SVAR PÅ TAL

Sjukt bra är din novell :) 
Läste precis inlägget om att du vill ha dina kommentarer oh visst jag förstår dig delvis men handlar bara allt om kommentarerna, visst du vill veta vad vi tycker men räcker det inte att man kommenterar ibland, man behöver ju inte kommentera på exakt alla kapitel du lägger ut. Jag tror du innerst inne vet att vi uppskattar att du lägger ner tid på att skriva till oss. Det va min lilla novell tack oh hej!
 
Svar: Såklart handlar inte allting om kommentarer! Men om jag har 60- 100 läsare om dagen, så vill jag ha respons! 
Och inte bara två kommentarer! Det är alla som kommenterar som ger ig skrivlust, och idéer!
Jag kan inte skriva om det inte kommit in en kommentar. 
 
Och jag kanske låter som en bitch nu (igen) men jag lägger ner så grymt mycket tid och energi på ett kapitel.
Ibland tar det typ 15-30 minuter att skriva ett kapitel, när jag fått mycket kommentarer och har insperation.
Men ibland kan det ta 24-48 TIMMAR att skriva ett kapitel!!!!!
Oftast tar det 2-4 timmar. Men det kan ända att det tar 15-30 minuter och 24.48 timmar!!
 
Men, nästa kapitel kommer ikväll! Ska försöka få tag på mina kompisar på KIK,Facebook, Skype och Instagram. Var dem nu svarar på. Vi ska fixa till vår blogg vi gjorde igår ;) 
Puss!
Och ni får säga emot mig om ni tycker annorlunda!!

Kommentarer
Postat av: Terrie

Snälla kom upp med ett kapitel så snabbt som möjligt, jag dör av längtan!!<3

2013-03-21 @ 22:45:35
Postat av: Anonym

När kommer nästa?!!!!!!

2013-03-23 @ 12:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback