14- But..

Vi tryckte i kortet i den grejen på dörren som man var tvungen att göra för att komma in på hotellrummet.

Niall hade varit nere i lobbyn och hämtat nyckeln till Justins rum.

Vi hade stått och knackat på dörren till Izabella's rum i evigheter när vi tillslut gett upp och nu så stog vi här och tryckte ner nyckeln i nyckelhålet.

Jag hörde röster från korridorren och snart så kom Scooter och Pattie fram till oss.

'' Vad ska ni göra på Justins rum?'' frågade Pattie.

'' Vi ska se om Bella är här. '' svarade Niall.

Dörren gick upp och Niall, Pattie, jag, Scooter, Louis, Harry och Liam gick in på hotellrummet.

Vi gick direkt in till sovrummet och om vi trott så låg Justin med armarna lindade runt Bellas mage ch midja.

'' Är ni säkra på att de inte är tillsammans? Justin har varit helt frånvarande enda sedan vi åkte härifrån senast och tills vi kom hit igen och han har smsat och pratat i telefon ovanligt mycket.'' sa Scooter.

'' 100 %. Men Bella har smsat och pratat i telefon jäte mycket också. '' sa jag.

'' De kommer vara tillsammans i smyg och två veckor.'' sa Pattie.

'' Nej, jag tror de kommer bli tillsammans om tre månader,  de har mycket att lära innan de kan bli tillsammans. Bella ska vänja sig vid alla paparazis. Och alla fansen. De ska lära av varandra och de ska vänja sig med varandra. Det kommer ta ett tag. '' sa Scooter.

'' Fyra veckor.'' sa Niall.

'' Två månader tror jag,'' sa både jag och Louis.

'' Jag tror också som  Scooter.'' sa Liam.

 

Vi hade fått upp de två ovande, det hade varit jobbigt då båda var väldigt glada för att sova.

När de båda var uppe så hade alla lämnat hotellrummet utom Justin och Bella.

Det skulle säkert bara dröja tv minuter efter vi gått ut genom dörren till att de sov igen.

 

När alla gått ut från hotellrummet så kröp vi båda upp och lutade oss mot sängkanten.

'' Vi kör tio frågor.'' sa Justin.

'' Okej, du börjar.''

'' Vad heter din mamma och din pappa?''

'' Charlotta och Mark. Har du några syskon?''

'' Ja två halvsyskon. Jazmyn och Jaxon. Vad har han Alex gjort mot dig?''

Det högg till i mitt hjärta.

'' Du kommer få reda på det snart Justin. Jag klarar inte av att berätta det nu bara.''

Justin drog in min i sin famn och sa:

'' Vi går ner till en affär och köper Ben & Jerry's och en massa godis och sen så myer vi ner oss  soffan och kollar på film hela dagen. Du och jag.''

Jag nickade och hoppade ur sängen och sa att jag bara skulle över till mig och byta om.

Väl inne på mitt hotellrum så bytte jag snabbt om till ett par gråa Hollster mjukisbyxor och en vit Hollister hoddie.

 

 När håret var uppsatt så knackade det på min dörr.

Jag tog mitt nyckelkort och gick och öppnade och där stog Justin.

Dörren bakom mig gick i lås och vi började gå mot hissarna.

Väl inne i hissen så räckte Justin fram min mobil till mig.

Hade jag glömt den inne hos honom?

Hissen plingade till när den var nere i lobbyn och vi gick båda ut.

Kenny och Moshe, Justins livvakter, kom fram till oss och vi började alla fyra gå mot dörrarna.

Utanför var det en massa fans och paparazzis.

Kenny tog tag i dörrhandtaget och öppnade munnen och sade:

'' är du redo Bella? Du och Moshe kommer gå ut efter mig och Justin. Just för att all uppmärksamhet ska ligga på Justin och inte på dig.''

Justin började plötsligt skaka hysteriskt på huvudet när han såg hur mycket mina händer skakade.

'' Nej jag låter inte Bella gp med Moshe. Hon ska gå med mig.''

Nu började jag istället skaka hysteriskt på huvudet.

'' Nej Justin! Du går med Kenny först och sen så går jag efter med Moshe. Gör bara som de vill nu. Det blir ju inte bättre om jag går med dig, då kommer ju alla fansen vara vid oss båda? Istället för att du får alla fansen och jag bara kan gå till bilen utan att behöva synas så mycket? Ibland fattar jag inte hur du tänker Bieber.''

Justin flinade.

'' Nej, du går med mig och så är det. Kommer det fler vakter?''

Jag gjorde en missnöjd min mot Justin och försökte dölja mina händer som skakade mer än dem gjort innan.

Men såklart så skulle Justin se de.

Han drog in mig i sin famn och slingrade sina armar runt min midja.

Jag kände Justins varma och fuktiga läppar kyssa min panna.

Det där konstiga ruset kom i min kropp igen och fyrverkerier smälldes i min mage.

Brukar man inte känna dem när man kysser någon man är kär i?

De brukar väl inte komma när man blir pussad på pannan av någon man är kär i?

Vänta! Bella! Du kan inte vara kär i Justin! Han känner inte lika dant som dig?

Varför skulle han gilla mig? Tjejen som skär sig själv och aldrig går upp i vikt?

Tjejen som blivit misshandlad och våldtagen flertal gånger?

Varför skulle han gilla eller vara kär i mig?

Nej Bella! Du får inte tänka så!

 

Om jag tyckt det var mycket skrik när vi stog precis vid dörrarna så var det inget med skriken som var nu.

Jag tror mina trummhinnor kommer spräckas

Hur orkar Justin med det varje dag?

Undrar om han har något speciellt in opererat i hans öron som gör att han inte hör det lika mycket, men det verkar ju helt konstigt.

Justins händer låg på mina höfter när vi gick ut.

Pirret i magen kom upp i kroppen igen.

Åh, gud.

Bella! Han känner fortfarande inte samma sak som dig!

Och hur skulle du kunna lita på han?

Tänk så gör han samma sak som Alex gjorde mot mig? Men nej varför skulle Justin göra det?

Men han kan ju spela han också, alla spelar mot mig.

Jag blir alltid lurad, så Bella. Sluta tänka att du gillar honom, för dte gör du inte. Jag kommer aldrig kunna lita på en kille igen.

Justin kanske var en lika stor skitstövel som alla andra.

_________________________________________________________________________________

Äntligen! :D

Typ en vecka sen sist!!

Hinner inte med bilder, blir hämtad halv ett och det är om tjugo minuter!

Egentligen skulle jag inte hunnit skriva detta, men jag hade mycket idéer. Då jag inte kunde sova inatt, så låg jag och tänkte på novellen, bra va? 

Men, 14 KOMMENTARER PÅ FÖRRA? Jag älskar er!

Kan ni kommentera lika mycket denna gången? Eller mer? ;)

Har ni sett den nya designen förästen? Super snygg va? Jag älskar den!!

Och tack för all stöttning på inlägget under och under det också! NI är bäst!! 

Kom gärna med fler låtförslag! 

Puss!!! 

 


Kommentarer
Postat av: Bella

Såå jäkla BRA!! Lova mig att ALDRIG sluta med novellen ;) när kommer nästa :D?? <3

2013-02-20 @ 14:25:06
Postat av: Anonym

JÄTTE bra :) more?? ;)

2013-02-20 @ 18:59:51
Postat av: S.

Så jäkla bra! Jag har en tips kanske nt så bra me jaja
När justins fans ser att han börjar visas mkt med Bella så misstänker dem att justin och Bella är tsm sen det blir lite drammmma! Kän dig nt tvingad att skriva till oss men sluta inte! Älskar din novell.:*

2013-02-20 @ 21:38:57
Postat av: Laura

När kommer nästa??:) Jätte bra kapitel<3

2013-02-20 @ 22:29:06
Postat av: Anonym

Braaaaaa? Det var mer än bra, det var mycket bättre än bäst!! :D när kommer nästa?? ^^

2013-02-21 @ 13:01:47
Postat av: Emma

MEEEEEEEEER

2013-02-21 @ 17:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback