80 - Thank You

TIDIGARE KAPITEL: Justin drog upp mig ovan på honom. Mina fingarar letade sig in i hans hår och drog åt. Ett stön släpptes ut ur hans mun. Jag flinade. Justin snurrade runt oss och direkt hittade hans läppar min hals. Jag stönade och sträckte på halsen så han skulle komma åt lättare. Justin drog av mig hans T-shirt jag hade på mig. Jag lämnades i bara ett par spetstrosor. Justin's stora händer tog tag i mina bröst. '' Du förstår inte hur vackra med här är. Världens vackraste bröst.' Hela du är världens vackraste.'' Jag rodnade. Han var vacker om någon nu var vacker. Justins händer flyttades ner till mina trosor som han snabbt drog av. Jag snurrade runt oss, och drog av Justin's mjukisbyxor och kalsonger i ett svep. '' Säker?'' frågade Justin mjukt. Jag nickade. '' Mer än säker.''
___________________________________________________________________________________________

'' Du och jag ska på dejt om två timmar. '' berättade Justin för mig. Jag log. '' Var ska vi?'' frågade jag. Fast jag visste att det var lönlöst, då Justin inte skulle berätta något för mig. '' Det vet du att jag inte kommer berätta.'' Justin flinade mot mig. Jag prutade med underläppen, men Justin skakade på huvudet. '' Hjälper inte på mig, även fast du ser söt ut.'' Jag skakade på huvudet. '' Vad ska jag ha på mig älskling?'' Justin flinade. '' Låt mig tänka. Sexiga underkläder, och kanske en klänning?'' Jag flinade mot honom och nickade sedan. Justin berättade att han skulle gå en snabb runda till Scooter, men komma tillbaka strax. Jag tog snabbt underkläder och kläder och låste sedan in mig på badrummet. Jag plockade med mig min rakhyvel, raklödder, schampoo och balsam in i duschen. Jag schampoonerade och sköjde ut mitt hår för att sedan ta balsam i halva mitt hår och sedan spruta ut lite raklödder. Jag började smörja ut det på benen och rakade sedan benen med rakhyveln. Mina armhålor och biknini linje rakades även.

 

Men mitt hår i en turban sminkade jag mig noggrant och tog sedan ut mitt hår och fönade det torrt. När jag hade allting klart, utom kläder. Började det knacka på dörren. '' Älskling. Du har varit där inne i nästan två timmar nu. Vi måste åka om fem minuter. Jag kommer dö av nyfikenhet snart också.'' Jag skrattade. '' Bara att stå ut två minuter till babe.'' Jag hörde en frustrerad suck utanför. Ännu en gång skrattade jag. Han var så gullig. Försiktigt tog jag på mig min röd/korallfärgade klänning. Den gick mig till mitten av låren på framsidan och var sedan längre på baksidan. Till det matchade jag med ett par svarta höga pumps. Jag tog ett djupt andetag och låste sedan upp toalett dörren och gick ut. Justin ställde sig framför mig och jag verkligen kände hans blick bränna på hela min kropp. Jag kollade ner i golvet och rodnade. '' Du är så vacker babe!'' Om rodnaden var mycket innan, var det inget jämnfört med nu. Mina kinder hettade riktigt till. Justin tog ett steg närmare mig och tog tag i min haka. För att ta upp mitt huvud, så jag kollade in i hans ögon. '' Så vacker! Men nu, måste vi gå. Då vi redan är försenade.'' Jag fnissade och tog sedan Justin's utsträckta hand. Våra händer flätatdes ihop.

 

Resturangen vi kommit till, låg precis vi Eifelltornet. Justin hade bokat ett bord lite avskiljt från dem andra borden. Jag tog min sista tugga och lade sedan ihop mina bestick på tallriken. All mat var inte uppäten, men den var gudomligt god och mättande. Jag hade precis som Justin, beställt pasta med tomatsås. Justin's tallrik var tom, och hade varit det i minst fem minuter. En servitör kom gåendes mot oss. Det var en blond tjej, såg ut att vara i 18-års åldern. '' Hoppas maten smakade. Får det lov att vara dessert?'' Seritörens blick låg vilande på Justin hela tiden, hon lade inte så mycket som en liten blick på mig. Utan hennes ögon var fastklistrad på Justin. Vilket Justin inte verkade njuta av, då hans ansiktsuttryck var besvärat. '' Vill du ha något älskling?'' frågade Justin omtänktsamt. Jag skakade på huvudet. '' Nej tack babe!'' Justin log mot mig. '' Nej tack! Vi skulle vilja ha notan tack!'' Servitrisen nickade och vände sedan blicken mot mig, och skickade en avundsjuk blick. När hon var utom synhåll, brast jag tillsammans med Justin ut i skratt. '' Såg du hennes blick? Det var precis som om hon skulle hoppa på dig när som helst.'' skrattade jag. Justin nickade. '' Hennes blick liksom bara vandrade ner mot mina byxor hela tiden. Det var skit pinsamt.'' Jag skrattade. '' Så är det att vara  super sexig.'' Justin skrattade.

 

Vi gick hand i hand ut från resturangen. Våra steg leddes till Eifelltornet, där vi satte oss en bänk. Jag med benen över Justin's lår och huvudet lutat mot Justin's axel. Och Justin med armen runt mina axlar. Det var lite småkylet. Jag kollade upp mot himmeln och möttes direkt av en stjärnklar himmel. Det var så vacker. Miljontals stjärnor lös. Mamma hade alltid sagt att när någon dog, människa eller djur, så blev den en stjärna som kollade ner på en. Jag fantiserade att Emilia var en av dem många stjärnorna där uppe. Att hon satt och kollade på oss just nu, tillsammans med min gammelmormor. Åh min fina gammelmormor. Jag saknade henne så mycket. Det var fyra år sedan hon dog det här året. Jag och min gammelmormor hade ett riktigt speciellt band. Vi var så tajta tillsammans och kunde berätta allt för varandra.

 

''Tack för idag älskling.'' sade jag. Justin log mot mig. '' Tack själv.'' Vi kysstes snabbt och lade oss sedan ner bredvid varandra i hotellsängen. Jag låg på hans bröst och Justin smekte min panna. '' Vi ska till Sverige och Danmark snart!'' sade Justin. Jag log mot honom. '' Vi måste besöka tivoli i Köpenhamn då!'' Justin flinade och log.  '' Jag ska spela in video till min nya parfym där också.'' Jag flinade.

 

Klockan var halv tre, men jag kunde inte somna. Justin låg och snarkade min nästan ljudlöst i örat, det var så sött. Min mage gjorde ont. Det kändes som att jag skulle spy upp hela min mage snart. Plötsligt kände jag det i halsen. Snabbt reste jag mig upp och sprang in på toaletten och kastade mig ner på knä framför toaletten. Steg hördes bakom mig och sedan hölls mitt hår upp. Mellan omgångarna jag tömde magen, försökte jag säga till Justin att gå. '' Du betyder inte se det här! Gå Justin.'' Justin skakade på huvudet. '' Nej. '' Ännu en gång tömde jag magen. Usch. Det var så äckligt. Justin's hand smekte min kind. Jag reste mig upp efter ett tag och borstade mina tänder. Varför spydde jag egentligen? Jag fick bara inte vara sjuk nu. Jag kände i min panna. Jag kokade. '' Jag tror att jag håller på att bli sjuk.'' mumlade jag. '' Jag tar hand om dig baby!'' Jag log mot Justin och gick sedan in i hans famn. Vi stog och bara kramades ett tag. Det var så mysigt.

___________________________________________________________________________________________

Kort, jag vet! Men allt jag hinner med nu!  :*

Kommentera! 

Random fråga: Vilken är eran favorit novellblogg, utom min? :D

Mitt svar: juustanordinarygiirl, justgettingstarted, myybieberstoory, bieb och biebstoory :D 

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har ingen direkt favorit alla är så bra!! Men skit bra kapitel

2013-08-08 @ 01:38:01
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Postat av: Anonym

Sjukt bra!

2013-08-08 @ 01:54:07
Postat av: Anonym

Du skriver superbra! Älskar den här novellen!

2013-08-08 @ 10:18:07
Postat av: Thea

Så sjuuuuuuuuuuukt bra kapitel! Dom är så gulliga med varandra!

Svar: dieinyourarm, lmssy & jbieberstories!

2013-08-08 @ 10:36:55
Postat av: Anonym

Gulligt kapitel! Även när hon spydde <-- låter kanske fel men Justin hjälpte henne jue! Längtar redan tills nästa, kanske lite kort men om det är allt du hinner accepterar jag/vi det :)

2013-08-08 @ 11:37:40
Postat av: Anonym

Dem som du sa och Biebers, biebertime, Likebieber, Biebsdrew, celebnovell, Imssy, onlybiebz och biebermyworld. Åh Gud va många jag läser :O tänkte inte på det hahah

2013-08-08 @ 13:01:45
Postat av: alva

Hej ville bara säga att jag älskar din blogg har läst alla på 2 dagar nu utan att stanna jag älskar det verkligen du skriver bra

2013-08-08 @ 14:56:28
Postat av: Justin's babe

Jätte bra!!
Svar: Biebers, biebswag, celebnovell, biebsdrew och din såklart!

2013-08-08 @ 19:12:33
Postat av: Anonym

mybieberdrog,<- fast den är slut nu, biebers,justinbbieber, och sen den här! den här är min favorit! du är verkligen bäst på att skriva!<3

2013-08-09 @ 12:04:29
Postat av: Anonym

Meeer

2013-08-09 @ 17:15:40
URL: http://biebnovells.blogg.se
Postat av: Amanda

http://biebzstoory.blogg.seoch /http://ettdstories.blogg.se/

Jätte bra kappittel kan hon va gravid kanske 😄😘

2013-08-09 @ 21:36:25
Postat av: jasmina

Jättebra meeeeeeeeeer, Alla novellbloggar jag läser är mina favoriter det är 28 stycken noveller :) <3 :* Men din är min allra favorit novell du är en fu*king grym skriver(förlåt för svär ord) Älskar verkligen din novell avgudar den :) <3

2013-08-10 @ 18:51:57
URL: http://justinnovell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback