77 - Packing

TIDIGARE KAPITEL:  Så jag vill verkligen visa att jag fanns där för henne och ja, det som är i texten. Jag och Bella är bästa kompisar. Jag litar fullt ut på henne, och kompisar kan säga att man älskar den andra, right?'' Rick nickade och såg besviket ner i bordet. Han hade inte fått dem svaren han ville ha. '' Nu till en av dem sista frågorna, vad brukar du göra när du är hemma själv i ditt hus i LA?'' Jag skrattade. '' Inte mycket. Lyssna på musik, sova, äta och springa runt naken.'' Alla bröt ut i skratt. '' Gör du även det när Bella är hos dig?'' Jag flinade. '' Kanske det kanske. '' Rick skrattade. '' Har du smakat alkohol innan?'' frågade Rick. '' NOOOO! Neverrr.'' Jag blinkade stort med ögat och skrattade. '' Jag har aldrig smakat.. alkohol.'' Jag blinkade fortfarande. Rick skrattade. '' Åh jag tror jag fick något i ögat.'' skämtade jag. Jag kunde lika bra skämta till det lite. '' Ja sure det fick du.'' sade Rick. Jag flinade. Plötsligt började min mobil ringa på bordet framför mig. Såklart hade jag ljudet på. '' Sätt på högtalren och svara.'' Det var pappa. '' Du är live på radio interjuv nu. Kan jag ringa senare?'' sade jag efter ja sagt hej. '' Ja! Vi hörs senare!'' sedan lade vi på.  Rick avslutade interjuvn en kort stund efter för att jag sedan kunde sätta mig på ett flygplan mot Birmingham.
______________________________________________________________________________________________

En dag hade jag kvar här. En dag. Sedan skulle jag vara fri Fri att åka vart jag ville igen. Fri att ha min mobil och dator. Fri att kolla på dme tv- programen jag ville. Jag tyckte det sklle bli så skönt, även fast jag hade misstankar om att det faktiskt inte skulle bli så att jag fick åka hem, då alla var helt skumma runt om mig. Det enda som inte var bra på mig var mitt dåliga samvete. Justin's födelsedag hade varit för nio dagar sedan. Och jag hade inte ens kunnat säga grattis till honom. Dp jag var förbjuden att ha mobil eller dator. Han kanske hatade mig nu? Nej Bella! Om du börjar tänka så, kommer du inte hem imorgon. Jag gäspade högt. Klockan var 23:56 visade den digitala klockan bredvid mig. Alarmet var ställt på 10:00 imorgon. Klockan 10:30 skulle mamma komma tillsammans med Max för att hämta mig och vi skulle åka hem. Hem till mitt rum. Min säng. Jag minns inte hur det luktar hemma, hur det ser ut eller hur mitt rum ser ut. Men  imorgon skulle bilderna komma tillbaka. Jag skulle komma hem.

 

''Åh gumman! Vad jag har saknat dig!'' utbrast mamma. Jag kom gåendes mot henne ute på parkeringen. Med min väska hängandes på armen och en annan väska dragandes efter mig. En vakt och läkare gick på varsin sida bredvid mig. Varför vakten var där vet jag inte. Trodde dem att jag skulle släppa allt och bara springa? Eller springa ut på vägen och ta självmord? Dem var fortfarande rädda. Rädda att jag inte var frisk. Men det var jag. Det skulle jag bevisa. För jag skulle hem nu! Hem och sova i min egen säng, träffa Nellie och Marcus. Träffa Miley, prata med Justin, kolla twitter, instagrm och facebook. Och framför allt. Ta en lång dusch med rakning av ben, armhålor och bikinilinje och även göra ansiktsmask. Det var dags för mig att bli fräsch igen. Hemmets tvål, luktade sjukhus. Hemskt. Allt där luktade sjukhus. Så äckligt rent.

Den doften var värre än allt.

 

'' Så du är hemma nu?'' sade Justin glatt. Han log, jag såg det. Vi pratade på Skype. Jag hade det igång på min Macbook som stog på sängens fotdel. Jag log tillbaka. '' Ja! Hemma i mitt rum i min säng som luktar hemma. Du förstår inte känslan av att få raka sig alltså. Jag har inte fått raka mig utan uppsyn på hemmet, så min bikinilinje var ju äckligast. Åh fy!'' Justin flinade. '' Varför rakade du inte bara bikini linjen på hemmet? Jag menar vad skulle hända?'' Jag suckade. '' Det var två manliga vakter hos mig hela tiden. Tror du att jag skulle vilja stå och visa hela mitt underliv för dem? Nej! '' Justin's ansikte förvreds från glad till arg. '' Har det stått två manliga vakter och kollat på när du duschat varje gång? Sett dig naken?! Har dem fått se dig naken typ varje dag och jag inte sedan i juli typ? Jag minns inte hur du ser ut under kläderna nästan.'' Jag suckade. '' Justin, lugna ner dig baby! Nej inte varje gång! Bara när jag skulle raka mig. Men jag gjorde alltid det med underkläder på varje gång. Nej dem såg mig inte naken. Då kan du ju försöka komma på det då. För jag kommer inte visa dig.'' flinade jag. Justin suckade. '' Men du är ju i bara handuk? Det är bara att fort dra av dig den och sedan ta på den igen? Snälla baby? Jag behöver det!'' Jag skrattade. '' Men vem ska ta hand omm Jerry sen när han vaknar? För jag har ju så snygg kropp att han defenitivt kommer vakna.'' skojade jag. Justin flinade. '' Du vet att han gör det.  Du får väl komma och fixa det.'' sade Justin. Jag skakade på huvudet. '' Nej babe! Jag vill inte vara en slampa. Iallafall, när kan jag komma?'' Justin suckade. '' Du vet att du inte är en slampa. Gärna nu. Men imorgon? Övermorgon? Över över morgon?'' '' Imooooorgon!'' utbrast jag. Justin nickade. '' Då får jag väl se dig naken live imorgon istället då. Så du kan ta hand om Jerry direkt.'' Jag skrattade. '' Jag kan inte fatta att du har börjat äga Jerry till honom själv också. Det räcker att dina fans gör det. Hela mitt twitter är bombat med frågor om Jerry. Allt från om han är stor till om jag har sett honom. Jag skratta alltid lika mycket när jag läser dem.'' Justin skrattade. '' Du började ju säga det till mig, sedan har jag bara tagit efter. Jag vet! Dem är så wierd dem frågorna. Sen så dina kill fans, som säger att dem är så besatta av dig och allt, frågar mig på twitter. Om jag sett dig naken och om du har snygga bröst och rumpa. Sedan om ditt underliv. Herregud. Frågorna är så äckliga. Allt från om jag har rört ditt underliv och hur det kändes till om du och jag och en kille till har haft trekant. Jag vet liksom inte vad jag ska göra. Vara lycklig över att vara den som bara kan svara på det eller vara arg på att dem är så dirty om dig. Jag blir liksom äcklad att någon annan tänker så om min flickvän.'' Jag mumlade knappt hörbart. Frågar dem sådana frågor? Usch! '' Du ska nog mer vara äcklad att dem är så dirty. För det är jag. Usch! Dem har väl inte med det att göra?'' Justin skakade på huvudet. '' Nej verkligen inte!''

 

Nellie skulle dyka upp om en halvtimme. Tills hon kom, hade jag tänkt börja packa. Jag var så dålig på att packa, så skulle anatgligen göra det hela natten om jag inte började nu. Hur länge skulle jag vara hos Justin egentligen? Jag skickade ett snabbt sms till Justin:

Till: Babe <3

'' Hur länge ska jag vara hos dig egentligen?''

Det dröjde inte många sekunder förens det kom ett svar.

Från: Babe <3

'' Hur länge du vill! <3 Men ta med till minst en månad iallafall. Jag får semester om en och en halv månad ungefär <3''

Jag skickade snabbt tre hjärtan till Justin och tog sedan ut mina två stora resväskor som låg under min säng. Jag gick in i min gardrob och tog ut tröjhög efter tröjhög efter tröjhög och tog sedna ut byxor och shorts i massor. Halva min gardrob låg sedan på golvet. Redo att se om jag ville ha med eller inte. Det hela slutade med alldeles för många tröjor, byxor och shorts. Även alldeles för mycket underkläder, bikinis och strumpor. Allting blev alldeles för mycket. Nellie som kom för två och en halvtimme, ja det hade tagit så lång tid att packa, hade hjälpt mig med det sista och sedan hade vi inte orkat mer. Utan nu låg vi slängda bredvid varandra på min säng. Jag kollade på min höft. Där hade det varit så snyggt med en tatuering. '' Jag vill tatuera mig.'' utbrast jag och satte mig snabbt upp. Nellie följde även hon med upp. '' Jag med! Den där stjärnan vi pratat om att båda ska ha, ska vi ta den? Vi frågar våra föräldrar och sticker sedan. För du ska ha den innan du åker imrogon.''

 

Och rättsom det var, var det bestämt att vi skulle tatuera oss. Och här låg jag nu, på tatuerings sängen och väntade på att tatueraen skulle börja. Detta skulle bli så spännande.

_______________________________________________________________

VA?! Tatuering?! Vad tror ni?

Kommentera! Har riktigt bråttom. gäster om 8 minuter och ska sminka mig och allt.

Random fråga: Vad heter ni? 

Mitt svar: Moa 


Kommentarer
Postat av: Tilde

Gryyyymt bra :)) Tilde hehe ;)

2013-08-03 @ 19:42:58
URL: http://justinbdrew.blogg.se
Postat av: Biebzstoory

Sjukt bra, mitt namna är Amanda haha <3

2013-08-03 @ 19:54:30
URL: http://biebzstoory.blogg.se
Postat av: Sandra

Skiiit bra kapitel!!!! Heter Sandra hehe

2013-08-03 @ 20:00:20
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Postat av: Amanda

Sjukt bra! Och din uppdatering är super.
Svar: Amanda^^

2013-08-03 @ 20:38:32
Postat av: CelineIsThaName

asbra!
asså jag fattar inte hur man kan ha en sån bra fantasi/insperation du har!
Jag heter Celine (':


MuchLove<3


2013-08-03 @ 22:17:15
Postat av: Ida

Åh så bra :D
Hihi jag heter Ida :D

2013-08-03 @ 22:42:24
URL: http://swag.blogg.se
Postat av: Anonym

Emma

2013-08-03 @ 23:14:41
Postat av: Amilia

Sjukt bra :) till frågan mitt namn är Amilia, jätte fult jag vet!

2013-08-03 @ 23:28:25
Postat av: Anonym

Jätte bra! Kan nästa komma snart,? Föl snälla min blogg

2013-08-03 @ 23:49:42
URL: http://biebnovells.blogg.se
Postat av: Agi

HAHA varför så skumma fans haha :D Jag heter Agi som du kanske ser där uppe hehe :D Jätte bra!

2013-08-04 @ 02:48:24
Postat av: Someone

Hannah e mitt svar då :D
Ps kapitlet va skit bra you rocks girl ;D

2013-08-04 @ 10:40:05
Postat av: Bella

Sååå himla braaa! Åh du e bara för bra!!! xD svar till din fråga, jag heter izabella men kallas för Bella ^^

2013-08-04 @ 21:26:46
Postat av: Fanny

Jag heter Fanny som du kan se där uppe :) Super bra like always :D

2013-08-05 @ 00:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback