Ska jag sluta?

Jag fick två klagomål om kapitel 60. Att novellen börjar bli dålig och att Justin och Bella hänger för mycket med varandra.
Och att jag bara skrev om gympa lägret så snabbt. Men jag gjorde det. För att jag hade noll inspiration till det.
Jag tog därför bort kapitel 60!! Så nu ska jag skriva ett nytt kapitel. Men jag kommer hoppa över gympa tävlingen! Jag trivs inte att skriva om det.

Jag har fått många frågor om min nuvarande novell är slut för att jag skriver om handlingen till den nya novellen.
Den nuvarande novellen har minst 20 kapitel kvar!!
Har mycket kvar att skriva om.
Det nya kapitel 60 dyker upp någon gång i veckan. Vet inte när, just nu är jag bara deppig, ledsen och känner mig så grymt sårad. Handlar inte om er. Utan om mitt liv som verkar vara fyllt av problem och skit hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sluta inte! Jag läste kapitell 60 och tyckte det var skitbra! Bry dig inte om dem som tyckte att det var dåligt osv för det var det inte! Du är grym på att skriva! Älskar den här novellen!

2013-06-03 @ 23:20:10
Postat av: Amilia

Åh, lägg upp kapitel 60 som va och sen skriver du på 61 istället, alla kapitel kan inte vara händelserika alla noveller har alltid ett sånt mellan kapitel, det va långt ifrån dåligt hela novellen är långt ifrån dålig och tråkig. Låt inte andra trycka ner dig, jag lovar att jag vet hur det är, känslan när man inte har ork till något och man tappar all inspiration till allt oh alla. Ta den tid du behöver vi väntar. Puss oh kram skumbanan :)

2013-06-03 @ 23:21:27
Postat av: Sandra❤😱

Du behövde inte ta bort det!! Jag skulle precis kommentera på det (eftersom du sagt jag måste) och det känns inte rätt att du tar bort det!!! Det va så sött!!

2013-06-03 @ 23:45:16
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Postat av: Anonym

En sak som du måste tänka på är att det är bättre ibland om du får kritik som t.ex det du kallar för klagomål istället för "jättebra" "mer" för om någon säger typ den var bra fast tänk på... så ändrar fu den saken nästa gång och blir bättre skrivare (hoppas du fattar vad jag menar och inte påstår att du har fått 3 klagomål nu) Btw novellrn är skiit bra

2013-06-04 @ 06:54:52
Postat av: Anonym

NEJ SLUTA INTE!

2013-06-04 @ 07:07:18
Postat av: Sandra

Nej, du ska INTE sluta!! Din novell är sjukt bra, jag älskar den! Du kanske ska börja tänka på ifall de vill skaffa familj eller liknande, annars är den skitbra! 💖💖

2013-06-04 @ 07:13:37
URL: http://sandraerikssons.blogg.se
Postat av: Ditt största fan

Snälla sluta inte. Skit i alla som vill trycka ner dig. Dom är bara avensjuka på att dom inte har den talang du har. Snälla bry dig inte. Jag vill verkligen inte att du ska sluta. Snälllaaaaaaa!!!? Jag vill verkligen inte. Att få läsa novellen betyder mycket för mig. För just nu är jag deprimerad och brukar läsa din novell gör att jag tänker på annat för stunden. Och du ska bara veta hur skönt det är att tänka på annat. Det är som att men får veta att Justin Bieber kommer till dig på söndag. Fast nästa varje dag. Hoppas du fortsätter. Älskar dig!!!!! 😘❤👍✌

2013-06-04 @ 07:54:35
Postat av: Bella

Nej jag tycker att du ska fortsätta med novellen! Jag tycker som Sandra att dom ska tänka på att skaffa familj fast senare för Bella är ju bara 15 :) men ja du förstår nog?

2013-06-04 @ 08:03:06
Postat av: Ida

Åh, du behövde inte ta bort kapitel 60. Den var ju jätte bra. Låt inte folk trycka ner dig. Det är din novell och inte deras. Det är långt - och då menar jag långt - ifrån dålig. Du är super bra på och skriva och sluta INTE! Vet hur det känns, har själv en sån period i mitt liv nu. Hatar allt och pallar knappt med skolan och cuttar mig (INTE cut4Bieber). Pallar bara inte med livet just nu. :*

2013-06-04 @ 08:35:34
Postat av: Jag

Du får inte sluta !🙀 Du är ju jätte bra 💕

2013-06-04 @ 15:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback