78 - More Than Everything

TIDIGARE KAPITEL: 

Jag skickade snabbt tre hjärtan till Justin och tog sedan ut mina två stora resväskor som låg under min säng. Jag gick in i min gardrob och tog ut tröjhög efter tröjhög efter tröjhög och tog sedna ut byxor och shorts i massor. Halva min gardrob låg sedan på golvet. Redo att se om jag ville ha med eller inte. Det hela slutade med alldeles för många tröjor, byxor och shorts. Även alldeles för mycket underkläder, bikinis och strumpor. Allting blev alldeles för mycket. Nellie som kom för två och en halvtimme, ja det hade tagit så lång tid att packa, hade hjälpt mig med det sista och sedan hade vi inte orkat mer. Utan nu låg vi slängda bredvid varandra på min säng. Jag kollade på min höft. Där hade det varit så snyggt med en tatuering. '' Jag vill tatuera mig.'' utbrast jag och satte mig snabbt upp. Nellie följde även hon med upp. '' Jag med! Den där stjärnan vi pratat om att båda ska ha, ska vi ta den? Vi frågar våra föräldrar och sticker sedan. För du ska ha den innan du åker imrogon.''

 

Och rättsom det var, var det bestämt att vi skulle tatuera oss. Och här låg jag nu, på tatuerings sängen och väntade på att tatueraen skulle börja. Detta skulle bli så spännande.

____________________________________________________________________________________

 

Känslan när nålen träffde huden och började forma stjärnan jag skulle ha på höften, önskade jag aldrig mer känna. Det gjorde så ont. Tårarna började rinna ner för mina kinder och jag kramade hårt åt Nellies hand. Ni kanske tycker jag är löjlig nu, men jag har alltid varit känslig för nålar och stick i finger. Detta var tusen gången värre än att trilla med cykeln på grus, så mamma var tvungen att ta ut stenar frrån såret. Men som dem säger, om man vill bli fin, får man lida pin. Och detta tatueringen skulle bli så snygg att det inte är sant.

 

Jag och Nellie gick lyckliga ut från tatuerings lokalen med varsitt plåster på våra tatueringar. Dem skulle vara okej imorgon, så jag skulle så ha mag tröja, då jag skulle till Portugal. Efter Portugal skulle vi till Spanien. Mitt favorit land helt klart. Så varmt och allt. Att jag sedan kunde flytande spanska gjorde ju allt bättre. ''Va? Gick det?'' utrbrast Nellie i telefonen. Just nu pratade hon med Alfredo, och hade gjort i tio minuter. Jag saknade Justin mer och mer när jag hörde deras gulle gullande. Jag pratade med honom för första gången för några timmar sedan på två veckor. Jag saknade honom så mycket. Vilket Justin också verkat göra, då min mobil hade två hundra olästa sms när jag fick den när jag kom hem idag.

 

Allt var bokat. Min och Nellies biljetter till Portugal imorgon. Det var meningen att bara jag skulle åka, med Nellie skulle följa med mig och vara med på turnén i en vecka. För att hon sedan skulle åka hem och sedan två daga efter, åka till Egypten med hennes familj. Jag var inte lite avundsjuk, tänk att få åka till värmen i Egypten. Åh jag saknar det. Jag var i Egypten med mammas släkt när jag var tio år. Det hade varit så varmt och så skönt.

 

Jag skjölde munnen med vatten, för att få bort tandkrämen, och torkade mig sedan runt munnen med handduken. Jag knäppte ut en p-piller och sedan min lugnande pilla, jag var tvungen att ta för att vakna lugn imorgon. Läkarna hade sagt att jag skulle vara noga med dem, för att dem var liksom som en drog. Som gick in och stängde av vissa känslor, där av behovet av att sätta rakhyveln i handen. Fort svalde jag pillerna med vatten och gick sedan till mitt rum. Där tog jag fort av mig mina kläder och lade mig sedan ner under täcket. Jag ställde alarmet på 01:30 och lade sedan min mobil på laddning på nattduksbordet bredvid sängen. Klockn vr 00:30. Alltså skulle jag få sova en  timme , innan alarmet skulle ringa och det skulle vara hopp i mina kläder och göra vid mig snabbt för att sedan klockan två åka hemifrån och hämta upp Nellie och sedan åka till flygplatsen. Planet skulle sedan gå klockan fyra , men man var tvungen att vara där två timmar innan. För all incheckning, lastning av plan och ja allt det.  Portugal var åtta timmar före Los Angeles så när vi kom fram skulle klockan vara 23:10 när vi landade i Lissabon i Portugal ungefär. Enlogt klockan i Portugal. Men enligt Los Angeles tid skulle vi vara framme klockan tre. Det var verkligen mycket tidsskillnader.  Vi skulle flyga hela dagen, då det tog elva timmar ungefär att flyga från Los Angeless till Lissabon. Jag var inget fan av att sova på flyg heller, så jag skulle inte klara av att sova. Sedan när vi kom fram, skulle jag säkert ha värsta jet laget och allt. Detta skulle bli spännande. Ingen sömn alls typ.

 

En timme senare ringde alarmet. Jag vände mig om och lade en kudde för örat för att få bort oljudet. Men plötsligt började min ringsignal ringa. Jag vände mig om och trevade efter min vita iPhone 5. Den hade kommit hem igår kväll med Max. Med ett nytt simkort, då det till 4:sen inte passade i 5:an. '' Babe <3''  stog det på skärmen. Jag tryckete på svara och mumlade ett svar. Justin's skratt fyllde mina öron och jag vaknade direkt. '' Sover du? Jag tänkte bara ringa och väcka dig, för om jag känner dig rätt, hade du säkert en kudde för öronen, för att få bort oljudet? Inte sant?'' Jag fnissade. '' Jo det är sant.'' Justin skrattade ett belåtet skratt. '' Men hörredu, det är dags för dig att dra upp dig själv ur din underbara säng och klä på dig och sedan åka till flygplatsen. Jag längtar efter dig och fattar inte att jag låter dig flya själv så många timmar.'' Jag skrattade. '' Jag är inte själv.  Jag har ju Nellie. Om hon nu inte sover fortfarande.'' Justin skrattade. '' Det gör hon inte. Fredo pratar med henne. Vi tänkte vara perfekta pojkvänner och ringa våra flickvänner för att väcka dem. Då vi båda längtar efter er. '' Jag aw:ade. '' Du är alltid perfekt.'' sade jag och fnissade. '' Du är om någon.''

 

Klädd i ett par jeans short, en vit top och ett par vita låga converse, klev jag utanför huset med min svarta handväska med guldiga nitar hängandes på axeln. Jag älskade väskan och den användes väldigt flitigt. Jag drog ävem min stora tunga svarta väska efter mig. Jag var som en zombie, men hade ändå lyckats kladda på mig smink och göra vi mitt hår. Jag kände mig fräsch, men ändå inte. Det var en ganska äcklig känsla. Då man inte visste om man vågade visa sig bland folk eller inte. Jag gav min resväska till Max, som lade den i bagageluckan, tillsammans med min andra rosa resväska. Fråga mig inte varför jag hade en svart och en rosa, men det hade jag. Baby rosa, min favorit rosa. Vi började köra, mamma och Max där framme och jag i baksätet. Vi stannade utanför Nellie hus, där Nellie stog tillsammans med hennes mamma utanför. Jag öppnade min dörr och sade hej, men satt kvar i bilen. Max lastade in Nellies väska och efter en kort stund, satt Nellie bredvid mig i bilen. Hon var klädd i ett par vita shorts tillsammans med ett vitt linne hon också. Vi älskade vita toppar lika mycket båda två. Och blusar, ska vi inte tala om. Min och Nellies drog. Verkligen. Jag älskar blusar, så fint att ha till antingen jeans, shorts eller kjol. Det skulle gärna vara spets på blusen också, då blev det bara ännu finare.

 

Vi kramade båda om mamma och Max för att vi sedan skulle vända oss om och hjälpas åt att dra vagnen framåt med våra väskor på. Vi checkade snabbt in och fick våra boarding pass. Nu hade vi en och en halv timme att inte göra något på. Men vi skulle inte kunna sitta på varsin stol i en och en halv timme och bara glo. Så istället, gick vi till Starbucks. Där vi beställde varsin Latte och varsin varm macka med kyckling i. Det var alldeles för tidigt att äta, men vi var tvugna att äta. Vi skulle få både frukost, lunch och middag på flyget. Men då vi båda inte var något vidare fan av flygplans mat, så passade vi på att äta nu istället.

 

Affärerna inne på flygplatsen, hade inte öppnat innu, då klockan var alldeles för tidigt för det. Men Starbucks, hade öppet dygnet runt. Då dem ville få så många kunder som möjligt, såklart. Det var tjugo minuter, tills vi skulle få stiga på planet. Så vi gick tillbaka till Starbucks efter att ha gått runt  fyrtiofem minuter och bara gjort inget. Båda två hade gått och trånat efter varsin choklad shake. Så det var det vi skulle fixa nu. För att sedan försöka hitta våran gate och sedan gå på toa. Då vi skulle flyga länge och jag var väldigt känslig när det gällde toaletter.

 

Med varsin chocklad shake i handen hittade vi tillslut till rätt gate. Då var det bara fem minuter tills vi skulle få gå på planet. Och då förstår ni hur lång tid det hade tagit för oss att hitta rätt. Men vi var imponerade, att vi tillslut hittat. Jag och Nellie sökte oss direkt till toaletten och gjord vad vi skulle och gick sedan ut igen. Då var gaten nästan tom. Det var öppet att börja gå på planet nu. Jag tog upp mitt pas och boarding pass. Visade dem och fick sedan gå på med Nellie efter mig. Vi letade upp upp våra platser och hittade dem snabbt. Vi satt i mitten av flygplanet. Jag satte mig längst mot fönstert. '' Kolla ut genom fönstert, jag ska instagramma'' sade Nellie. Jag gjorde som hom sade och sedan satte sig Nellie ner bredvid mig. Hon laddade upp bilden tillsammans med texten: '' With bestfriend on our way toooo our loves in Portugal. See you soooon love. <3 ''

Jag skrattade åt hennes text. Galna men älskade bästa vän. Det var vi två mot världen alltså. Inget kunde sära på oss. Inte ens sex månader ifrån varandra utan att få träffa varandra.

 

 

Vi hade nu bara två timmar kvar. Jag hade somsagt, inte kunnat sova. Då jag inte får ro på flygplan, men älskar att sova. Vi hade haft mycket turbulens, så Nellie hade inte kunnat sova hon heller. Både frukosten och lunchen hade varit helt okej gott. Middagen höll på att serveras just nu, vilket jag inte var så jätte intresserad av, utan bläddrade istället genom instagram. Vi hade internet på planet. Så jag hade pratat med Justin på iMessage. Men just nu hade han konsert. Den hade börjat för en timme och en halv timme  sedan . Då klockan var tio i Portugal just nu. Konserten skulle vara slut halv elva och då skulle Justin åka till flygplatsen tillsammans med Alfredo. Men jag tror att han faktiskt hade tänkt duscha innan. Då han var väldigt genomblöt av svett efter en konsert. Det var så sexigt när det rann svettpärlor i hans ansikte. Hela Justin var sexig. '' Nellie och Bella?'' frågade flygvärdinnan. Vi sade båda ja och blev sedan tillräckta varsin matlåda. Det luktade gott, visst gjorde det det. Men min matlust var inte den bästa just nu. Inte ätit riktigt sedan jag var hos Justin förra gången. Hemmets mat var inte den bästa. Antingen alldeles för överkokt pasta eller potatis. Eller så var dem inte färdiga. Eller alldeles för torrt kött eller mat som inte smakade något. Vi öppnade våra lådor och möttes av en gryta med pasta. Ärtor och morötter låg också  i själva lådan till maten. Sedan i en annan form, var det en liten fruktsallad. Vi fick även en bulle och sedan en kaka som efterrätt. Drickvagnen stannade vid oss. Och vi båda beställde varsin cola. Vi fick en burk och gav sedan pengar. Sedan började Nellie äta och jag petade lite i maten. Jag var nervös över att träffa Justin igen. Hur skulle han tycka det var? Skulle han tycka jag blev jobbig efter ett tag? Eller skulle han tycka jag var annorlunda? Jag var så nervös. Varför vet jag inte, då det bara var Justin. Jag var aldrig nervös inför att träffa honom. Vi kände varandra utan och innan och behövde verkligen inte vara nervösa inför att träffa varnadra. Du var löjlig Bella. Riktigt löjlig!

 

'' Vi går ni in för landning. Så jag ber er alla ta på er säkerhetsbältena och så tackar vi, på Airportugal för att ni valde att resa med oss och vi hoppas ni hade det lika bra som vi hade det! Klockan är just nu 23:05 i Lissabon och det är 20 grader ute. Vi tackar för oss!'' sade piloten och sedan sprackade det i högtalarna. Mycket väl gick vi inför laddning. Då jag kände hur planet började åka neråt. Jag tuggade och tuggade på jmitt tuggumi, för att inte få lock i öronen. Det var hemskt att få det. Plötsligt slog hjulen i marken och planet började sakta ner. När vi stannade, applåderade alla i planet. Alla började stressa ut ur planet, medans jag och Nellie tog det lugnt. Plockade ihop våra saker lugnt och gick seddan lugnt geno tunneln och visade pass och sådant. Jag såg Starbucks skylten och petade på Nellie. Vi båda nickade mot varandra. Klart vi skulle ha en shake till. Vi beställde snabbt varsin och gick sedan igeonom kontrollerna och visade även nu våra pass. Vi hämtade våra väskor, men hade ingen vagn den här gången. Dragandes på mina två väskor och min choklad shake i samma hand som jag hade en resväska i, kom vi ut till ankomst hallen. Där såg jag fort Justin och petade på Nellie som kollade rakt fram. Där båda killarna stog tillsammans med Kenny och Moshe. Vi började gå mot dem och jag släppte min resväska och gick rakt in i Justins famn när vi kom fram till dem. Det var så skönt att vara tillbaka i hans armar igen. Vi kramades en stund till och gick sedan mot bilen. Där Moshe bar in våra väskor och vi andra gick in i bilen. Jag satte mig ner bredvid Justin och stoppade in sugröret i munnen och drack lite. '' Hur många sådana här har du druckit idag egentligen?'' sade Justin och skrattade. Han tog shaken ifrån mig och drack lite han själv. '' Vi har besökt Starbucks tre gånger idag. Och jag har druckit två sådana här'' svarade jag på hans fråga. Alfredo spärrade upp ögonen. '' Vad gjorde ni där första gången egentligen?'' Nellie flinande. '' Jag tryckte i Bella en hel macka och vi drack varsin latte för att vakna.'' Justin och Nellie gjorde en give me  five. Jag skrattade åt hur löjliga dem var.

 

Jag tog mina piller med vatten och gick sedan ut till Justin som låg i sängen. Jag tog av mig mina kläder, förutom trosorna, och lade mig ner bredvid Justin. Justin virade armarna runt min midja och mös in huvudet i min hals. Vi kysstes och sedan la vi oss tilrätta. Nu låg Justin's huvud på kudden bakom mig istället. '' Du förstår inte hur mycket jag har saknat dig.'' sade jag. '' Jag har saknat dig med. Otroligt mycket. Men älskling. Du är övertrött sov nu. Vi kan prata imorgon. Jag älskar dig vackratse.'' Jag log. '' Jag älskar dig med älskling.'' Sedan somnade jag. I Justin's armar. Precis där jag hörde hemma. Jag älskade verkligen honom. Mer än allt.

___________________________________________________________________________________________

UPPTADERING? ÄR DEN INTE BÄST?! KAPITEL 3 ELLER 4 DAGAR IRAD! :D

Vad tyckte ni? Var kapitlet bra? Tatueringen Bella och Nellie gjorde, vill jag själv göra!

Vet inte alls när nästa kapitel kommer! Behöver verkligen ta tag i livet! Gick ut och letade efter katten innan. Han kom direkt men jag gick och satte mig på trappen. Bara satt där och kämpade mot tårarna. Sådan jobbig känsla, när tårarna bara hotar att rinna över. Sedan gick jag in med bäbis katt och tog sedan några filtar och så gick jag ut och satte mig och kollade på stjärnorna. Försökte samla tankarna, men det gick inte.. :( 

Ska försöka skriva, men är rädd att det bara blir ett depp kapitel.. Men ska kolla igenom weheartit för tips!

Kommentera för nästa! 

Random fråga: Vilket kapitel är erat favorit kapitel? 

Mitt svar: Kapitel 71,69,67 är bara några av dem! :D Nöjd med det här kapitlet också <3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt bra!
Svar: alla är ju grymma kan inte välja nån favorit!

2013-08-05 @ 01:05:38
Postat av: Sandra

Jag har inget favorit kapitel direkt alla är så himla bra!!! Älskade förresten kapitlet!!❤

2013-08-05 @ 01:28:30
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Postat av: Fanny

Alla kapitel som du skrivit har/är jättebra. Grymt bra :)

2013-08-05 @ 01:46:21
Postat av: Lilla jag

Hoppas du snart mår bättre. Hur blev det med en till bloggare? Blev det nått av det eller ska det bara vara du. Som svar på frågan 1-78 :-p

2013-08-05 @ 01:48:06
URL: http://Storysbybeliebers.blogg.se
Postat av: Anonym

Eran uppdatering är bäst!

Superbra novell'

2013-08-05 @ 08:25:47
Postat av: Emilia

Så sjukt bra! Älskar det du skriver, hoppas du mår bättre snart. Kram. <3

2013-08-05 @ 09:31:58
Postat av: Stella

Du är jätte duktig! Jag verkligen älskar novellen! <3

2013-08-05 @ 10:12:19
Postat av: Justin's babe

Tooooooppen!!!

2013-08-05 @ 18:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback