6- Many Thoughts

'' Så vi träffas här nere om 10 minuter. Och Bella, snabba dig. Vi orkar inte vänta på dig.'' sa Demi.

'' Är det mitt fel att jag inte visar mig inför folk utan att jag är vigjord?'' utbrast jag.

'' Du öppnade dörren i en handduk? '' flinade Zayn.

'' Påminn mig inte. Det är ingen annan än typ två stycken som sett mig i handduk.'' muttrade jag.

'' Vem är det då?'' flinade Harry.

'' Din pojkvän?'' blinkade Louis.

'' Nej. Nellie och Alex.'' sa jag.

Det högg till i hjärtat när jag sa Alex.

'' Ohh, vem är Alex?'' frågade Demi.

'' En kille.'' mumlade jag.

'' Och?'' frågade Liam.

'' Den värsta killen i mitt liv.'' sa jag och gick sedan in i hissen.

Dem andra kom ockå in i hissen.

''  Ska jag döda han till dig?'' frågade Harry.

'' Ja gärna. Bara jag slipper se han igen.'' sa jag.

Tårarna började vatnas i mina ögon och jag visste verkligen inte hur jag skulle kunna hålla dem inne tills jag kom in på mitt hotellrum.

'' Exakt vad har han gjort mot dig?'' frågade Justin.

'' Det vet bara min bästis. Och jag berättar det inte för någpn annan.'' mumlade jag.

Min haka började darra och jag vände bort huvudet från dem och tittade rakt in i hissdörrarna.

Tårarna började rinna ner för mina kinder och ja slår vad om att det säkert syndes att jag grät.

Gud denna dagen kommer inte sluta bra.

Min mobil började burra i fickan och jag drog snabbt upp den och såg att Nellie ringde mig.

Mina darrande fingrar klickade på '' Answer''.

'' Hej'' snyftade jag fram.

'' Gumman? Vad händer? Är det Alex som spökar igen?'' frågade hon.

'' Ja, du fattar inte hur svårt det är att tänka på det han gjort.'' sa jag.

Killarna började prata bakom mig och jag hörde hu Demi pratade i telefon.

'' Vänta, vem är det om pratar i bakgrunden?'' frågade Nellie.

Jag skrattade.

'' Det vill du veta va?''

Plötsligt började Niall skratta. Högt dessutom.

'' OH MY GOD. DET ÄR NIALL SOM SKRATTAR I BAKGRUNDEN. VAD GÖR DU KVINNA? '' skrek Nellie högt.

Så högt att killarna slutade prata och jag vände mig om för att se deras reaktioner.

'' Du vte, jag står i samma hiss som dem. Och har hängt med dem hela dagen. Fast den största tönten i världen har ju varit med och även Demi.'' skrattade jag.

'' Ey, vad menar du med det?'' sa Justin ondskefullt.

Han tog två hotfulla steg mot mig så han stog framför mig.

'' Inget. Snälla döda mig inte.'' skrattade jag.

Han sträckte fram armarna och började kittla mig mjukt.

Men att han kittlade mig mjukt gjorde ju bara att det kittlades ännu mera.

'' Och du säger det nu din äckliga äckliga äckliga ful-apa.'' sa Nellie surt.

'' Sika smeknamn jag har. Snygg-apa, kortis, ful-apa och minsting? Jag känner mig så grymt älskad.'' skrattade jag.

'' Vem kallar dig snygg-apa?'' frågade Nellie.

'' Min babe.'' svarade jag.

'' Du kan inte mena Alex nu va?'' frågade Nellie.

'' Är du helt jkla dum eller? Aldrig i livet att jag skulle mena idioten Alex. Han är en j'kla misshandlare.'' svarade jag.

Misshandlare viskade jag tyst för att dem andra inte skulle höra. Men Justn som stod precis bakom mig kollade oroligt på mig.

'' Förlåt då. Men vem är det?''

'' Isak, my lööve.'' skrattade jag.

'' Wow humörsvängningar. Mens vecka eller?'' skrattade Nellie.

'' Inte du också. Alla tror jag att jag har det idag. Nej det har jag inte. Förresten hade jag ju inte åkt till stranden om jag hade haft det heller.'' muttrade jag.

'' Det har du visst då. Vänta stranden`? SKA DU TILL FUCKING STRANDEN MED ONE FUCKING DIRECTION OCH JUSTIN FREAKING BIEBER?'' skrek Nellie.

'' Ja jag ska till stranden med One fucking Direction och Justin freaking Bieber.'' skrattade jag.

Justin skrattade bakom mig och även dem andra fem killarna instämde i skrattatet.

Hissen plingade till och jag gick ut och drog upp mitt nyckelkort och gick in på mitt rum.

Jag sa hejdå till Nellie och började sen rota fram min bikini.

Jag valde mellan en bikini med USA-flaggan på en svart Hollister bikini.

Tillslut bestämde jag mig för den svarta Hollster bikinin med fåglarna som är Hollisters märke i vita på hela överdelen och nederdelen.

Jag tog på mig den och tog sedan ett par turkosa Hollister shorts och en vit spets skjorta som jag knöt vid magen.

 

Ett leende spred på mina läppar när jag mötte min spegelbild.

Jag tog en väska och packade ner en handduk, solkräm och sedan satte jag mina pilot  Ray Bans på huvudet.

Jag grabbade åt mig min mobil och nyckelkortet och gick sedan ut genom dörren och smällde igen den.

Justin stog och väntade på hissen så jag gick fram till honom och kramade om honom bakifrån.

Han vände huvudet och log mot mig.

 

 

'' Hey.'' skrattade han.

Jag sa samma sak till han och hissen plingade att den kommit till vår våning.

När dörrarna öppnades så gick Justin in först och jag gick in efter.

'' Så vill du berätta vad du menade med att Alex var en misshandlare?'' frågade Justin oroligt.

'' Kanske en annan gång. Det är jobbigt att prata om det.'' sa jag.

Han nickade.

'' Du vet att det bara är att ringa mig om du behöver prata okej? Även när jag inte är kvar här längre. Du vet jag åker på måndag.''

Skulle han åka på måndag?

Fan! Jag skulle aldrig klara av nästa vecka om jag vill säga går vidare på fredag.

'' Jo du kommer visst då att klara det.'' log Justin.

'' Läser du tankar eller?'' skrattade jag.

Han skakade på huvudet.

Hissen plingade att den var nere i lobbyn så vi gick båda ut.

I sofforna satt, Niall, Demi och Harry.

Skulle det bara vara vi fem?

'' Liam, Louis och Zayn blev fullt upptagna när deras flickvänner ringde. '' log Harry.

Vi skrattade och gick sedan ut från hotellet och där ute stog en massa fans.

Jag gcik bredvid Demi med blicken i marken.

När jag hoppat in i bilen så drog jag upp min mobil och såg att jag hade två olästa sms.

Ett från Nellie och ett från Alex.

Fan!

Jag tryckte upp Nellies sms och som vanligt var det bara ett sms som handlade om att hon var så jäkla avundsjuk på mig.

När jag edan tryckte upp Alexs sms så slockanade mitt leende jag haft när jg läst Nellies sms.

'' Hej älskling!

Jag saknar dig och jag pngrar det jag gjorde.. :(

Eller vad är det jag säger, klart jag inte ångrar det jag gjorde.

Det var det bästa jag gjort i hela mitt liv, och jag hoppats du har kvar all smärta och alla blåmärken.

Hoppas att du får så många könssjukdomar som helst, pågrund va mig,

Det hade gjort min dag.

LA njuter av att vara utan dig och  vi hoppas att du aldrig kommer tillbaka.

Särsskilt din favorit lärare. Mrs. Black.

Hon njuter fullt av att vara utan dig.

Vi ses snart, i hope? ;)

Eller vänta, vi ses snart! Två veckor har du på dig! Om vi inte träffats innan det läcker jag bilder på dig, och inte vilka bilder som helst!!

Puss sexy! <3 ''

 

Vadå bilder på mig?

Jag skrev snabbt in ett sms till Nellie.

'' Alex hade skickat ett sms.. Det stog typ att ingen i LA saknade mig och särskilt inte Mrs. White. Och att alla i LA njöt av att vara utan mig. Men sen så skrev han typ om bvi inte träffas om två veckor så kommer han läcka bilder på mig? Och inte vilka bilder sm helst.

Nellie, du måste rädda mig. Detta går inte längre. Jag vetifan vilka bilder det är han snackar om.. Men du mste hjälpa mig. Ring senare om du vill! <3 Jag finns på mobilen hela dagen. <3 ''

 

Bilen rullade in på parkeringen till stranden och direkt när bilen stannat öppade Harry dörren och man hörde han säga.

'' Friheeeeeet! Jag är frii!''

Jag skrattade när jag hoppade ut ur bilen, allt för att dölja att jag egentligen inte mådde bra och var helt förstörd inuti min kropp.

Ingenting funkade som det brukade göra, eller som det gjorde när jag och Alex hade det bra i vårat förhållande.

Allting hade krossats när han för första gången hade slått mig. Han sa att han gjort det i sömnen men jag såg hur han var vaken när han gjorde det,

Han andades inte som man gjorde när man sov.

Allting hade han ljugit för mig om. Exakt alltng.

Allting hade blivit för mycket för mig, och jag hade inte vågat göra slut.

Visst tillslut kunde jag men det var svårt. Jag var rädd.

Inte rädd för att göra slut, utan vad han skulle göra.

Skulle han inte bry sig? Skulle han slå ihjäl mig? Eller skulle han slå mig medvetslös?

Han hade lyckats slå mig medvetslös och det hade inte varit långt till att mitt hjärta slutade slå.

Men Nellie hade kommit. Tillsammans med Alex killkompis, Marcus.

Marcus hade nr han sett Alex slå mig, slutat träffa Alex och dem var nu inte längre kompisar.

Han var med mig och Nellie nu.

Han var min storebror som jag aldrig fick. Min överbeskyddande bror.

Dem två veckorna om gått nu efter allting hade jag inte varit själv ne enda sekund, utom på nätterna då jag faktiskt fick sova sjlv.

Om inte Nellie var där.

Marcus och Nellie hade kommit överrens om det tillsammans fall i fall jag skulle skada mig själv. Flera gånger hade jag lyckats, men det var inte något dem två visste.

Ingen annan än jag visste, jag gick i min egna bubbla med en massa obersvarade frågor, jag var rädd för killar jag mötte på gatorna. Och även mina gamla killkompisar var jag rädd för.

Det var ett under att jag inte varit rädd för Justin, Harry, Louis, Liam, Niall och Zayn.

Även att jag inte varit rädd för Isak och Oskar. Men det var skönt.

Kanske skulle jag komma ur detta snart,  men som jag lärt mig nu under flera månader, man ska inte hoppas för mycket.

För oftast blir det inte som man vill.

Men någon gång måte väl turen komma över till mig?

Eller skulle jag leva såhär? Vara rädd för killar? Vara rädd för livet?

Skulle jag någonsin ta mig upp från allt detta? Skulle jag orka med allting?

Somsagt har jag en massa obesvarade frågor, som jag inte vet om jag kommer få svar på någongång.

Men jag hoppas. Om jag nu vågar hoppas, vågar jag hoppas att någon ska lösas? Eller ska jag bara vänta och se?

____________________________________________________________________________________________

Ska Bella klara sig ur det? Kommer hon någonsin att bli bra igen? Eller kommer hon att leva i denna bubbla? :(
Blir inget kapitel förens LÖRDAG igen! Ska åka bort! Så därför fick ni ett långt!

KOMMENTERA!

Nästa vecka har jag läxor varje dag, så jag vte inte ur det blir med kapitel då. Men jag ska försöka"!!


Kommentarer
Postat av: R

Jätte bra mera:)

2013-01-25 @ 14:30:34
Postat av: Emma

Vi skulle ju få en bomb idag :(

2013-01-25 @ 15:11:41
Postat av: Anonym

Såå jäkla bra!! Är Isac och Izabella tillsammans?? ;) kommer det att komma flera kapitel på söndag?? ;)

2013-01-25 @ 15:58:16
Postat av: Sofia

Gryymmtt!! :DD

2013-01-26 @ 14:06:00
URL: http://biebercrew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback