49- Ey, Man! Part 1

Justin parkerade snabbt och stängde av bilen.

Vi var utanför köpcentert, Justin ville jag skulle komma ut från huset.

Vi hade även bestämt att vi skulle antagligen kommer ut med vårat förhållande idag.

Vi skulle iallafall kunna hålla hand, för vi båda var med på det.

Jag för att jag var mycket tryggare att ha Justin's hand i min hand.

Justin var min trygghet.

Justin kollade mig i ögonen och såg osäker ut.

'' Är du säker på att du vill göra det här? Vi kan åka hem om du vill?''

Jag skakade på huvudet.

'' Nej, jag vill göra det! Jag klarar det baby! Det måste gå bara!''

Justin log försiktigt mot mig och kysste min panna snabbt.

Vi hoppade bådaut ur bilen.

Jag tog ett djupt andetag av den varma luften.

Det var så fint väder ute.

Varmt och svalt på samma gång.

Hade jag vågat ha shorts hade jag haft det.

Men istället hade jag jeans.

Jag vågade inte ha några shorts.

Alla mina blåmärke skulle synas.

Det luktade sommarregn.

Det hade regnat inatt.

Under hela natten hade jag sovit djupt, med Justin's armar om mig.

Imorse hade vi delat vår första kyss på en vecka.

Det hade varit så skönt, att få känna hans läppar mot mina.

Men det hade ändå varit jobbigt.

Alex och Parker hade båda två kysst mig.

Men  jag skulle komma ifrån det.

Som Max sa igår: ska jag inte låta några idioter trycka ner mig.

Jag ska lyckas, och inte låta dem få trycka ner mig.

Jag ska vara stolt, över att jag vågar komma upp igen, och att jag inte tar självmord.

Många andra hade inte orkat allting jag gått igenom och tagit självmord för länge sedan.

Visst har jag varit inne på det ofta.

Men jag ska lyckas.

Jag ska klara det utan att ta självmord.

Alla kan ta och slänga sig i vägen om dem säger att jag inte är stark.

För det är jag.

'' Bella, kommer du?'' frågade Justin leendes.

Jag ryckte till.

Jag hade fastnat i mina tankar, igen.

Justin var van vid det, jag gjorde det ofta.

'' Ja babe, jag kommer.''

Vi båda blev överraskade att jag sa babe.

Visst brukade jag göra det, men inte utomhus.

'' Om du inte kommer nu, kommer jag klämma på din rumpa hela dagen.''

Jag kollade skärmt på honom medans vi gick in mot köpcentert.

'' Du behöver inte hota mig hjärtat! Jag vet att min rumpa är inbjudande, men du behöver inte hota mig.'' flinade jag mot honom.

Han drog in mig mot honom och luktade i mitt hår.

Jag skrattade.

Vad gör han?

'' Justin, snälla. Förklara varför du gör så? Normala människor gör inte så.''

Justin skrattade sitt söta mjuka skratt.

'' Vem säger att jag är normal?'' skrattade Justin.

'' Juste, du är inte normal.  Jag som bara  umgås med normala människor.''

Jag skojade att jag skulle gå ifrån honom genom att vända mig om och börja gå åt andra hållet.

Justin tog tag i min handled och snurrade mig så jag gick bredvid honom.

'' Hade jag kunnat, hade jag kysst dig nu.''

Jag skrattade.

'' Synd för dig Bieber''

Justin räckte ut tungan mot mig.

'' Du är så barnslig Biebs. Jag förstår inte varför jag umågs med dig egentligen.''

'' Du är lika barnslig du själv, det är därför du umgås med mig.''

Justin och jag skrattade båda två.

Vid ingången in till gallerian stog Moshe och väntade på oss.

'' Ey! '' utbrast Justin och gjorde ett handslag med Moshe.

Jag och Moshe kramades.

Just när vi skulle gå in, kom någon ut från dörrarna.

'' Ey, man!'' utbrast Lil Twist.

'' Ey, man!'' utbrast Justin han också.

Dem gjorde en killkram.

'' Ey, Bella! Hur mår du?''

Jag nickade.

'' Ey, Twist! Jo du det går.''

Justin skrattade.

'' Nu trodde du att du var cool va?''

Jag flinade mot Justin.

'' Hjärtat, jag vet att jag är cool.''

Twist skakade på huvudet.

'' Nu ska ska iväg, så ha det super bra lovebirds! ''

Twist kramade mig och han och Justin gjorde en killkram.

Jag och Justin forsatte in i gallerian.

Nu då, nu skulle jag in på Hollister.

__________________________________________________________________________________________

Inte jätte långt, men bara del 1.

Skrev det på typ en timme ;)

Kommentera så mycket ni kan nu igen!

Puss! <3


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeeeer

2013-05-13 @ 21:45:21
Postat av: Bella

Jätte bra! Du e gryym tjejen! :)

2013-05-13 @ 21:49:33
Postat av: Tilde

SJUKTSJUKTSJUKTSJUKRSJUKTSJUKTSJUKTSJUKTSJKUTSJKUTSJKUT BRAAAA

2013-05-13 @ 21:51:44
URL: http://fames.se/tildemattsson
Postat av: Emilia/Emmy<33

Lika bra som vanligt! <3 När komemr nästa? <3

2013-05-14 @ 07:21:44
Postat av: Bella

Ahh man blir så glad när man hör att hon vägar gå ut iaf!!! Och på slutet så var det ganska kul när dem höll på och låstas "bråka" om man kan säga så!! Men mera!!!!!!! ❤

2013-05-14 @ 10:12:38
Postat av: Fanny

Skit i att du inte tycker att det blev bra men det blev jättebra :) Meeeeeeeeer :D

2013-05-14 @ 15:14:17
Postat av: biebersfru

OMFB JÄTTEEEBRA MEEEEEEEEER

2013-05-14 @ 17:01:29
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Celebnovell

Händelselöst men bra ändå! :)

2013-05-19 @ 21:44:20
URL: http://celebnovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback