska hända nu då?
Tråkigt mellan kapitel..
men vad ska hända med Selena?
Kommer Lovisa orka sjunga! ?
Vet vet ? Jo ja !
Puss på er lövisar <3