51- I Need Nutella, NOW!

Jag var osäker, visst var jag det.

Justin försökte säga till mig att det inte skulle bli lätt, men att vi skulle klara det tillsammans.

För han tänkte verkligen inte lämna min sida.

'' Men snälla Bella! Kan du lova mig, att vad som än händer, kan du lova mig att inte lämna mig?''

Justin lät så osäker, så ledesen och liten.

Jag kollade på honom och smekte hans kind.

'' Justin, jag lovar. Att vad som en händer, ska jag inte lämna dig! Vi ska klara oss genom detta tillsammans.''

'' Tillsammans'' sa vi båda två på samma gång och kollade på varandra.
______________________________________________________________________________________________

'' Visst, det var bra att ni kom ut med det, eller iallafall började på att komma ut på det. Men tänkte du inte på konsekvenserna Justin? Konsekvenser som påverkar din karriär och Bella. Hon kommer bli förföljd av paparazzis och få hat. ''

Scooter var inte arg, men inte glad iheller.

Vi hade inte tänkt på konsekvenserna.

'' Jag bryr mig inte om konsekvernserna för mig! Så länge Bella inte blir skadad bryr jag mig inte!''

'' Vi kommer inte komma undan detta nu. Vi kommer inte kunna förneka det nu.''

Justin suckade och begravde sitt huvud i mitt hår.

'' Jag menar inte att ni ska gå ut på gatan och skrika ut att ni är tillsammans. Utan mer låta det komma. Får paparazzisen en bild på er två, gör det inget. Utan bara låt dem komma. Får du en fråga i skolan Bella, så svara ärligt. Om du, Justin, får en fråga på en interjuv, svara ärligt.''

'' Försök att inte kolla på hoten på twitter, facebook och instagram. För det kan finnas en del. Och om det är något som har hänt, som du inte kan ta upp med Justin, finns vi alla alltid.''

Scooter gjorde en gest mot alla i crewet.

Pattie, Alison, Carin, Moshe, Kenny, Ryan Good och Alfredo.

Det var såklart inte alla i crewet, men dem som var viktigast och behövde veta det.

 

Det hade gått en timme och vi satt just nu tillsammans i bilen tillbaka hem till mig.

Vi hade tagit ett stopp hemma hos Justin, för att hämta kläder han skulle ha hemma hos mig.

Men var nu påväg hem till mig.

Eller vi körde precis just nu upp på uppfarten till oss.

Klockan var runt 5:15.

Justin flätade samman våra händer tillsammans och öppnade ytterdörren för mig.

Det luktade mat i hela hallen.

Skratt, skrik och prat hördes inne från köket.

Justin gjorde ett tecken att han skulle upp och lämna sin väska bara.

Jag gick in i köket där jag möttes va en syn jag helst inte hade velat missa.

Pontus och  Emilia stog och fäktades med två slevar, mamma och Katrin stog och bakade.

Max och Karl stog och lagade mat.

Alexander syndes inte till i rummet.

Men det var skönt, jag fick rysningar varje gång jag såg honom.

Dels pågrund av hans namn och också pågrund av blickarna han gav mig.

Det var obehagligt.

Jag fattade inte varför han gav mig blickar, när han hade sin flickvän antingen bredvid honom eller i sitt knä?

'' Nejmen! Hej Bella! Har du inte Justin med dig?''

Jag skrattade åt mamma som vände sig mot mig med mjöl över händer, tröja, byxor och ansikte.

'' Jo, Justin är där uppe och lämnar sin väska bara.''

Jag gick och satte mig på den ena stolen och såg hur Pontus och Emilia slutade med sin fäktning och kom och satte sig bredvid mig.

Jag log lite smått mot dem.

Framför mig, låg Max Macbook Air.

Jag visste att jag fick använda den, så jag grabbade den till mig och startade den.

Den startade snabbt och jag skrev in lösenordetsom var lätt.

LottaBella.

Direkt tryckte jag mig in på Google Chrome.

Det tog nog inte mer än två sekunder för den att ladda in, där skev jag twitter.com i sökfältet.

Det tog faktiskt rätt så lång tid för den att komma in på twitter.

Men väl inne, skrev jag in mina uppgifter.

Mina mentions var överfulla.

Jag vet att jag inte skulle läsa, men jag kunde inte hålla mina händer från att klicka in så jag såg alla mina mentions.

 

You are a really fat idiot! How can you take Justin from us?!

Var det jag fick läsa mest.

Blandat med att jag var en bitch, hora och slampa.

Att jag var ful och så fick jag veta vad som var dåligt med mig.

Att jag inte förkänade Justin.

Påtal om Justin, kom han in i köket.

Han såg glad ut och gick med sin mobil i handen.

'' Hej Justin!'' utbrast mamma och vände sig mot honom.

Justin spärrade upp ögonen när han såg henne.

'' Wow! Vad händer här?''

Mamma skrattade.

'' Vi bakar.''

Justin skrattade och nickade.

Jag stängde ner locket på datorn och såg hur Justin gick mot mig och log.

Han satte sig ner på stolen bredvid mig.

Antagligen nöjde han sig inte med det, utan lyfte över mig så jag satt i hans knä.

Våra läppar fann varandras och dem började röra sig med varandra.

Vi kysstes tills vi hörde ett utrop.

'' Inget kyssande i mitt kök!''

Mamma stog och hytte med en stekspade mot oss.

Hon var så löjlig.

'' Då får vi väl gå ut från ditt kök då.''

Mamma nickade.

Jag kände suget i min kropp.

Nutella.

Jag måste ha Nutella.

Jag vände snabbt om och gick till skafferiet, där vi brukade ha Nutella.

Men det fanns ingen Nutella.

'' Mamma! Var är Nutellan?''

Mamma såg skyldig ut.

'' I muffinsen vi bakade innan.''

Jag suckade.

'' Åh. Att du alltid ska ta slut på den. Nu måste jag åka och köpa Nutella.'' fräste jag.

Mamma kollade chockat på mig.

'' Det är snart mat! Så nej, det blir ingen runda för att handla Nutella.''

Jag kollade argt på henne.

'' Snälla?''

Mamma såg ut att tveka ett tag, innan hon gav med sig.

'' Okejdå. Åk iväg och köp Nutella då''

Jag klappade lyckligt i mina händer och gick mot Justin.

Som stog i köksöppningen.

Jag tog pengar från mammas handväska och var påväg att gå ut genom dörren efter Justin, när mammas röst fyllde huset.

'' Ta med er Emilia.''

Emilia kom ut från köket och tog snabbt på sig sina skor.

Justin satt redan ute i bilen, så det var bara för oss att gå ut där.

 

Jag och Emilia fick sitta på samma säte påväg till Walmart's som  vi bestämde att vi skulle åka till.

Bilen rullade in framför Walmart's och Justin bestämde sig för att stanna kvar i bilen.

Det skulle bli för mycket uppståndelse annars.

Vi kysstes snabbt och gick sedan in genom dörrarna.

Jag som var van vid att köpa Nutella här, gick vant till avdelningen där Nutella var.

'' Hur är det mellan dig och Justin?'' frågade Emilia.

'' Helt underbart. Han är en riktigt ängel mot mig och behandlar mig som en prinsessa. Jag älskar honom verkligen.''

Emilia nickade och fick något som liknade avundsjuka i sina ögon.

'' Jag önskar att jag också fick ett perfekt föhållande. Alexander bryr sig knappt om mig. Just nu är han hos sin kompis, som också bor i Los Angeles. Jag har tappat mina känslor för honom.''

Jag såg medlidsamt på henne.

Jag vet hur det känns. Det är jobbigt.

'' Har du tappat dina känslor, bör du nog göra slut! För det är absolut inte rättvisst mot någon av er att gå och inte ha några känslor.''

Emilia nickade.

Jag grabbade åt mig en nutella burk och vi tillsammans började gå mot kassorna.

Tuggumi avdelningen var inte så stor, men tog helt klart min uppmärksamhet.

Jag plockade åt mig två paket och gick sedan och betalade.

'' Jag vill också ha ett förhållande som dig. Tänk att få vara tillsammans med Justin Bieber.''

Det glimatade fortfarande avundsjuka i hennes ögon.

Hon kan ärligt inte vara avundjuk på mig, för att jag är tillsammans med Justin?

Hon är min kusin.

_____________________________________________________________________________________

1236 ord! Stolt!

Dem tänkte inte på konsekvenserna. Hur ska det sluta?

Är Emilia avundsjuk på Bella? Vad ska hända där?

Vad tror ni?

Kommer inget kapitel imorgon, då jag ska opereras!! Ska vara sövd i mer än en timme imorgon..

Så grymt nervös!

Hoppas ni respekterar det och att ni inte blir alltför arga att det inte kommer ett kapitel!

Men vad jag hört, och läst, så blir man gansa vimsig efter man varit sövd ;)

Crazy Moa.. ;)

Mamma kommer tröttna på mig!!

På tisdag, ska jag oturligt nog, träffa min nya klass. Vet inte om jag kommer kunna göra det.. Bror helt på hur jag mår.

Vet abslolut inte när nästa kapitel kommer!

Ska försöka lägga upp ett till ikväll men annars skriver jag klart det och tidinställer!

Ni får gärna fråga mig om operationen och sådant! 

Jag tror jag kommer dö, men min älsklings bästa vän övertalar mig att jag inte kommer göra det! Så jag kommer väl inte då ;)

Men ni gärna fråga mig och önska mig lycka till!!

Kommentera! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du operera dig och vart?! :O Hur som hels... Lycka till på operationen! Kapitlet var jätte bra! Justins crew är såå snälla :D

2013-05-19 @ 15:08:46
Postat av: Anonym

Nejdå det kommer säkert gå jätte bra! Lycka till! <3

2013-05-19 @ 15:49:18
Postat av: Hannah

Lycka till med operationen och fixa snart ett kapitel är helt beroende!:)))

2013-05-19 @ 15:50:42
Postat av: Elli

Hoppas det går bra på operationen! kapitel var superbra!

2013-05-19 @ 15:52:01
URL: http://Biebzz.blogg.se
Postat av: meee

shit va jobbit, har också blivit sövd men var inte så farligt som jag trodde.Lycka till iaf! kapitlet var super;)

2013-05-19 @ 16:05:16
Postat av: Anonym

Så sjukt bra som vanligt!!
Lycka till med operationen!! Förstår dig helt att dit inte skriver ett kapitel till!!

2013-05-19 @ 16:59:03
Postat av: Fanny

Awesome kapitel :) Meeeeeer :D

2013-05-19 @ 18:14:38
Postat av: Anonym

Jätte bra kapitel!
En fråga bara, Max lösen va Lottabella varför var inte mileys namn hans dotter med i lösenordet när bellas namn var med

2013-05-19 @ 18:44:00
Postat av: Bella

Kapitlet var jätte bra! Lycka till med operationen :) <3

2013-05-19 @ 18:59:48
Postat av: Tilde

GRYMTGRYMT ÄLSKAR DIN NOVELL SJUKT BRA!! Lycka till imorgon ? :)

2013-05-19 @ 20:48:54
URL: http://fames.se/tildemattsson
Postat av: Celebnovell

Aww lycka till gumman!
Jättebra - Alex, Emilias pojkvän, känns väldigt skum. jag undrar var du planerat! :D

2013-05-19 @ 21:56:58
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: biebersfru

skitbra kapitel, hoppas du mår bra efter operationen ;) <3 älskar dig och din novell :* <3

2013-05-19 @ 22:10:41
URL: http://justinnovell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback