49- You Don't Need To Be Afraid! Part 2

Jag och Justin gick bredvid varandra, Justin med sin arm runt min midja.

Än så länge hade det gått bra, men visst hade jag blivit rädd för dem två killarna som stått och glott på oss.

Dem hade verkligen bara glott på oss, eller mer mig, när vi gick förbi dem.

Den ena hade varit brunett och den andra var blondin.

Det var obehagligt.

Precis som att dem stog och inspekterade oss, för att sedan ta det vidare till någon annan.

 

Jag och Justin gick förbi Hollister, med Moshe precis bakom oss.

'' Vi går in där! Please!''

Jag visste att Justin var svag för när jag sa 'please' till honom, det var just därför jag gjorde det.

Justin himlade snabbt med ögonen och kollade sedan ner på mig.

Jag menar verkligen ner på mig, jag var  kort jämnfört med Justin.

Men det var rätt skönt.

Många i min förra klass var långa och kunde inte ha höga klackskor.

Men jag som var kort, kunde ha vilka som helst, för jag blev inte jätte lång i dem.

På tanke på skola, så var jag ledig och skulle vara det veckan ut och det var nu torsdag.

Det skulle bli skönt på ett sätt att komma tillbaka till skolan, men det skulle vara jobbigt att vara utanför Justin's trygga zon i flera timmar.

Men någon gång var jag väl tvungen att gå tillbaka till skolan.

'' Himla inte med ögonen mot mig förresten.'' sa jag strängt till Justin.

På skoj såklart.

Han skrattade, men lyssnade inte på mig utan himlade med ögonen igen.

Jag skrattade åt hans barnsliga betende och svängde in så vi gick upp för trappan in till Hollister.

Precis som Hollister brukade ha, var det en trappa med två steg och ett tak över.

Det liknade en affär som egentligen skulle var på stranden med det taket utanpå.

Rakt fram stog det två modeller i bara badshorts.

'' Welcome to Hollister.'' sa dem båda två och log brett mot oss.

Bakom dem var det två fåtöljer med en kristallkrona över.

Justins arm låg fortfarande tryggt runt min midja.

Vi gick till vänster och där möttes vi av killkläder.

Men vi gick förbi det och kom snabbt till mitten av affären där det var tjejkläder.

Ingenting var direkt super snyggt.

Vi fortsatte till byxavdelningen, och just där hängde dem.

Dem tajta mörkblåa slitna jeans shortsen.

Jag hade varit kär i dem i flera år, men varje gång jag skulle köp dem. Var dem slut.

När jag sedan inte hade några pengar, fanns dem.

Jag drog med mig Justin dit, genom att ta hans hand.

Snabbt letade jag fram min storlek och tog dem i handen.

Jag visste att dem passade.

Justin kollade förvånat på mig och sedan ner på våra sammanflätade händer.

Jag log mot honom när han drog upp min hand, som var i hans och pussade den mjukt.

Vi stog rättså osynligt, så jag sträckte på mig och gav hans läppar en mjuk och snabb kyss.

Justin log mot mig när jag drog mig ifrån.

Hans händer låg på min rygg och mina var runt hans hals.

Vi kramades och jag drog in ett djupt andetag av Justin's doft.

Det är så svårt att föklara den.

Det enda jag kan säga är att han luktade underbart gott.

Fast nu kunde man inte riktigt urskilja det, för det luktade Hollister.

Det gick runt och sprayades parfym här inne hela tiden, en blandning mellan frukt och bär var någon.

Den ena luktade sommar och den andra luktade kille.

Alla dem blandade blev underbart.

 

Vid parfym, body lotion och body mist hyllorna vid kassorna var det en som tog åt sig min syn.

Den blåa body misten.

Den luktade så gott, min jag hade haft där hemma tog slut för ett tag sedan.

Så nu har jag bara min rosa body mist härifrån kvar.

Jag grabbade åt mig testet och sprutade på en papperslapp.

Den luktade blandat.

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara hur den luktade.

Sommar, blommor, frukt, bär kanske?

Iallafall lukade den gott.

Jag bestämde mig snabbt för att jag skulle ha den.

Med Justin's hand i min fortfarande började jag gå mot kassorna.

Det var ingen kö, så jag fick hjälp direkt.

Killen bakom kassan var blond och blåögd.

Han såg bra ut, men såklart inte lika snygg som Justin.

Justin drog upp sitt kort när killen sa priset och drog det snabbt och skrev in koden.

 

'' Älskling, du behövde inte!'' sa jag när vi kommit ut från Hollister.

'' Jag vet, men jag ville! Säg bara tack hjärtat!''

Jag log mot honom och tackade honom.

Moshe, som väntat utanför Hollister, kom upp bredvid oss.

'' Något mer fröken önskar att gå in på?''

Jag skrattade.

'' Nej inget mer fröken önskar att gå in på.''

Vi bestämde oss för att åka hem. Till mig.

Moshe skulle hem till sin familj och jag och Justin skulle hem till mig.

Utanför dörrarna till köpcentert, stog dem två killarna igen och rökte.

Direkt lades deras blickar på oss.

Jag rös, dem såg så läskiga ut.

Justin som kände hur jag rös, drog mig närmade sig och pussade min panna.

'' Du behöver inte vara rädd baby! Jag låter inte någon få tag i dig!'' viskade Justin mot mitt hår och pussade mig på håret.

Han var så underbar.

Vi hade gått förbi killarna och var nu vid Justins batmobile.

Han körde runt i den hela tiden just nu.

Justin gick till hans sida och jag gick till min sida och hoppade in och satte min Hollister påse på golvet.

Snabbt brummade Justin's bil iväg och ut på motorvägen.

Under hela dagen hade jag gått runt och undrat vad som skulle hända där hemma egentligen.

Både mamma och Max hade gått runt och städat hela morgonen och den tiden vi varit hemma.

Dem hade bäddat i våra två gästrum också och bett mig städa mitt rum.

Vilket jag inte gjort.

Så det låg jeans, tröjor, skor och shorts över hela golvet.

Justin hade nog en eller två tröjor som låg på en stol inne på mitt rum också.

Sedan så på min byrå var det ett helvete.

Gummiband, smink, klämmor, bodymist och parfymer var hyller om buller där.

Mina skolböcker låg över hela min säng, då jag och Justin försökt plugga innan vi åkte, men vi hade inte lyckats.

Utan legat och spelat Candy Crush istället.

Vi spelade det båda två och var på samma level.

Så vi båda, som ville vinna över den andre, hade nördat och försökt klara leveln, men inte lyckats.

Så vi var båda fast i level 32.

Det kändes som vi aldrig skulle klara det.

 

Justin parkerade sin bil snyggt på vår uppfart och vi hoppade båda två ut snabbt.

Både mammas och Max bil stog på uppfarten och inne i köket, iallafall det lilla man såg genom fönsterna, såg det ut att sitta många fler än två personer iallafall.

Våra händer fann snabbt varandras och vi började gå mot ytterdörren.

Den var öppen, så jag öppnade snabbt dörren och vi slank in.

Våra läppar trycktes mot varandras och vi delade en snabb kyss.

Jag lät mina converse sitta kvar på fötterna och Justin lät sina supras vara kvar på hans fötter.

Välbekanta röster hördes starkare och starkare ju närmare vi kom köket.

När vi visade oss i köket, vändes alla blickar mot oss och jag fick en chock när jag såg vilka det var.

En glad chock kan jag tilläga.

____________________________________________________________________________

Wow!

Skrevs på kanske 1½ timme ;)

Skit nöjd!

Kollaget är värsta proffsigt gjort ;) Eller inte! :)

Kommentera så mycket ni kan, minst 15 kanske?

Nästa imorgon isådanafall!

Hoppas ni tyckte det blev bra och tack til över 400 sidvisningar! Och över 160 unika! det betyder mycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes, äntligen! Så jävla bra! Xx

2013-05-15 @ 17:23:11
Postat av: Fanny

Grymt bra Meeeeeeeeer :D

2013-05-15 @ 17:32:17
Postat av: Bella

Awesome! Jätte bra!! Kan i te Bella och Miley umgås lite mera?❤

2013-05-15 @ 18:32:30
Postat av: Amilia

Asså så super mega duper bra, btw fortsätt med denna uppdatering :D

2013-05-15 @ 20:23:52
Postat av: Hur kan man skriva så bra?!

Jag säger bara en sak: MER! I DET ÄR NU! Åh, orkar inte vänta!

2013-05-15 @ 21:23:09
Postat av: Tilde

ÄLSKAR DIN NOVELL DEN ÄR SÅ SJUUUKT BRAA, OCH DETTA KAPITEL MED FINNER IGNA ORD, EN AV MINA FAVORITER!! SEN BLIR JU DET ETT PLUSS NÄR DU UPTADERAR VARJE ELLER VARANAN DAG :))

2013-05-15 @ 21:28:04
URL: http://fames.se/tildemattsson
Postat av: Tilde

ÄLSKAR DIN NOVELL DEN ÄR SÅ SJUUUKT BRAA, OCH DETTA KAPITEL MED FINNER IGNA ORD, EN AV MINA FAVORITER!! SEN BLIR JU DET ETT PLUSS NÄR DU UPTADERAR VARJE ELLER VARANAN DAG :))

2013-05-15 @ 21:28:11
URL: http://fames.se/tildemattsson
Postat av: Emilia/Emmy<33

När kommer nästa? Kan knappt vänta!!

2013-05-15 @ 21:47:15
Postat av: Anonym

jätte bra!!!!!

2013-05-16 @ 07:23:59
Postat av: Tilde

KOMMENTERA DÅÅÅ!! ;))

2013-05-16 @ 16:47:35
URL: http://fames.se/tildemattsson
Postat av: Hanna

Meeeer!!! Ja dör annars

2013-05-16 @ 20:33:58
Postat av: Sandra

ASSÅ DU ÄR FÖR BRA DET GÅR INTE ATT BESKRIVA HUR BRA DU E!!!!!!! ÄLSKAR DIN NOVELL, OCH KAPITLET VAR AWESOME

2013-05-17 @ 06:14:28
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Postat av: Sandra

vad är det för ord jag söker?... oh jo nu vet jag ordet är toppen som i toppen bra kaptel!!!!!!!!! längtar till nästa

2013-05-17 @ 06:17:04
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Postat av: Elli

Grymt bra! Du skriver så himla bra! Älskar din novell! Kram

2013-05-17 @ 19:11:16
URL: http://Biebzz.blogg.se
Postat av: Anonym

SVERIGES BÄSTA!!!!

2013-05-17 @ 21:38:56
Postat av: Celebnovell

Älskade kollaget och kapitlet! ♥

2013-05-19 @ 21:47:50
URL: http://celebnovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback