12- Showtime

Tillslut hade det blivit den svarta klnningen med prickar på.

Jag hade blivit fint sminkad och mitt hår var uppsatt i en fin hästsvans.

Det var exakt tjugofem minuter kvar tills livesändingen började så vi skulle samlas om tjugo minuter.

Nu var jag påväg genom arenan till Justins rum.

Jag hade fått en beskrivning hur man hittade dit men det hjälpte mig inte, men tillslut så hittade jag en dörr där det stog Justin Bieber.

Jag öppnade dörren och gick bara rakt in, jag brydde mig inte om att knacka.

Inne i rummet satt flera personer uppradade i sofforna.

Justin stog och speglade sig själv och nickade gillande åt sin spegelbild.

'' Om du tror du är snygg så är du inte det. Det är bara att inse.''

Jag flinade när Justin vände sig chockat om.

'' Jag är visst då snygg. Fråga mina fans.De tycker det iallafall. Och bara så du vet ör du inte snygg heller.''

'' Wow superstjärnan. Du erkände nyss att du inte är snygg. Men jag är visst då snygg okej`? Snyggast i tha world.'' sa jag.

Justin såg trumben ut och jag log smickrande mot honom.

'' Okej. Bella du är snygg. Justin du är ine snygg. Så klart.'' sa Alfredo flinandes.

Han kom gåendes mot oss och jag flinade.

'' Jag håller helt och hållet med.''

Justin såg nu sur ut.

'' Okej. Du är snygg. Jag är snygg. Båda är snyggast och vi tar alla med storm.'' sa Justin.

 Jag nickade gillandes och gick sedan in i Justins öppna famn.

Hans starka varmar lades runt mig och jag kände den där speciella säkerheten komma.

Jag var säker i hans armar.

 

Jag och Justn var dem enda som stog kvar och väntade på att få gå ut och sjunga.

Lite längre bort i korridorren såg jag fyra bekanta huvud.

Det krulliga håret stog ut mest och dem kom bara närmare och närmar oss.

Justin petade mig på axeln och visade att han skulle ut nu.

När killarna kom fram till mig så drog Harry direkt in mig i en kram.

Kramen gick snabbt och sedan så ick jag en kram av Louis, Liam och Zayn också.

Justin slutade precis sjunga och jag samlade mig snabbt innan ja vinkade till killarna och när skjutdörrarna öppnades så gick jag ut.

Jag bröjade sjunga:

'' Yeah
I will never say never (I will fight)
I will fight till forever (make it right)
Whenever you knock me down
I will not stay on the ground
Pick it up, pick it up
Pick it up, pick it up (up up up...)
And never say never ''

Röken virvlade runt mig och jag trivdes riktigt bra uppe på scenen.

Vi tog sista refrängen och hela publiken hoppade och skrek som galningar.

Röken hade slutat virvla och nu var det helt lugnt på scenen förutom alla vi som stog bredvid varandra på en lång rad.

Applåder bröt ut och jag hörde flera:

’’ VI ÄLSKAR ER JUSTIN OCH BELLA!’’

Det var coolt att dem skrek mitt namn, men det var kanske för att jag setts med Justin.

Men borde dem inte hata mig då?

Dem brukar ju hata alla tjejer som syns med Justins.

Alla fyra jury medlemarna stog upp och applåderade och program ledaren David kom ut på scen.

’’ Wow! Välkommen hit Justin!’’

Justin log och svarade:

’’ Tack! Det är jätte roligt att vara här! ’’

Vi deltagre gick av scenen medans Justin stog och prata med David på scenen.

Jag var den första som skulle upp och sjunga.

Mina stylister var inte nöjd med min sminkning så dme sminkade snabbt om mig och sedan när jag precis var färdig så var det dags för mig att gå upp på scen.

Skjutdörrarna öppnades och jag gick sakta ut i mina höga skor.

 

När jag var klar med låten så stog alla från juryn upp.

’’ Wow! Detta var helt otrligt. Demi du har verkligen lyckats med henne! Bella! Din outfit är helt perfekt, jag verkligen älskar din klänning och din röst idag! Även om du har haft mcyket problem i veckan med din hals så var detta helt otroligt. Hur lyckas du? Wow säger jag bara!’’

Jag log mot Britney och svarade:

’’ Tack!’’

’’ Wow Bella!  Din röst idag är helt underbar! Låten var helt underabar  till dig! Tack Demi för att du är så duktig med henne!’’ sa Simon.

L.A Reid sa något liknande och Demi sa:

’’ Wow gumman! Detta var klart det bästa av dina uppträden här! Jag är så stolt av att vara din mentor! ’’

 

Alla hade upptädit och Justin var ute och gjorde ett till nummer medans jag satt backstage och pratade med Niall, Harry, Louis, Liam och Zayn.

Dem hade alla berömt mig för mitt uppträdande och sagt att jag fick ut så mycket känslor i låten.

En kvinna från X-factor crewet kom och knackade mig på axeln:

’’ Ursäkta miss Skönhet men du ska ut om 2 minuter och jag skulle uppskata om du lämnade dem här unga männen i fred och går och gör det du är här för att göra.’’

Jag kollade förvirrat på henne.

’’ Ursäkta med vi känner Bella. Vi är kompisar med henne så hon stör inte oss.’’ Sa Niall förvånat.

’’ Bella du följe rmed mig här nu!’’sa kvinnan och tog tag i min arm och drog med mig där ifrån.

Varför hade hon dragit mig ifrån killarna? Var hin avundsjuk?

Ja dte måste vara det.

 

Väl uppe på scen så kom Demi till mig och Awa som stog bredvid varandra.

David började prata:

’’ Det har kommit in många röster idag och den som sått flest röster och går vidare först idag är...’’

Jag väntade spänt.

’’ IZABELLA!’’

Demi drog in mig i en kram och sedan så fick jag gå av scenen.

Justin stog direkt utanför och väntade på mig, jag gick hoppade direkt in i hans famn.

Jag hade gått vidare direkt idag igen, det är helt sjukt.

Nästa vecka måster jag göra detta igen, jag måste gå vidare direkt nästa gång också! Det ska gå.

Allting går, så länge man vill det.

_________________________________________________________________________

Hon gick vidare!!

SELENA GOMEZ KOMMER NU ATT SPELA IZABELLA OCH BELLA KOMMER ATT BLI BRUNETT/SVARTHÅRIG!!

KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: Emma

MEEEEEEEEER

2013-02-13 @ 19:50:31
Postat av: Bella

Meeera!!!! När kommer kääääärleken inn???

2013-02-13 @ 21:02:09
Postat av: Anonym

Meeeeeeera! Skiit bra ;)

2013-02-17 @ 16:54:51
Postat av: Anonym

Meeeeeeera! Skiit bra ;)

2013-02-17 @ 16:54:56
Postat av: Moa

Du är jätte bra på att skriva, du skriver verkligen med inlevelse! Mer!

2013-02-18 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback