42- Avalanna! ( Ge mig tips igen! Läs nedanför kapitlet!!)

Onsdag: 15 Febuari:

 

 

'' Det är en sak jag velat säga till dig ett tag nu.'' mumlade Justin blygt.

Jag kollade nfiket på honom.

'' Jag med.'' sa jag.

'' Du är perfekt, jag fattar inte vad jag har gjort för att få dig, jag önskar mig inte något annat när jag har dig. Allting liksom bara faller samman när jag ser dig. Du är en stor insperation för mina låtar, du hjälper mig orehört mycket och jag är verkligen kär i dig. Men Izabella, jag älskar dig. Så mycket att det nästan gör ont.''

Mina ögon tårades.

'' Du är perfekt om någon är perfekt. Jag är verkligen inte perfekt. Jag kan inte ge dig vad du vill. Jag är inte mogen att ha sex med dig innu, du är 17, snart 18. Du vill inte ha en tjej som inte vågar ha sex med dig. Men jag älskar dig om något, ännu mera.''

'' Ett förhållande går inte ut på sex, Bella!H ur många gåner ska jag behöva säga till dig att jag väntar? Jag väntar till dagen du säger att du är redo. Då är jag din. Och du är min. Snälla älskling, sluta tänka så.''

 

Jag tänkte tillbaka på dagen igår.

Vi har erkännt för varandra att vi älskade varandra.

Det hade varit helt underbart.

Dagen igår hade varit underbar.

Det hade börjat med att jag följde med Justin till studion.

Där han direkt hade blivit informerad att vi skulle till ett rum som låg i samma höghus som vi var i just nu.

Så tillsammans med Justin och Alfredo gick vi till rummet.

Därinne satt en tjej vid namn, Avalanna.

Hon var 6 år och led av dödlig cancer.

Avalanna var en stor belieber.

Justin hade direkt gått fram till henne och burit upp henne i famnen.

Avalannas små, knubbiga armar hade lagts sig runt Justins hals och de hade kramats.

Alfredo fotade hela tiden och när vi kollade på bilderna efteråt, var dem bedårande.

 

På ena bilden hade Justin amarna runt Avalanna och dem log in mot kameran.

På en annan bild pussade Justin Avalanna på kinden.

Och på en annan bar Justin upp Avalanna över honom.

 

Efter besöket hos Avalanna som kanske varat i 3 timmar, åkte vi hem till Justin.

Igår hade vi fixat så att vi skulle laga mat tillsammans.

Klockan var runt sex på kvällen, så vi började med att röra ihopa mat.

Det blev kött, pommes frites, ceasar sallad och vitlökssås.

Vi lyckades faktiskt med maten för en gångs skull.

Under hela kvällen hade vi myst och kollat på film.

Det var en lugn med mysig alla hjärtans dag.

Det behöver inte alltid vara så romantiskt och händelserikt.

 

Klockan var runt två på dagen nu dagen efter alla hjärtans dag.

Idag skulle jag egentligen ha åkt till New York på läger, men tränarna tyckte inte jag behövde det.

Och dem tyckte att jag skulle vila mina revben så mcyket som möjligt tills cupen.

Jag skulle inte följa med förens vi skulle åka till London.

Lägert som egentligen skulle varit efter London, blev inställt.

Tränarna ville att vi skulle vila så mycket som möjligt och bara ha lugna träningar, för månaden efter London skulle vi på cupen.

Cupen skulle vara på hemmaplan, i Los Angeles, men det hjälper inte oss.

Det går alltid bättre för oss när vi inte är på hemmaplan, så denna cupen kommer gå helt skit.

Efter cupen, skulle jag sluta med gymnastiken.

Vårt lag skulle sättas ihop med ett annat, dem som var ett eller två år yngre än oss.

Inte alls på samma nivå som oss.

Så Nellie skulle också sluta.

Jag skulle sluta för att kunna ta tag i musiken och Nellie för att hon inte ville träna med någon om inte var på våran nivå.

Tävlingarna skulle inte bli demsamma, det skulle ju vara lättare tävlingar.

Inte i eliten som vi tävlar i just nu.

Men vad säger man, bättre att sluta när man är son bäst än att bara hålla på så det bli uttjattat och tråkigt.

 

'' Gumman. Jag och Max hade tänkt åka och gå och shoppa. Ska du följa med?''

Mamma kom in på mitt rum där jag satt och skrev sista talet på matte läxan tills imorgon.

Jag drog en linje och smällde sedan igen böckerna och reste mig upp.

'' Ja det vill jag. Hinner jag byta om snabbt bara? Jag känner mig helt tråkig i dem här kläderna.''

Mamma nickade och gick ut genom dörren.

Hon sket i att stänga den, både mamma och Max hade sett mig i underkläder precis.

Det var inte direkt som om det var pinsamt för mig längre.

Jag öppnade dörren in till min Walk In Closet och gick in.

Där inne tog jag fram ett par tajta mörk gröna byxor.

En vit genomskinlig skjorta och ett vitt linne.

Jag bytte ut mjukisbyxorna mot dem tajta byxorna.

Mina lår kramade riktigt åt av byxorna, gud jag älskar tajta kläder.

Det vita linnet som jag även tagit fram tog jag på mig.

Min lila spets bh, syndes lite igenom.

Men man anade bara den lila färgen där.

Skjortan knäppte jag och kavlade upp i arman så den slutade vid mina armbågar ungefär.

Jag tog min Hollister Body Mist och sprutade framför mig och gick in i det.

Mitt smink var fortfarande på plats, så jag borstade bara snabbt igenom mitt ljusbruna hår.

Jag vill bara klippa mig nu, kanske färga det också.

Kanske kunde jag prata till mig en klippning och färgning idag.

Mitt hår var ju ändå slitet, och mamma älskade hur mitt hår var när det var ny klippt.

Hon hade aldrig varit särskilt förtjust i mitt hår, efter jag färgade det i denna alltför ljusa färg för mig.

Kanske skulle hon tycka om mina förslag?

Eller hon måste, för jag behöver verkligen klippa det.

 

Jag satte mig ner i frisör stolen och kollade på min frisör som stog bakom mig.

Jag hade alltid haft henne, och alltid varit nöjd.

Mamma hade gått med på att låta mig klippa mig.

Max hade även han kommit på att han faktiskt behövt klippa sig, så han satt på stolen bredvid mig.

Medans mamma satt mellan oss två.

Min frisör som hette Malin kollade på mig genom spegeln.

'' Det var verkligen slitet. Är du redo på att behöva klippa av det kanske en decimeter?''

Jag nickade.

'' Ja, såklart. Det är för långt just nu.''

Malin nickade.

Efter ett tag kom hon fram med en sax och  började med mit hår.

 

En halvtimme senare, ställde sig Malin upp och inspekterade min min när jag håret.

Det var så fint i längden.

Det gick mig ungefär till bröstet.

Innan hade det gått mig till höfterna nästan.

'' Du ville färga också va?''

Jag log mot henne och nickade.

'' Någon speciell färg? Vi kanske ska fråga Charlotta det istället, annars kanske du vill ha rosa eller något.''

Jag skrattade.

'' Nej jag har inget så direkt.'' log mamma.

Malin fick en idé och försvann för att komma efter ett tag med en slinga av en bladning mellan mörk och ljus brun.

Den var riktigt fin.

Jag nickade hysteriskt.

Mamma nickade även hon.

Malin gick iväg för att fixa färgen antagligen.

'' Det kommer passa så bra på dig.'' utbrast mamma.

Jag nickade och tog min mobil som plingat på bordet som var framför mig.

Från: Baby <3

'' Hey Babe! <3 Förlåt att jag inte hört av mig, men jag kan inte träffas ikväll. Ska ut i LA nu med några kompisar. Så länge du inte ska vara med oss? ;) Du vet vi bits inte ;) <3 Eller jag bits, om du är för het idag ;) Jag älskar dig, puss <3 ''

Jag skrattade.

Till: Baby <3

'' Hey! <3 Det gör inget, jag har haft en alldeles för jobbig dag i skolan. Dem är hemska med läxor och prov just nu :( Jag stör bara då, va ni själva <3 Men haha, du biter inte mig. Då kommer Brian och attackerar dig ;) <3 Älskar dig med, puss <3 ''

 

En och en halv timme senare kom jag ut från frisör salongen som en ny tjej med ny färg på håret.

Max hade bara klippt till sitt hår lite.

Vi började gå mot den långa gatan med en massa affärer på olika sidor.

En gråtandes tjej kom springandes och jag hörde hur hon sa högt hela tiden:

'' Jag har träffat Justin Bieber. Jag har träffat Justin. JAG HAR TRÄFFAT JUSTIN!''

Jag, mamma och max skrattade och mamma kollade på mig.

'' Påtal om Justin, när ska du träffa honom igen?''

Jag log mot henne.

'' Antagligen imorgon. Han skulle ut i LA idag med några kompisar.''

Mamma nickade och log mot mig.

Max petade på mig och pekade bort mot den ena uteserveringen där Justin, Alfredo, Jaden och en till kille.

Justin vände blicken mot mig och hans ansikte slogs upp i ett leende.

Jag såg hur mamma nickade mot mig, som en tillåtelse att gå dit.

När jag var nästan framme vid bordet kom något och lyfte upp mig i luften.

Jag skrek till och såg ner på personen.

Det var Kenny.

'' Kenny! Du skrämde livet ur mig.''

Kenny skrattade och bar bort mig den lilla biten som var kvar till bordet där Justin satt.

'' Jag är bara så glad över att se dig. Jag och lill skiten har saknat dig mycket. Även fast Justin träffade dig i morse eller något så har han inte kunnat sluta tjata över dig på hela dagen.''

Jag skrattade.

'' Gulligt.''

Min mobil som låg i handen burrade till och jag vände upp skärmen mot mig själv.

Min skärm var sprucken, igen.

Men denna gången hade det inte varit jag.

Jag hade slått Marcus på benet med min mobil på lektionen och då hade han slått med sin mobil rakt på min skärm.

Det hade hört ett högt splitter inne i klassrummet så allas blickar vändes mot oss.

Skit pinsamt.

Nellie hade skickat ett sms till mig:

 Från: Bestie <3

'' Hej du <3 Det läcker bilder snabbt. Bilden tagen precis med redan uppe på instagram ch twitter. Hoppas du hade en mysig stund i Kenny's armar. haha! Din hårfärg typ dödar, skit snygg! Vi saknar dig här i New York. Vi hörs senare, puss <3''

'' Så lillen. Två saker. Din mobil, spräckt igen? Hur?'' frågade Alfredo missnöjt.

'' Så pappa. Jag slog Marcus på benet, Marcus slog tillbaka med sin mobil på min skärm, ett högt splitter och hela klassrummet kollade på mig.''

Alfredo flinade mot mig.

'' Det tyckte väl lillen om? ''

Jag skakade på huvudet.

Kenny släppte ner mig och Justin sträckte ut armarna mot mig.

Jag gick rakt in i hans famn och hans armar slingrades runt min midja.

'' Det är inte lönt att försöka prata med någon av dem just nu.'' sa Alfredo lite surt.

Dem två andra killarna skrattade.

 

Efter ett tag drog vi oss ifrån varandra.

'' Ey, killar. Är det okej om Bella stannar? ''

Killarna skrattade och nickade mot Justin.

'' Justin. Du ska inte behöva ha mig efter dig hela tiden. Umgås med dina vänner själv. ''

Justin skakade på huvudet.

'' Du är hopplös.'' utbrast jag.

Mamma och Max kom mot oss.

'' Bella. Vi hade tänkt åka hem nu. Kommer du?''

''Charlotta, det finns ingen möjlighet att Bella skulle få vara med oss? Jag kan lämna henne ikväll om du vill det.''

Mamma log men spände blicken i mig.

'' Har du gjort dina läxor?''

Jag nickade.

'' Mamma jag går i nian, jag har haft läxor sen jag gick i ettan.''

Mamma skakade på huvudet mot mig.

'' Har du pluggat inför det stora provet på fredag?''

Jag skakade på huvudet.

'' Det är ett nationellt prov. Ett prov på saker man ska ha lärt sig innan. Inte ens min engelska lärare har fått se det. Man ska inte plugga till det,så nej det har jag inte.''

'' Okejdå. Det är okej. Det får du själv bestämma Justin. Men om jag kännt er tillsammans tillräckligt länge, kommer inte Bella komma hem ikväll. Men vi hörs senare gumman.''

Mamma och Max vinkade och vände på klacken och började gå mot parkeringen.

'' Babe. Vad har du gjort med ditt hår?'' sa Justin.

Vi satt diskret och Justin pratade tillräckligt högt för dem runt bordet skulle höra, men inte dem andra vid borden här.

'' Asså, du vet. Jag tänkte på hur ful min hårfärg vr hemma, sen så kanske jag pratade till mig att jag skulle få färga det och så gjorde jag det.''

Justin skrattade.

'' Du är hopplös, det vet du va?''

Jag nickade.

'' Bella, detta är Moises. Moises, detta är Bella.''

 

Efter en halvtimme, reste sig Alfredo upp efter att ha kollat på klockan.

'' Klockan är fem, vi skulle träffa Twist hemma hos dig Justin, kvat över fem va? Då bär vi åka typ nu.''

Justin ställde sig upp och detsamma gjorde jag, Jaden och Moises.

Vi började gå tillsammans med Kenny till Justins bil.

Hans Range Rover var det idag.

Kenny hoppade in i förarsättet, Alfredo bredvid.

Jaden och Moises hoppade in där bak och Justin satte sig på platsen som blev över.

Justin klappade på sitt knä, i en gest att jag skulle sätta mig.

Vilket jag gjorde.

Jag stängde dörren efter mig och Kenny startade motorn och började göra.

Alltså skulle jag få träffa någon vid namn Twist idag.

Hm, spännande.

Min mobil plingade till.

Jag hade fått ett mail från skolan.

Direkt öppnade jag det.

Hej bästa elever!

Pågrund av en brand, som inträffade på skolan idag.

Så är ni lediga imorgon och på fredag.

Alla nior som hade prov får göra det när ni kommer tillbaka igen!

Alltså, alla elever är lediga imorgon och på fredag. Pågrund av brand.

Alla niornas prov, flyttas!

Vi hoppas att kunna fixa allting tills på måndag!

Men annars kommer ytterligare information.

MVH Rektorn.

Jag gjorde ett litet tjut.

'' Flicka lilla. Vad tjuter du om?'' skojade Kenny.

'' Jag är ledig imorgon och på fredag. Det hade brunnit på min skola. Jag är lyckligste tjejen just nu. Mina nationella prov är flyttade och jag kan  sova hur länge jag vill imorgon.''

Alfredo skrattade.

'' Om du sover hos Justin. Kommer hela dagen imorgon bara gå åt att sova. Du och Justin är hopplösa på att sova.''

Jag skrattade.

Justin kramade om min bakifrån och viskade i mitt öra.

'' Jag älskar dig.''

Det var så nytt att höra honom säga det.

'' Jag älskar dig med'' viskade jag lågt till honom.'

__________________________________________________________________________________

Kapitel 42!

Skit långt!!

Dem erkände. Dem sa jag älskar dig till varandra. Har hoppat en hel månad också.

Tog mig några timmar att skriva allting!

Drama tips, behvöver fler!

Någonting med Bellas familj?

Något runt Justin och Bella?

Något mot Justin och Bella?

Något som händer med fans eller paparazzis?

Något med Nellie?

Något med Marcus?

Hjälp mig!!

Minst 6 tips och nästa imorgon!

Har inte orkat läsa igenom idag, läser imorgon och rättar!

Kan skylla på att jag inte kunna skriva ordentligt på ena halvan typ.

Viktor Frisk gillade min bild på min instagram och Jakob Andersson kommenterade min bild flera gånger och kallade mig finis och fina du!

Han gillade även två av mina bilder tror jag!

Helt galet!

Men nu ska jag sluta fangirla och sova.

Chill dag imorgon.

Går till 14:15.Bussen hem går 14:56 typ och hemma 15:15.

Då ska jag plugga lite snabbt och sen skriva!

Ledig på Onsdag, men ska iväg med en kompis då.

Men nu skriver jag en helt novell.

Men kommentera tips!  Minst 6 och nästa imorgon!


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

1. Alex rättegång
2. Miley och bella har Myskväll
3. Bella bli fångad av beliebers.
4 Miley blir våldtagen av Alex
5. Dom går på ett award.
6. Dom berättar att dom är ihop för världen
Ps. SUPERBRA NOVELLBLOGG.

Pps. Läs gärna min blogg

2013-04-29 @ 22:21:36
URL: http://Storysbybeliebers.blogg.se
Postat av: Emilia/Emmy<33

Sjukt bra!!<3 (som vanligt)
Kan det inte hända något riktigt sorligt så att man börjar gråta? t.ex. att Bella hamlar i koma och att det tar ett tag innan hon vaknar upp...
?<3

2013-04-29 @ 22:22:14
Postat av: Anonym

Alex våldtar Bella igen! Drama mellan dem!

2013-04-29 @ 23:00:05
Postat av: Anonym

skit bra!! <3 uhm.. typ att justin blir otrogen eller något sånt! MEN jag älskar verkligen din novell!! Den är f*n bäst!! <3

2013-04-30 @ 00:00:52
Postat av: Ditt störst fan

Grymt bra novell.

2013-04-30 @ 07:48:17
Postat av: Anonym

Att typ alex kommer.
Att hon och Justin gör det(6)

2013-04-30 @ 09:50:48
Postat av: Sandra

kanske att Bella och Justin börjar bråka eller nåt sånt Eller.. eller att beliebers får reda på att dom är ihop och börjar hata Bella och en boybelieber våldtar Bella. läs snälla min blogg oxå

2013-04-30 @ 13:44:41
URL: http://www.idontrememberu.bloggplatsen.se
Postat av: Celebnovell

Har ingen mer idé än den jag skrev förut! :)
Jättebra!

2013-04-30 @ 15:35:27
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har en till idé om drama ^^ om du skriver om när Avalanna dog blir det ju sorligt.. Och då kanske justin sörjer och då "hoppar" Alex på honom så blir det lite brååååk :)

2013-04-30 @ 15:37:15
Postat av: jasmina

meeeeeer, att dom berättar för världen att dom e ihop! och att Alex våldtar Miley!

2013-04-30 @ 17:11:15
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Anonym

Typ att justin är otrogen , alla beliebers får reda på att dom är tillsammans o dom hatar henne
Ps.din novell äger

2013-04-30 @ 17:40:31
URL: http://justinnovells.webblogg.se
Postat av: Va?

Meeeee äldre din novell men kan inte Justin och Bella ha det! Det finns inget kapitel 43!

2013-05-19 @ 12:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback