FRÅGESTUND OCH FRÅGA TILL ER!!

  • Vad heter du på WeHeartIt?- Jag tror inte jag vill säga det, förens vi har kommit mer in i novellen ;) Jag menar jag har bilder där som kan avslöja en del vad som ska hända i novellen ;) Och det går inte <3 Men snart får ni reda på den.

    Hur gammal är du?- 12 år gammal. Fyller 13 den 27 maj :D 

    Hur kom du på att du skulle börja skriva fanfics om JB?- Jag ve inte riktigt. Jag har alltid gillat att skriva, sen när jag började gilla Justin så började jag läsa en mass noveller och sen började jag bara skriva. 

    Har du twitter/instagram?. Både och. Men äger bara min twitter, MoaBieber11. Vill inte säga min Instagram bara för att jag vill vara anonym här på bloggen! Alltså inga bilder och inte skriva mitt efternamn :D 

    Har du biljetetr till Justins konsert?- Ja, fast till Köpenhamns. Den 20 april. Med min älskling <3 

    Är Isak och Izabella tillsammans i novellen?- Sug ni på den karamellen ;) Haha nej det är dem ine! Skrev i kapitel 5 eller 4 att Awa hade en str crush på Isak ;) Så de kommer antagligen att bli tillsammans <3 

     

    FRÅGA TILL ER:

    Vill ni ha mycket drama i novellen? Alltså drama at det är en massa break ups eller drama i att det händer saker runt dem? Eller drama med dem, fast inte göra slut?

    Måste vetq om jag ska hitta depp-bilder eller glada-bilder. :D 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Njaaa inte med break ups.. Men om Bella och Justin blir tillsammans ska de inte göra slut men det händer saker asså ja om du fattar?! :)

2013-01-26 @ 22:13:27
Postat av: Anonym

lte längre fram typ när justin och bella blir tsm typ när dom har varit tsm ettt tag:)

2013-01-26 @ 22:43:35
Postat av: Filippa

Drama men inga break ups snälla! ;)<3 typ att dom får problem och så du fattar ;p

2013-01-26 @ 23:16:55
Postat av: Emma

Mycket drama! Skulle inte vi få en bomb av kapitel i fredags?

2013-01-27 @ 12:08:57
Postat av: Jossie:*<3

DRAMA MEN INGA BREAKE - UPS! SKULLE INTE VI FÅ KAPITEL BOMB I FREDAGS!?<3

2013-01-27 @ 17:09:01
Postat av: Anonym

Inga beak ups eller sånt ;) men lite drama inte för mkt..

2013-01-27 @ 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback