39- Makes Some Noise For Justin... BIEBER

Justin stog bredvid mig och smekte min arm långsamt och mjukt.

Jag var nervös, riktigt nervös.

Men det enda jag hade i huvudet var, gå upp där gör ditt bästa och kom tillbaka nöjdare än nöjdast.

Vad var det jag var nervös över egentligen?

Att uppträda?

Men jag skulle uppträda för flera tusen beliebers, som kanske hatade mig.

Det var redan misstankar på twitter om att vi var tillsammans.

Jag ville att det skulle komma ut, men samtidigt inte.

Det hade varit så skönt att kunna hålla hand med Justin när som helst, kyssa Justin närsomhelst och umgås med Justin när som helst.

Men samtidigt var det skönt att ha det där privatlivet.

Visst jag hade fans och paparazzis efter mig, men inte alls så mycket som jag skulle få om vi kom ut officielt.

Tänk så blev det så jobbigt så jag inte orkade mer?

Att jag inte orkade med livet med Justin?

Så jag var tvungen att göra slut?

Men jag ville ju så gärna komma ut med det.

Men det är bara att gilla läget, ingen av oss är redo innu.

Jag vet inte ens om jag älskar Justin innu.

Visst jag älskar hans sätt, hans utseende, hur söt han är mot mig och allting med honom.

Men vi hade inte ens varit tillsammans i en månad innu.

Men det var nära, nära.

Bara 11 dagar kvar.

 

Jag sjöng sista tonen i Call Me Maybe med Carly  Rae Jepsen och alla fansen skrek och applåderade.

Nu var det tid för mig att gå bak.

Jag sa ett snabbt hejdå till alla dem galna beliebersen och lämnade dem bakom mig.

Backstage stog alla och log mot mig.

Jag log tillbaka och sträckte handen mot Alfredo som la min mobil i handen på mig.

Men han slant så han råkade putta på mobilen som far i ill fart ner mot golvet.

Jag hann ta den precis innan den flög i marken.

'' Wow, snabba reflexer där girl! Har det hänt dig fler gånger?'' frågade Alfredo chockat.

'' Om det har. Killarna i min klass tycker det är skit roligt att ta min mobil och slänga i golvet. Så man kan ju säga att jag är rättså van.''

Alfredo brast ut i skratt.

Justin kom gåendes bredvid Jaden med en boll som han hela tiden sparkade framför sig.

Men Justin råkade skjuta den för långt, så den kom till mig.

Men jag lät den åka förbi mig och träffa Alfredos fötter, hårt.

Det var inte lite kraft Justin hade i sina fötter.

'' Du var grym där ute babe!'' utbrast Justin exalterat.

'' Tack. Men snälla. Lugnar du inte ner dig snart kommer du får hjärtinfarkt. Så exalterad är du.''

Justin skakade på huvudet och sträckte ut handen mot mig.

Jag tog den och lät han dra fram mig mot sig.

Där av la han sin arm runt min midja och sin hand på min höft.

Vi lämnade tillsammans alla andra bakom oss för att gå in i rummet där Justin och dansarna hade bytat om.

Antagligen var fortfarande dansarna där inne.

Justin öppnade dörren och frågade om det fortfarande var någon som bytte om.

Några ja fick han allt.

Så Justin la handen för mina ögon och ledde mig in i rummet.

Medans jag bara skrattade.

Justin stannade mig och drog ner mig i hans knä.

Där efter kunde jag känna hans kyssar på kinden.

Plötsligt försvann han hand för mina ögon och när jag öppnade ögonen såg jag minst 7 stycken dansare sitta på en rad och kolla på oss.

'' Nej men asså seriöst. Ni är läskiga. Sluta glo på mig. Har jag tappat tröjan eller?''  frågade jag ironiskt.

Jag tog tag i toppen var linnet och drog upp det.

Tillslut slutade dem glo på mig.

Det var så tyst att jag till och med kunde höra hur fansen skrek och hur Tay James försökte värma upp publicken.

 

Justin stog redo att springa upp på scen efter ombyttet till One Time.

'' So, when i say Justin you say Bieber. JUSTIN..''

'' BIEBER''

'' JUSTIN''

''BIEBER''

'' When i say One you say time. ONE..''

''TIME''

''ONE''

''TIME''

'' MAKES SOME NOISE FOR JUSTIN!'' skrek Tay ut innan musiken till One Time började spelas och Justin sprang ut och började sjunga.

Bara denna och Baby kvar.

Det var hur coolt som helst att se Justin live, på sin egen konsert.

Han var riktigt duktig och alla fansen grät och vissa svimmade.

Säkerhets vakterna hade nog fått hämta minst 10 stycken inom loppet på 20 minuter.

Jag tyckte synd om dem som svimmade, dem missade kanske sin enda chans att se Justin.

Men gråter man för mycket och får för mycket tryck på sig går det inte bara.

 

Justin var färdig duschad och satt bredvid mig i soffan med datorn i knäet.

Jag och Alfredo hade hittat platsskedar som vi försökte sätta fast på näsan.

Ingen av oss lyckades.

Kenny kom in i rummet och bad Justin ta en också.

Vilket han gjorde.

Justin hade den på näsan, Alfredo höll den kvar på näsan och jag hade min på näsan.

'' Förresten Bella, dem vill prata med dig ute. Lämna din mobil här. Annars kommer Justin bara ringa hela tiden och störa sig med dig. Det gör han alltid.''

Jag skrattade, men tog ändå min min mobil och gick ut.

När jag kom till Scooter och dem två killarna log dem mot mig.

'' Du är riktigt duktig på din sak. Vilket gör att om du vill, så vill vi signa dig och då kommer du ha Scooter som din manager. Hur tycker du det låter?''

Hela jag lös upp.

'' Ja! Såklrt jag vill! '' utbrast jag.

Scooter skrattade åt mig.

'' Men om du skriver under här och här, så är det strax klart. Dina föräldrar har vi redan pratat med, då vi bestämt detta innan.''

Visste mamma och Max redan?

Detta var helt sjukt.

Jag skrev på det sista pappert och sen så sa den den ena:

'' Välkommen till Island Records.''

Jag tog i hand med dem och dem sa sedan att jag kunde gå.

 

Väl inne i rummet igen måste dem ha sett att det var någonting.

Jag log nog säkert som en gris.

'' Vad är det?'' flinade Justin.

'' Det är faktikst så att jag är signad.. I samma bolag som dig och faktiskt har samma managers

'' Du skojar va?'' utbrast Justin glatt.

Jag skakade på huvudet.

'' Nej jag skojar inte. Jag bestämde mig för att sluta med gymnastiken efter cupen och skapa ett nytt liv.''

Justin log glatt mot mig.

Hans läppar mötte mina.

Äntligen.

Jag skulle få vända blad och byta kapitel i mitt liv!

Jag heter Izabella Jones, är 15 år och är signad till Island Records och har Scooter Braun som manager.

__________________________________________________________________________

Bella är nu signad!! :D

Finally!

7 MOTIVERADE!! kommentarer tills nästa? 

Puss!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jätte bra. Meeeeeeeer :D

2013-04-23 @ 18:21:55
Postat av: Loveyou

Åh! Vad jag har väntat bara så, så, såååå jäkla bra! När kommer dra längtar ihjäl mig!!!! :))) ❤❤❤

2013-04-23 @ 18:25:48
Postat av: Anonym

Omg. Men en sak kan du skriva mer i Justin perspektiv?

2013-04-23 @ 18:36:31
Postat av: Lilla jag

Meeeeeeeeer

2013-04-23 @ 19:10:50
Postat av: Sandra

ASSÅ SÅÅÅÅ SJUKT BRA KAPITEL ASSÅ HÖLL PÅ ATT DÖÖÖÖÖÖÖ OCH JAG SKOLAR INTE:)<3 ÄLSKAR DIN NOVELL<3<3

2013-04-23 @ 19:15:18
URL: http://www.idontrememberu.bloggplatsen.se
Postat av: Emilia/Emmy<33

Sjukt bra!! <3
När kommer nästa? <3

2013-04-23 @ 19:24:45
Postat av: Celebnovell

Wohooo! Jättebra - vet inte vad jag ska skriva mer för jag känner mig helt ordlös! =D

2013-04-23 @ 20:07:02
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: jasmina

OMJ meeeeeeeeeeeer bästa novellen <33

2013-04-23 @ 20:36:17
URL: http://Minprivatblogg.devote.se
Postat av: Anonym

jätte bra men kan inte något spännande hända eller att dom går ut med det och det händer något i alla fall.

2013-04-23 @ 20:41:21
Postat av: Tilde

Går inte att motivera för den är så perfekt <3

2013-04-23 @ 21:35:08
URL: http://eatsleephandball.blogg.se
Postat av: Amanda

sjukt bra, hon kommer säker kunna vara med justin oftare nu haha... <3

2013-04-24 @ 14:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback