Tråkiga nyheter 😔

 Hej alla! 
Eller ni som är kvar. Förlåt för att bloggen legat helt nere så länge. Men der har inte varit så lätt för oss. 
Våran inspo har legat på noll. 
Men igår så avslutades vårat skrivande. Agnes känner inte att hon vill skriva längre. Vilken jag tycker är väldigt jobbigt och tråkigt. 
Det kommer kännas konstigt att ha JN själv. Men jag ska verkligen försöka. 
Så jag hoppas att läsarna kommer tillbaka igen, för nu börjar jag snart igen. 
Så nu vet ni. Bloggen ägs av mig, Moa. 
Mer info dyker upp ❤️
-Moa ❤️

Kommentarer
Postat av: Tilda♥

Oki!♥

2013-10-07 @ 15:36:08
Postat av: Linnea f.d Justgettingstarted

hej! ledsen att jag inte hört av mig på mega länge, alla mina konton blev hackade och raderade(!).
Verkligen ledsen att höra om dig och Agnes, hoppas dock att du fortsätter på novellen för (som alla de andra) så verkar den jätte bra! :)
Kramar

2013-10-07 @ 16:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback