blir så arg!

Jag kommer absolut inte kunna göra något innan min dator fixas!
Den är helt galet dålig.
Inne på Chrome kan man inte öppna nya sidor och inne åå vanliga internet kan man inte ens rulla ner med knapparna eller musen.

Jag vet absolut inte vad jag ska göra!
Jag akn inte göra någonting alls på den ju!
Mamma har inga pengar att köpa en ny till mig, och annars m¨ste jag ha hennes gamla, för hon har fått en Macbook Air.

Fan ta allt detta skit.
Nu ska jag lägga mig och sova oh inte vakna mer typ....
Ungefär det humöret är jag på.

Förresten. det är jätte tråkigt när ni bara kommenterar ' meeer' hela tiden.
Jag vill ha en motivering. Vad var bra vad var inte bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ladda ner fire fox de e typ en annan sorts internet sak

2013-04-26 @ 23:31:09
Postat av: Lilla jag

Du är jätteuktig på att skriva.
Jag skulle gärna vilja skriva så bra som du.
Vet du när nästa kapitel kommer förrsten?

2013-04-27 @ 18:36:34
Postat av: Klara

Stackare :( vill bara säga att jag älskar din novell<3 känn ingen press på att skriva ;)

2013-04-28 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback