VIKTIGT!

Jag tänkte bara berätta en viktig sak..
Om ni inte får kapitel på lång tid så r det för att jag verkligen inte mår bra just nu. Jag har jätte mycket problem med min pappa och jag tänker bara varna er.
Om det inte kommer ut ett kapitel på flera dagar, veckor, månader så kan det vara för att jag inte orkar längre. Jag kommer alltid att orka med novellen, men inte med livet så direkt.
Jag har gråtit tre gånger idag, och en massa gånger i helgen och förra veckan också, jag fr någon sorts panik varje gång jag ska till pappa. Det är jätte svårt att förklara, men jag får jätte ont i magen, huvudet och börjar gråta.
Det är JÄTTE jobbigt..
 
Men jag ska verkligen försöka klara av allting. Ni hjälper mig med en massa <3 
N'r jag väl får min iPhone imorgon, så ska jag skaffa en kik vi kan prata i en gruppchatt och jag kan skriva där när nytt kapitel är ute m.m :D 
 
Men jag ska äta med mamma nu och sen så äta Dumle Kladdkaka :D Och äta goooodis efteråt.
Dränka mina sorger i socker, det är bra dte.. :/ Så jag blir ännu tjockare..
 

Kommentarer
Postat av: Bella :D

Det viktigaste är att DU mår bra! Vill bara att du ska veta att du gör min dag när det kommer ut ett nytt kapitel. Det gör inget om det inte kommer upp kapitel så ofta, för huvudsaken är ju att du känner att du orkar med allt.. Du kan ju skriva om saker som händet i ditt liv i novellen. Typ att bella har det svårt med sin pappa och sånt! Finns ju på kik sen när du fixar det!! Mitt namn på det e korvenbella . Kom ihåg att vi ALLTID kommer stötta dej! <3

2013-02-18 @ 20:37:36
Postat av: Alexandra

Du vet att du alltdid kan prata med sin mamma och berätta hur du känner för att åka till din pappa. Då kan hon kontakta några personer som jobbar med att få barn och trivas och då kan hon få ensam vårdnad om dig, och då Så slipper du känna den känslan som du får, jag tror också att det kan vara något eller någon som känner att du känner dig som du gör, jag vill bara att du ska veta att jag stöttar dig och att jag förstår varför du inte mår psykiskt bra just nu och inte orkar skriva <3 . Kram eller puss eller vad jag nu ska säga :*

2013-02-18 @ 20:43:11
Postat av: S.

Jag älskar din novell och det är alltid lika spänande att läsa en ny kapitel. Men kän dig aldrig tvingad på nåt sätt att skriva till oss när du inte orkar. Om du tycker att de e jobbigt med livet så snacka med någon så det blir enklare eller så skriv ut dina känslor i novellen om du tycker det blir enklare.
Kikia:samar99
Hoppa allt blir kram din största "novell fan" hehe :)

2013-02-18 @ 23:06:42
Postat av: ellen

Det viktigaste är att du mår bra!<3 vi kan vänta och vänta, så länge vi vet att du mår bra (så känner iaf jag) <33333 skriv lite när du känner för det och om det känns för jobbigt med din pappa, prata med din mamma ! :D <3
Jag iaf, kommer inte gå någon stans. Älskar dig och din novell!!! <3
Puss och Kram <3

2013-02-19 @ 22:35:08
URL: http://www.ellen.webboken.se
Postat av: ellen

hehe juste... om du vill kika mig så heter jag EllenBelieber_ eller eellenbieber (en på min iphone och en på min ipad)
kram <3

2013-02-19 @ 22:37:01
URL: http://www.ellen.webboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback