73- So, you can go and find Jerry?

Tidigare kapitel: 
Jag tryckte handen för hans mun. Han hade pratat oavbrutet i en halvtimme om hans fans. Hur mycket han älskade dem, hur mycket dem betydde för honom och allt. Jag hade sår i öronen. '' Tack Bella! Du räddade precis mina öron!'' utbrast Alfredo dramatiskt. Han hade alltid sin dramatiska åra i sig. '' Jag fattar Justin. Jag fattar. Kan vi inte bara gå och lägga oss? Alla! Ni ä så grymt irriterande just nu att det inte är sant.'' Var hade jag blivit så sur ifrån? Plötsligt kom jag på det. Jag kände det inom mig. Min mens. Den var påväg. Jag var alltid såhär dagen innan. '' Förlåt att jag är så sur. Men jag har liksom lite tjejgrejer.'' förklarade jag. Killarna kunde veta, jag brydde mig inte. Dem var min bröder och Justin min. Jag vet faktiskt inte vad han här. Men något iallafall. Dem nickade förtståendes. Vi gick alla in på toaletten och bortstade våra tänder och jag tvättade även av mig mitt smink medans dem andra fällde upp dem två färdig bäddade extra sängarna. Dem bäddade även soffan som var inne i det stora sovrummet. Jag tog en t-shirt ur Justin's väska och gick in på badrummet, där Justin var, och bytte tröja snabbt. Vi lade oss i sängarna allihopa. Niall och Zayn i varsin extra säng, Harry i soffan, Alfredo i sin säng och jag och Justin lade oss tillsammans i hans säng. Vi alla sade godnatt till varandra och somnade sedan.

_________________________________________________________________________________

 

Alla var vakna när jag vaknade morgonen efter. Det var liv i hela hotellrummet. Som vanligt hade Justin sovrum, badrum, vardagsrum och ett litet kök i sitt hotellrum. Som han även delade med Alfredo den här gången. Oftast bodde Justin själv, men det hände ju att han bodde tillsammans med Fredo eller någon annan. Men alltid när jag varit med så hade det bara varit jag och Justin som bott på hotellrummet.

 

Jag drog på mig mina underkläder och satte sedan på mig mitt vita linne och mina gråa mjukisbyxor. Jag brydde mig inte om att jag hade rufsigt hår eller var osminkad. Dem hade sett mig utan smink innan och verkligen i ruffsigt hår. Jag gick ut ur badrummet och gick den korta biten mellan badrummet och det lilla köket där killarna var. Det var frukost uppdukat på hela bordet. Mackor, pannkakor, melon, jordgubbar, juice var bara lite av allt. Det såg så gott ut. Men jag var inte hungrig, men det var jag iförsig aldrig. Det var jobbigt, att inte vara hungrig någon gång. '' Godmorgon.'' sade Niall glatt. Jag skakade på huvudet. ''Hur kan du vara så glad? Det är värsta dagen idag. På riktigt värsta dagen idag.'' En smärta låg i min mage. Jag kände så väl igen den. Mensvärk. Jag skulle inte vara glad på hela dagen. Och då jag inte tyckte om att ta tabletter, tyckte jag att det var onödigt att ta tablett. Det var ju inte så farligt. '' Vaknat på fel sida idag?'' frågade Alfredo. '' Om det bara var så.'' mumlade jag. '' Men du måste rycka upp dig nu. Vi ska ha live stream. '' utbrast Justin. Jag avfyrade ett leende mot honom. Han var så glad. '' Bara för att du ska få prata med dina fans ellerhur?'' Justin nickade och gick sedan iväg. För att komma tillbaka trettio sekunder efter med sin nerklottrade Macbook i handen. Han startade den. Jag kunde fortfarande, även fast jag själv hade en macbook, inte sluta förundras av hur snabb den var. Det tog nog sammanlagt en minut att starta datorn, skriva in lösenord och få upp internet. Justins dator var visst redan inne på Twitter. Då vi direkt kom in på hans Twitter. Det påminde mig om att jag inte varit inne på Twitter på länge. Jag tog upp Justin's mobil som låg bredvid datorn. Slog fort in lösenordskoden och gick sedan in på Twitter. Som vanligt var han även inne på mobilen, så jag loggade ut honom och loggade in på min egna. Mina mentions och meddelande var överfullt. Jag tryckte på mentions och fick upp en massa tweets. 

@justinbiebersgirlfriend 

"Hope you get well soon." 

@biebahs

"You was so beutiful on stage yesterday."

 

Dem flesta vad snälla men klart att den fanns något hat också. Men dem löste jag inte ens. Fort skrev jag en ny tweet. 

@bellajones

"Thank u! U are the best! <3 Love u all <3" 

 

"Okej! Så vi hade väldigt tråkigt så vi bestämde oss för att göra en twitcam. Så fråga en massa frågor så svarar vi på allt." Jag blängde på Justin. Han var så korkad. Nu skulle alla ju fråga en massa privata frågor. Som vi var tvungna att svara på för att Justin sagt att vi skulle göra det, idiot. Frågor började direkt ösa in. Justin valde den längst ner och peckade på den. Vi anda nickade och Justin svarade. " Det är jag, Alfredo, Niall, Harry, Zayn och Bella." Frågor om hur det var med mig  öste nu in. "Jag tar den." Skrattade jag. "Det är bättre med mig sötnos. Hur är det själv hjärtat?" Jag skrattade åt vem som skickade in en fråga. Nellie. Jag valde att svara på den senare. Istället så log jag in i kameran. En fråga som fick mig att tappa hakan kom in.

Den frågade om jag och Justin haft sex. Jag oekade på Justin och gjorde ett tecken på att jag skulle ta den. ''Jag såg frågan som kommit in precis. Du där, @comeandgetmejerry, har du haft sex själv? Förresten, ditt twitter-namn. Tror du verkligen att 'jerry' ska komma av sig själv och ha sex med dig?'' Justin tillsammans med dem andra killarna  började skratta, hysteriskt. Direkt kom det in ett meddelande från @comeandgetmejerry. Hon frågade varför jag var så kaxig. Jag skrattade. '' Jag föddes kaxig. Tyvärr. Om det inte roar dig, så kan du väl gå och leta efter Jerry? Vad jag vet är han iallafall hos Justin, som sitter bredvid mig.'' Justin kollade på mig och flinade. Han visste att jag inte ville svara på frågor om vi haft sex. Det ville inte han heller.

 

Twitcamen var slut. Fansen hade frågat så mycket frågor att det inte var sant. Allt från om jag och Justin kunde göra en duett till att jag och Harry och Justin haft trekant. Dethade inte varit lätt att svara på, då jag skrattade alldeles för mycket. Just nu satt jag, tillsammans med Alfredo och Justin på flygplanet mot Manchester. Vi satt alla tre med varsin Macbook. Jag kollade Twitter, vilket Justin med gjorde, då det kom upp nya tweets från honom varannan minut. Alfredo twittrade även han, och lade upp en massa instagram bilder och allt. Fort skrev jag in en tweet.

@bellajones

'' Hello world, i've missed u ;) ''

Sedan började jag svara på tweets. En tweet från Justin kom in.

 

@justinbieber

'' @bellajones. I've missed u 2 ;) Love u bestie''

 

@bellajones

'' love u 2 bestie <3 @justinbieber babe ''

 

Justin skrattade bredvid mig. ''Babe.'' Jag fnittrade. ''Baby.'' Jag lade min dator bredvid mig och lutade mig mot Justin. Han lade sin dator bredvid honom. Vi kollade in i varandras ögon en lång stund. För att Justin sedan lade handen på min kind och drog mig mot honom. Våra läppar möttes för att sedan arbeta med varandra.

_____________________________________________________________________________

Äntligen uppe! :D Har blvit opererad idag igen :/.

Men kommentera iallafall! Massor! Ska sätta mig och svara på lite frågor nu. Så tidinställer nog inlägget till någon dag eller något :D <3 

Puss <3 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar denna novell ! :D Mrn varför har du opererats? Hoppas du mår bra iaf :)

2013-07-25 @ 22:13:45
Postat av: Molly

Jättebra!

2013-07-25 @ 22:15:48
URL: http://biebnovells.blogg.se
Postat av: Agi

Jätte bra! :D Hoppas du mår bättre snart :*

2013-07-25 @ 22:36:20
Postat av: Emilia

Jätte bra! Varför har du opererat dig? Hoppas du mår bättre nu iallafall:)

2013-07-25 @ 23:35:18
Postat av: emmy

Super bra :) <3 hoppas du mår.bättre :D

2013-07-25 @ 23:35:19
Postat av: Fanny

Nu blir jag nyfiken. Varför har du opererat dig? Super bra :)

2013-07-26 @ 17:44:26
Postat av: Sandy

Bäst som vanligt!! :D

2013-07-26 @ 20:03:50
Postat av: Amanda

Sjukt bra! Hoppas vad det nu är blir bättre snart! :**

2013-07-27 @ 00:01:29
Postat av: Biebzstoory

sjukt bra <3

2013-07-27 @ 19:12:56
URL: http://biebzstoory.blogg.se
Postat av: jasmina

sjuktbra meeeeeeeer, Hoppas du mår bra nu efter operationen :) <3 Älskar dig :*

2013-07-28 @ 22:33:20
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Anonym

Det har gått jätte länge nu och kapitel2 är inte ute än jag pallar inte vänta mer seriöst !

2013-10-01 @ 07:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback