Vinnarna! + frågor ni MÅSTE besvara!!

Det tog en timme. Men nu har jag lottat ut fyra stycken, valt vad ni ska spela.. Tog ett tag...
Och skickat mail till er.
 
Dem fyra som vann denna tävlingen är:
Amanda
Izabella ( Bella) 
Ellen 
Linnea
 
Grattis tjejer! 
Era kommentarer passade bäst in på vad jag ville ha ;)
Jag komemr godkänna allas kommentarer! och bara så ni vet, så är det inte lönt att läsa deras kommentarer. 
För att det dem önskade, kommer dem inte att spela ;)
Eller så tar jag bort kommentarerna istället, får se! :D
 
Till er som inte vann.
Så kommer jag söka lite senare. En roll till.
Inte så viktig. Bara en engångs roll. Men jag måste ha en! Så hållutkik
 
Men nog tjatat om det!
Men, nu en fråga!
Ni kommer få välja mellan: 
Svart 
Grå
Vit
Så alla kommenterar och svarar, då det kommer ha en stor betydelse i hela novellen!
 
Men svara på det och ännu en gång, grattis tjejer!
Kapitel 30, ikväll! Efter Let's Dance, måste kolla på Oscar Zia ju ;) 
Puss!! :D 

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag väljer vit :)

2013-04-05 @ 19:28:13
Postat av: ellen

Svart :)

2013-04-05 @ 20:17:49
URL: http://www.ellen.webboken.se
Postat av: Amanda

Svart!!!

2013-04-05 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback