SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

1. Vad kommer den kommande novellen handla om?
 
SVAR: Om Justin Bieber och en tjej ;) 
 
2. Hur gammal är du?
 
Svar; Jag är 13 år gammal.
 
3. Var du på nån av justins konserter i sverige?
 
Svar: Nej! Men i Köpenhamn! 20 april!
 
4. Vilken stad bor du i?
 
Svar: 20 minuter ifrån Malmö.
 
5. Vad heter du i förnamn? Haha
 
Svar:  Moa
 
6. Hur många kapitel kommer denna novell som pågår ha?
 
Svar:75- 90 kanske! 
 
7. Vad gör du på din fritid? 
Svar: Träffar mina fina kompisar, skriver och umgås med min familj. 
 
Hej jag tycker du har en super fin header/design och undrade om du kunde göra en header till min nya novell om justin och Ashley 💕💕<3
Svar: Jag kan göra header och design till bloggplatsen. Så om du har blogg där. Visst. Till blogg.se kan jag inte. Då jag fått min design av Linn Halldin. Men hon gör tyvärr inte designer längre. Iallafall vad hon sade till mig.

 
Asså jag älskar dina designer!! Dom är skit snygga! :D 
Vill du göra en design till mig till min novellblogg? Svara på min mail :) älskar dig<3
 Svar: Det är Linn Halldin som gjort den! 
 
 asså gillar din novell och så men har du eller någon nära dig gått i gymnastik så att du vet hur det går till och ungefär svårighetsgraderna det är i verkligheten. 
När du börjar skirva har du som en mall då, som att det börjar med X faktor så går det lite tid i mellan och sedan ett bra slut, för det känns som den bara står stilla att det inte händer så mycket.
Svar: Detta är en novell. Jag skriver efter min fantasi. Allting behöver inte vara som i riktiga livet. 
Jag har en mall. Men just där hände det inte så mycket. Mne det vari början av novellen. Kapitlet som kommer ut idag kommer n bli överraskade att läsa!
 
 
Trackback