23- We Are Togheter!

Vi hade precis kommit ut från H&M och jag och Nellie gick nöjdare än nöjdast där med vår tröja i påsen. Vi hade fått den.

Vårldens snyggaste tog.

Det var en blus/linne i vitt genomskinligt tyg.

Tyget var i flera lager så man såg inte bh och överkroppen igenom.

På kragen på tröjan var det guldiga stenar över hela.

Den var så fin.

Den skulle bli så fin på mig, med ett par svarta jeans och typ Hunter's eller Converse.

 Och i sommar skulle den bli snygg med ett par shorts och ett par snygga balleringa skor.

Jag och Nellie gick lite framför mamma och Max.

Hela tiden hörde jag viskande röster och jag såg en massa människor som pekade på mig.

Rätt som det var kom det fram fyra stycken tjejer.

'' Kan jag få din autograf? Du var så värd att vinna i fredags.''

'' Du är så duktig, kan jag få din autograf`''

Alla fyra sa något liknande.

En massa papper och pennor stäcktes fram mot mig.

Jag började skrattandes skriva på alla papper.

 

När jag skrivit på allting och pratat lite med dem så gick vi in till Victoria's Secret. En av mina favorit affärer.

Jag hade tre favoritaffärer.

Hollister låg klart först, sen så Victoria's Secret och sen så Odd Molly.

Odd Molly var ett svenskt märke, men mina kusiner bodde i Sverige.

Så när jag var och hälsade på dem så råkade jag gå in på Odd Molly affären i Stockholm och så råkade jag bara handla upp alla mina pengar.

Det var så typiskt mig.

Mamma hade bestämt att vi skulle åka dit igen i februari och då skulle jag helt klart ha med mig mer pengar och mamma in där.

Ni kanske får det att låta som om jag är bortskämd, och jag kan säga att jag nog är lite bortskämd.

Men inte för  mycket och inte för lite.

 Jag får dem kläderna jag vill ha även om jag måste tjata ibland.

Underkläderna här inne bara kallade på mig, dem bara:

'' Bella! Du måste ta med mig hem!''

Jag och Nelle gick direkt fram till en vägg och direkt började jag leta fram min storlek på en av bharna.

75 A var min storlek här inne, då bharna var väldigt stor, i vanliga fall hade jag 80 A, men inte här inne.

Trosorna till var riktgt söta.

Både bhn och trosorna var ljus lila.

 

Väl ute från Victoria's Secret kom jag med en påse som nästan var överfull, när mamma väl shoppar så shoppar hon verkligen.

Nellie hade även hon en påse med sig ut, betalad av mamma.

Min mamma köpte grejer till Nellie när vi shoppade och Nellies mamma köpte grejer till mig.

Det hade vi alltid gjort, i alla år.

Både Nellies och min mamma var bästa kompisar så vi var en tjej familj.

Nu var det bara väskan kvar, och den skulle jag ha idag.

Vi gick in på TopShop och jag och Nellie drog med oss mamma och Max längre in i affären.

Där på hyllan stog den. Det var bara en kvar så jag och Nellie började springa mot den och när vi tog den så kom en annan tjej fram och skule jst ta den.

Men vi hann före, som tur va.

'' Hey, jag får väskan.'' fräste tjejen.

Vi skakade på huvudet och gick mot mamma som tog väskan i handen.

'' Vill ni hade den så mycket?''

Vi nickade hysteriskt båda två.

Den var helt svart med gulddetaljer.

Så grymt fin och dne var i perfekt storlek.

'' Okejdå.''

Vi båda hoppade på mamma och kramade henne hårt.

Ingen av oss brydde oss om att kolla på dem andra kläderna här, TopShop i Los Angeles var större.

Vi kunde kolla där istället.

Starbucks skylten syndes stort och vi alla gick automatiskt dit.

 

Klockan var fem minuter i sex och vi skulle mötas nere i hotellresturangen om 5 minuter.

Jag väntade på att Justin skulle komma, så vi kunde gå ner tillsammans.

Det knackade på dörren och jag gick och öppnade.

Utanför stog Justin.

Jag hade fortfarande mina Hunter's på mig.

Dem var så sköna.

Våra läppar möttes i en försiktig kyss.

Jag vill inte få det för våldsamt och passionerat, jag var fortfarande osäker.

Men Justin hjälper mig att se klart igen, att se att alla killar ine är som Alex och det är underbart.

Jag tog min mobil och la den i fickan jag hade på magen i min Hollister hoddie.

 

Väl nere i hotellresturangen satt alla samlade. Det var bara mig och Justin dem väntade på.

Dörrarna bakom oss hade stängts och vi gick nära varandra.

Justins crew som bestod av: Scooter, Pattie, DJ Tay James, Alison, Dan Kanter, dansarna med flera satt och log mot oss.

Mamma, Max, Nellie, Harry, Louis, Liam, Niall, Zayn och Demi log även mot oss.

Bredvid Nellie var det två platser lediga och jag slank genast ner på en och Justin satte sig efter mig.

Jag gav Nellie en kram och tog upp min mobil som burrade i fickan.

Ett sms. Från Marcus:

'' Hej Bellsan! Jag stötte på Alex på NY's flygplats idag och vi hade oturligt nog fått platserna bredvid varandra. Det var hemskt. Han bara tjatade om att han skulle ha dig tillbaka och det skulle hända dig något. Så jag varnar dig, var försiktig den sista kvällen i NY nu och håll dig till din loverboy, som jag som din storebror godkänner!

Miss and Love u!''

Jag visade skärmen för Nellie ovanför bordet.

Hon skakade på huvudet och skrattade.

Jag skulle just öppna munnen och säga en sak till Nellie när Scooter klappade i händerna.

'' Vad säger ni, ska vi presentera oss alla? ''

Alla skrattade och nickade.

'' Jag är Scooter, Justins manager.''

Pattie presenterade sig och det dröjde inte många presentationer tills det var Justins tur.

'' Jag behöver inte presentera mig, alla vet redan vem jag är.''

Alfredo som satt bredvid Justin började skratta.

'' Wow superstjärnan.'' sa jag när Alfredo slutat skratta.

'' Jag är ledsen om du är avundsjuk, babe.''

Där kom det igen.

'' Ursäkta mig, men Bella. Tjejsnack nu!'' sa Nellie.

Hon reste sig upp och kollade med en blick som var sträng.

Jag reste mig upp, men var inte beredd på att min  mobil låg i mitt knä.

Så rättsom det var hördes det bara en smäll rakt ner i det hårda golvet.

Jag  hörde hur mamma suckade när jag tog upp mobilen.

Sprickor genom hela skärmen.

'' Inte igen'' mumlade jag och la ner mobilen på bordet och började gå bakom Nellie mot tjejtoaletten.

Väl där inne mjuknade hennes ansikte och hon böjade hoppa och skutta.

'' Han sa babe till dig. Ni är tillsammans ellerhur?''

Jag nickade och hon skrek försjust till.

Jag skrattade men Nellie brydde sig inte.

 

När Nellie fangirlat klart så gick vi ut till dem andra igen och satte oss.

'' Jag antar att det är min tur.'' log jag.

Alla nickade.

'' Jag är Bella, jag vann X-Factor i går'' skrattade jag.

'' Jag heter Nellie och är Bellas tvilingsyster. I våra drömmar alltså''

Jag började skratta.

Sedan fortsatte det och när alla presenterat sig så gick vi alla och hämtade mat vid bufféborden.

Justin flätande samman våra händer när vi gick bort mot bordet.

Alfredo kom upp framför oss med Niall och Zayn bredvid sig.

'' Så jag gissar på att ni äntligen har kommit på hur bra ni är fr varandra och blivit tillsammans?''

Jag kollade på Justin och han nickade och lutade sig mot mig och pussade mig försiktigt på kinden.

'' Ja vi är tillsammans!'' sa Justin.

____________________________________________________________________________

Det är meningen detta kapitel ska vara längre ner. men jag har gjort fel!

Kommentera!! 


Kommentarer
Postat av: jasmina

Meeeeeeer,jättebra novell men det kan det inte hända något mer spännande ?? när kommer nästa del ??

2013-03-27 @ 21:03:30
URL: http://Minprivatblogg.devote.se
Postat av: Ditt största fan8)

Älskar din novell. Den är grym. Du är bäst på att skriva noveller om Justin biber.

2013-03-27 @ 21:28:56
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeer

2013-03-27 @ 21:35:06
Postat av: Anonym

Ska de inte vara kapitel 27...? ;) lol x)

2013-03-27 @ 23:45:41
Postat av: Bella

Awesome 👍👌😍😱

2013-03-28 @ 07:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback