Svar på Tal oc info om konserten!

Bella:
Jätte bra! Men jag har en sak jag stör mig på och det e stavfelen, annars är det jätte braaa!! Men kan du lägga upp bilder från konserten? Köpte du nåt där i shopen? Isåfall var det dyrt där? Var det mycket köer och sånt? :3
 
Svar: Jag har tyvärr inga bilder! Filmade istllet ;) 
Ja jag köpte en Swaggie keps som det står Believe på på undersidan av skärmen! 
En Believe mössa.
Ett halsband med en bild på Justin på.
Ett armband som det står Justin Bieber Believe på.
Och en t.shirt.
En bild på Justin på framsidan
Och på baksidan Europa konserterna.
Sen så ett 'pogram' med bilder i!
 
Nej det var inte speciellt dyrt.
Kepsen kostade 300 och tröjan 250 kanske.
Men jag betalade i danska
Sammanlagt handlade jag för 1000-1500 :D <3
 
Vi stog och kollade vi ett stängsel och såg Justin's turnebuss. Som han antagligen var inne i!!!! Helt sjukt!
Men det var ingen kö där.
Men till ståplats var det över 500 meters kö kanske!
Men där jag satt, var det bara några tiotal framför så det gick fort för mig att komma in!
 
Men alla som ska på Justins konsert idag, imorgon eller på Onsdag. Ta verkligen vara på det!
För så snabbt det går! Han är riktigt snygg live, hans magrutor *död*
och han pratar och sjunger som en gud.
Att bara ha basen i kroppen är så grymt coolt!
 
Så ha det super roligt alla! Och till er som inte har biljetter, ge inte upp! Dagen kommer då ni får se honom! Jag gav nästan upp. Men så fick jag reda på att han kom till Stockholm OCH Köpenhamn!! D <3
Puss på er!
Börjar förresten på kapitel 39 nu, kanske ska duscha först. Bror på om jag orkar! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många minuter/timmar är konserten ungerfär? :)

2013-04-22 @ 19:49:10
Postat av: ellen

Haha köpte också rn sån keps! :D och ett sånt armband ❤

2013-04-22 @ 22:32:46
URL: http://www.ellen.webboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback