47- Parker two and Alex one

1 VECKA SENARE:

Hur lång tid hade det gått? Två dagar? En vecka? Två veckor?

Allt jag gjort var att sitta på denna kalla stolen i den kalla källaren.

Fått ta imot så  många slag, både av Alex och killen vid namn Parker.

Jag hade fått reda på det, när Alex och Parken bråkat om vem som skulle ha sex med mig först.

Alex hade vunnit, för han hade igår våldtagit mig.

Mycket längre och hårdare än innan.

Jag hade försökt att hålla imot, men det hade inte gått.

Det hade gjort så ont.

Allt jag vill är att komma härifrån nu och komma till Justins varma famn.

Jag hörde steg i trappen ner till källaren och snart öppnades dörren.

Parker steg in  i rummet och flinade ondskefullt.

När han såg mina blåmärken och blodiga sår, kollade han flinandes på mig.

'' Hej sötnos. Vi ska ha lite roligt nu.''

Jag kände hur jag rös.

Detta skulle inte sluta bra.

 

Efter min kropp fått några blodiga sår, slängde han ner mig på den smutsiga sängen.

Han började dra av mina jeans och min tröja.

Jag blev lämnad i underkläder.

Han knäppte fort upp min bh, drog av mina trosor och skådade mig naken liggandes framför honom.

Jag såg hur det blev en utbuckla i hans byxor.

Jag knep ihop med knäna, men hans händer var snabbt framme och särade på dem.

Han knäppte snabbt upp hans byxor och drog av dem och kalsongerna i ett.

Oboy, jag vet exakt vad som väntar.

 

 

Bella hade varit borta i en vecka.

En hel vecka.

Jag, Marcus och Nellie var ute varje dag och letade.

Men vi hittade ingenting

Vi hade provat ringa och smsa henne, men inget svar.

Det knackade på min dörr och snart hörde jag Nellies, Marcus, Charlottas och Max röster.

Alla var ledsna och oroliga för Bella såklart.

Jag sakande henne så mycket och ville bara att hon skulle komma hem och kunna krypa in i min famn.

Tänk så skulle hon aldrig komma hem? Eller tänk om hon var död?

Nej tänk inte så Justin.

Hon lever och kommer komma hem snart.

 

'' Hey Justin.'' sa mamma lugnt när jag svarade i mobilen.

'' Hej mamma.'' sa jag med gråtfärdig röst.

Nellie, Marcus, Max och Charlotta hade precis gått. Vi hade pratat och alla hade varit allmänt ledsna och riktigt oroliga.

Vi hade polisen inblandat i det hela, men dem hittade inget.

'' Något nytt?''

'' Nej, polisen hittar inget. Jag vill bara ha tillbaka henne hos mig. Jag saknar henne så mycket.''

'' Jag vet att du sakanar henne jätte mycket. Men du måste hålla ut. Det kommer bli bra och hon kommer komma tillbaka hem snart.''

Det började pipa att jag hade ett inkommande samtal, från okänd.

Jag sa snabbt hejdå till mamma och svarade.

'' Hej det är Justin.''

'' Hej beaver'' hörde jag Alex's välbekanta röst.

'' Det är Bieber. Men vad vill du?''

Alex skrockade.

'' Hör du skriket?''

Ja mycket väl gjorde jag det.

Det var Bella's.

'' Var är hon?!'' morrade jag.

'' Just nu är hon inne på en säng, med min kompis över sig. Men skriket verkar väl inte vara av njutning direkt? ''

'' Låt henne vara. Rör du henne dör du.''

'' Woops... Försent. Om man tänker efter från igår, så har jag redan rört henne. Mycket.''

Jag morrade.

'' Låt henne gå.''

'' Vi ska ha fem miljoner, sen kommer Bella ut.''

'' Var ska vi mötas?''

Alex skrattade.

'' Jag trodde väl det. Vi möts halv sju i den lilla parken mellan ditt och Bellas hus.''

'' Okej.''

 

Det började pipa.

Han hade lagt på.

Fem miljoner, klart jag skulle ge dem det.

Min Bella skulle komma hem igen.

Men jag var tvungen att prata med Scooter först.

 

'' Något nytt om Bella?!'' var det första Scooter sa i telefonen.

'' Alex har henne. Han vill ha fem miljoner. Snälla Scooter. Jag måste verkligen få dem pengarna typ nu så jag får ut henne.''

Scooter mumlade något till någon och kom sedan tillbaka till luren igen.

'' Det är klart du får ta ut dem. Det är Bella det handlar om. Hon har fångat lillens hjärta och hon betyder mycket för oss alla.''

'' Tack Scooter.  Jag behöver dem senast halv sju ikväll.''

'' Okej, men kom hem till mig nu.''

Vi la på och jag reste mig snabbt upp från soffan och gick ut i hallen.

Tog på mig mina supras och tog min nyckel till Batmobilen.

Min Bella skulle komma tillbaka igen.

Äntligen, jag har saknat henne så mycket.

 

Med civilla poliser i den lilla parken och ett headset liggandes i mina byxor så polisen hörde vad vi sa.

Stog jag med Marcus bredvid mig och väntade på att Alex skulle komma med Bella.

En stor skåpbil, kom i ilande fart och parkerade slarvigt på vägen.

Dörrarna öppnades och ut kom Alex och en kille till.

Hatet inom mig byggdes upp.

Jag vill så gärna bara slå sönder dem.

Alex, öppnade skjutdörren och drog ut Bella med sådan kraft att hon trillade ihop på marken.

Han reste henne snabbt upp och började leda henne mot oss.

Hon såg helt hemsk ut.

Min Bella.

Pengarna låg i en väska som jag hade i min väska.

Dem stannade en meter ifrån oss.

'' Pengarna Beaver.''

'' Bella först.'' sa jag.

Han ryckte på axlarna och sköt fram Bella mot mig.

Jag gav väskan till Alex  och fångade Bella.

Hon gav inga miner, hon grät inte, hon kramade inte mig utan hon stog bara där, i min famn och var stel.

'' Pengarna, Beaver.''

Jag gjorde inget, utan såg poliserna komma upp bakifrån och ta tag i Alex och killen.

'' Polis! Rör er inte!''

'' Det här ska du få fan för Beaver!'' skrek Alex argt.

 

Bella var livlös, eller hon levde, men gav inga tecken på att hon var här.

Hon andades, men kollade bara på golvet hela tiden.

Varje gång någon kom i närheten av henne, kröp hon ihop som en boll och skrek att dem inte skulle röra henne.

Det var så jobbigt.

Att få ha Bella hemma äntligen, men att hon inte var  kontaktbar.

Att jag inte fick krama, kyssa eller inte kunde prata med henne.

Jag höll på att få panik.

Vi var hemma hos Charlotta och Max.

Jag, Nellie och Marcus satt i soffan.

I väntan på att poliserna skulle komma.

Bella satt på golvet, i en hörna.

Hon grät inte, pratade inte, skrek inte, hon gjorde inget.

Bara satt där och kollade mitt ut i ingenstans eller på golvet.

Det knackade högt på dörren.

Bella brydde sig inte.

Charlotta reste sig upp, gick ut i hallen och öppnade dörren.

När hon visade sig i vardagsrummet igen, hade hon två poliser efter sig.

En  manlig och en kvinnlig.

'' Om det är okej, så skulle vi vilja prata själva med Bella. Min kollega här, ska byta ut några ord med er allihopa medans.''

Vi alla reste oss upp och gick ut i köket.

Den manliga polisen följde efter oss.

 

 

Var var jag?

Var jag hemma igen? Antagligen.

Vad hände med mig?

Jag hade hört dem två poliserna komma in i rummet.

Men jag vågade inte kolla upp, det kanske kunde vara Alex ändå.

'' Hej Bella, mitt namn är Madde.''

Hon väntade inte svar från mig.

Jag vände upp blicken och såg på henne.

Det var inte Alex, det var en kvinna.

'' Jag skulle behöva ställa ett par frågor. Är det så att Alexander Brown och du var tillsammans?''

Jag kunde inte öppna munnen, utan nickade bara.

'' Hur länge har misshandlandet pågått?''

Hon satt länge och väntade på ett svar.

'' Har jag inte redan svarat på denna fråga en gång? Vad är det som är så svårt att leta upp vad han gjort mot mig?'' fräste jag till henne.

Hon ryggade tillbaka.

'' Ehm, okej. Vad gjorde Alexnader Brown och Parker Black mot dig?''

'' Det vanliga. Våldtog och misshandlade mig.''

'' Vad slog dem dig med?''

'' Händerna, sparkade mig med fötterna, glasbitar, glasflaskor, stenar och knivar.''

'' Hur många gånger våldtog dem dig?''

'' Parker två och Alex  en.''

Madde nickade och skrev upp det på sitt block.

'' Det var allt för mig än så länge. Vi skulle vilja ta med dig till sjukhuset för att se att du inte har några inre skador.''

'' Okej.''

Jag reste mig försiktigt upp och gick ut i hallen.

De stora speglarnar visade en tjej med mörka påsar under ögonen, massa sår och rivsår.

Hon såg rädd ut.

Personen var jag, Izabella Jones.

Jag var rädd och såg hemsk ut.

Varför skulle jag fortsätta leva? Det är väldigt onödigt, för det händer mig bara dåliga saker hela tiden.

Det hade varit så lätt att bara försvinna.

Hoppa ner från en bro eller dränka mig själv.

Varför gjorde jag det inte bara?

Alla skulle tycka det var skönt att bli av med mig

Ingen vill ha mig.

Åh, jag ska göra det.

Förr eller senare ska jag göra det. På riktigt.

_____________________________________________________________________________

Va? Självmordstankar? 

Kommer hon lyckas?

Bella är nu hemma igen, men inte som vanligt?

Hur ska det gå?

Kommer Bella klara av Justin? Kommer Justin klara av Bella?

Äntligen är det uppe!

Ni kommenterade 22 kommentarer på förra!!

Taaack!

Jag hade besöksrekord.

Över 300 sidvisningar och över 120 unika!! WOW TACK!

Klarar ni 25 tills nästa?

Då kommer det på måndag!

KOMMENTERA!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jättebra, men väntade lite för länge på kapitlet bara ;)

2013-05-11 @ 13:15:47
URL: http://oliviawerner.blogg.se
Postat av: Sandra

Så bra (som vanligt) men blev lite ledsen över dom där självmordstankarna. Det är liksom som jag, (inte för att jag har det nu, när mitt liv är perfekt) men i alla fall så var det väl bra om jag får säga det själv

2013-05-11 @ 13:29:48
URL: http://www.idontrememberu.bloggplatsen.se
Postat av: Lilla jag

Å jag bara längtar till nästa kapitel
Hoppas hon inte tar självmord
Ps. Skulle betyda supermycket om du kan läsa min blogg.

2013-05-11 @ 14:26:01
URL: http://Storysbybeliebers.blogg.se
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeer

2013-05-11 @ 14:29:26
Postat av: Hanna

Fy fan va bra!!!! Det var värt att vänta!!!

2013-05-11 @ 15:13:13
Postat av: Nora

Vaddå, marcus en peter två?? Marcus gjorde väl inget. Eller?? ;)

2013-05-11 @ 15:28:48
Postat av: biebersfru

OMJ bästa meeeeeeeeeeeeer

2013-05-11 @ 15:32:34
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Lina

Jätte jätte jätte jätte bra !!!

2013-05-11 @ 16:05:45
Postat av: biebsdrew

ja jag skulle vilja göra länkbyte med dig :)

2013-05-11 @ 16:10:23
URL: http://biebsdrew.blogg.se
Postat av: biebers

Meeeer

2013-05-11 @ 16:13:55
Postat av: Tilde

OMGOMGOMG FINNER INGA ORD VAD BRA!!! SNÄLLA SKRIV NÄSTA JAG KAN INTE VÄNTA !! SÅ SJUKT JÄKLA BRA

2013-05-11 @ 17:00:14
URL: http://fames.se/tildemattsson
Postat av: Fanny

Detta var f*n värt att vänta. Jag finner inga ord för hur bra kapitlet är. Längtar redan tills nästa :) Meeeeeeeeeeer :D

2013-05-11 @ 17:45:45
Postat av: loveyou

Finner inga ord för hur bra det vaaar

2013-05-11 @ 18:04:26
Postat av: Felicia

Så jäkla bra du är på att skriva du borde bli författare!!!! :)
Vill ha meeer!! :)

2013-05-11 @ 18:46:10
Postat av: Agi

OMGGGGG!! Så himla bra! Jävla alex och parker :(

2013-05-11 @ 19:54:44
Postat av: Emilia/Emmy<33

Så sjukt bra!!<3 när kommer nästa? <3

2013-05-12 @ 08:55:39
Postat av: ylva

Skit braaaaaaaa!!!!!

2013-05-12 @ 09:39:03
Postat av: Biebsdrew

Visst kan vi köra ett länkbyte :D Meny&inlägg?

2013-05-12 @ 17:58:42
URL: http://biebsdrew.blogg.se/
Postat av: Elli

Sjukt bra! Fortsätt så, du kommer gå långt!

2013-05-12 @ 18:58:48
URL: http://Biebzz.blogg.se
Postat av: Biebsdrew

KLAAR:)

Svar: KLaaar! :D
justinnovells.webblogg.se

2013-05-12 @ 20:39:30
URL: http://biebsdrew.blogg.se/
Postat av: Celebnovell

Förlåt för sen kommentar! Bloglovin har varit helt knäpp och jag hade inte sett att du lagt ut kapitel! Ska läsa alla andra kapitel och kommentera! :)
Jättebra förresten!

2013-05-19 @ 21:38:56
URL: http://celebnovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback