35- Happy New Year

'' 10..9..8..7..6..5..4..3..2..1..''

'' 0. HAPPY NEW YEAR!'' skrek alla.

Justin tog tag i min kind och kysste mina läppar.

Jag avslutade 2011 med att kyssa Justin och började 2012 med att kyssa Justin.

Bra avslut och början.

Såklart var vi ute utomhus, vid Times Square.

Justin hade skött sitt uppträdande otroligt bra, som vanligt.

 

Alla var här.

Pattie, Jeremy, Jazmyn, Jaxon, Alfredo, Scooter, Nellie, Demi, Louis, Niall, Liam, Harry, Zayn, Perrie, Elenor och Danielle.

Kenny och Moshe hade imorse åkt hem till deras familjer för att fira med dem.

Vi stog på ett lite avskilt ställe, så jag och Justin inte syntes när vi kysstes.

Idag hade jag och Justin mest varit inne på hotellrummet och myst.

Men Alfredo hade kommit vid fyra och dragit iväg oss till M&M's affären.

Det hade varit så coolt.

En massa rör på vägarna, fyllda med M&M's i olika färger.

Jag hade köpt en massa och blandat i olika plastmuggar.

En mugg gjorde jag i olika lila nyanser, en i olika blåa nyanser och en i olika röda.

Efter M&M's hade vi gått till ett café.

Jag och Alfredo hade dött när vi sett Oreo kakan som fanns där.

Det var himmelriket att äta den.

Så god.

Det var i form av en vanlig kladdkaka, men det var nerbtutna Oreo's i den.

Uppe på kakan var det Oreo's.

Alfredo åt nästan upp min också.

 

Justin hade lovat Scooter att han skulle orka gå på nterjuvn han har imorgonbitti.

Så istället för att vara på efterfesten så länge, vi hade varit där i två timmar nu, valde vi att åka hem.

Vi gick tillsammans ut.

Taxin stog och väntade, så det var bara för oss att hoppa in.

Det var lugnt på New Yorks gator.

Chauförren tryckte på en knapp så en skärm stängdes så han inte såg oss.

Justinäs läppar fann mina och dem började direkt massera varandra.

Hans läppar var som en dröm, på riktigt.

Världens underbaraste läppar.

Klockan var halv tre och vi skulle vara nere i lobbyn vid halv elva imorgon.

 

Så direkt när vi kom tillbaka till vårt hotellrum gick vi tillsammans in på badrummet.

Jag med en av Justins t-shirtar i handen.

Justin tog fram båda våra tandborstar och tog tandkräm på dem.

Vi stog och flinade åt varandra medans vi borstade tänderna.

Jag spottade och skjölde ur munnen.

Medans Justin spottade ut tandkrämen och skjölde ur munnen tog jag en våtservett och tog bort allt mitt smink.

'' Babe, kan du dra ner dragkejdan?''

Justin ställde sig bakom mig och började dra ner dragkedjan.

Han lämnade små kyssar på min rygg.

Jag rös.

När hela dragkedjan var av drog jag av mig klänningen och vände mig mot Justin.

Min t-shirt låg bakom honom, på toalettstolen.

'' Du är så så vacker!''

Jag log osäkert mot Justin.

Våra läppar fann varandra och det gick direkt över till hångel.

Justins tunga slank in i min mun, och min och hans började dansa runt där inne.

Vi började backa och backade enda tills jag trillade ner i sängen med Justin över mig.

Justin hand smekte försiktigt min axel och fortsatte ner till min bh.

Justins hand smekte försiktigt det som syntes av min bh.

 

Min bh fumlade Justin upp och jag kände snart hur den var av.

'' Du är så vacker baby!'' sa Justin kärleksfullt.

Jag rodnade och försökte skymma mitt huvud.

Men lyckades inte.

Justin tog bort mina händer och la dem övanför mitt huvud.

Hans tröja var av så jag såg hans vältränade mage.

'' Skym dig inte för mig babe! Du är så vacker!''

Jag rodnade om möjligt ännu mera.

Jag kände något mot mitt lår, bara lite med det var något.

Paniken steg inom mig och mina ögon tårades.

'' Förlåt Justin.''

Jag kravlade mig upp och sprang in med min bh i handen till toaletten.

Direkt när jag stängt dörren knäppte jag bh:n och tog på mig tröjan.

Jag hörde steg och inte så långt efter trycktes handtaget ner och in kom Justin.

'' Baby! Det gör inget. Jag förstår. Vi behöver inte! Jag blir inte arg!''

Justin slängde sig ner på knä bredvid mig och drog in mig i sin famn.

Jag gjorde inget tillbaka.

Efter ett tag drog Justin sig tillbaka.

Hans hand torkade bort tårarna som rann ner för mina kinder.

'' Alltså Justin, jag vet inte om detta kommer att funka. Du kommer att tröttna att jag inte kn ge dig det du behöver. Att jag till exempel inte kommer kunna ha sex med dig. Du är en tonåring, du vill ha det. Men jag kan inte det. Det går inte bara. Jag vet inte om vi ska ge upp detta innan allting går för långt. För jag kan inte göra så att du inte får göra vad du vill, pågrund av att jag inte kan.''

Justins ansikte lös av frustation och arghet.

Nej han var arg.

'' Hur kan du bara tänka så Bella? Att jag skulle lämna dig för att du inte kan ha sex med mig? Ett förhållande går inte ut på att bara ha sex, det går ut på att bli bästa vänner, ha en bra relation till varandra, inte vara otrogen och kunna lita på varandra. Iallafall vad jag tycker. Vi kanske har motgångar, men jag vet att vi kommer klara detta. Med eller utan sex''

Han var så perfekt. Ingen annan kille hade sagt så.

Jag slängde mig i hans famn.

Tillsammans satt vi där på badrum golvet, kramandes till klockan fyra.

 

I bilen satt Scooter, Alfredo, Justin och Jag.

Vi åkte en vanlig taxi, även fast vi fattades en plats.

Jag satt i Justins knä.

Vi var om möjligt, ännu mer säkra och närgångna efter igår.

Jag hade ett par svarta jeans med en vanlig rosa Victoria's Secret hoddie.

Som skor hade jag mina svarta Hunter's.

Min jacka var min skinnjacka.

Justin hade sett väldigt misnöjd ut när jag kom ut i hallen med skinnjackan.

Taxin stannade och ut hoppade först Scooter och efter Alfredo.

Justin öppnade dörren och jag hoppade ut först och efter mig kom Justin.

Jag gick fram till Alfredo.

I hans hand hade han in kamera.

Jag tog den och tog en bild på mig själv.

Alfredo skrattade och tog kameran och vände den mot mig.

Jag log ett fint leende.

Justin kom fram till oss och tillsammans gjorde jag och Justin en pose.

Inne i byggnades slog värmen mot oss.

När vi var inne i rummet Justin skulle bli interjuvad i blev vi glatt bemötna.

Vi var visst på Ellen Show.

 

'' Så Justin. Vi vet att du släpper nytt album den 19 juni, det har vi redan pratat om. Men nu till det som cirkulerar mest på Twitter just nu. Är du tillsammans med Izabella Jones?''

Justin skrattade.

'' Nej, jag och Bella är bara väldigt bra kompisar! Hon är verkligen en super bra tjej och bästa vännen man kan ha. Lyssnar alltid och finns om man behöver prata.''

'' Men jag vet ju att Bella är här, i kulisserna. Vad säger du Bella? Ska du ta och komma ut?''

Jag skrattade.

Det kom fram en tjej som började puddra mitt ansikte.

En man kom fram ochd drog iväg med mig och puttade upp mig på scen.

Justin och Ellen stog upp och väntade på mig och alla fans skrek och applåderade.

Ellen drog in mig i en kram och efter det gjorde Justin det också.

Jag fick dra mig ifrån Justin för att det inte skulle verka misstänksamt.

Justin satte sig ner och drog ner mig i sitt knä.

'' Så Bella, hur är det med dig?''

'' Jo, det är bra med mig. Lite trött.''

Ellen skrattade.

'' Blev det sent igår?''

'' Ja rättså.'' flinade jag.

Justin log mot min rygg.

'' Men du är väl bara 15? Du drack inte?''

Jag skrattade åt Ellen.

'' Jag är bara 15. Nej jag drack inte. Justin berättade klart och tydligt att jag inte fick dricka. Sen så hade jag Scooter efter mig också. ''

'' Är Justin överbeskyddande?''

'' Ja, lite. Men bara när det gäller sådana grejer.''

Sanningen var att han var väldigt överbeskyddande. Mne det avr gulligt.

'' Är Justin's crew beskyddande? Jag menar, bryr dem sig om dig?''

'' Ja! Vi har träffats rättså många gånger, så dem har börjat bry sig om mig.''

'' Dem bryr sig om dig. Mamma är orolig för dig och Scooter är det egentligen också, även fast han inte säger det. Mama Jan är orolig för din röst och Alfredo är orolig att du ska äta så mcyket Oreo's att du inte överlever. Och att du ska bli helt galen och onormal för tt du umgås med mig så mycket.''

Jag skrattade.

'' Är du glad för Oreo's Bella?''

'' Det räcker inte. Jag älskar dem mer än mitt liv.''

'' Men hur ofta umgås ni?''

Jag vände mig mot Justin.

Vad skulle vi svara på detta?

'' Vi träffades i förrgår och nu så ska vi åka hem i eftermiddag. Sen så ska jag till studion och Bella sk iväg. Så vi träffas inte förens i slutet av månaden igen.''

'' Går du nte i skolan Bella?''

'' Jo, men jag ska på gymnastikläger. Jag och mitt lag ska tävla på Nord Amerikas största truppgymnastik's cup i slutet på april.''

'' Justin, din turné börjar i Augusti. Är det klart vem som blir förband innu?''

Justin skakde på huvudet.

'' Nej, men jag och Scooter har någon vi verkligen vill ha med.''

'' Det är möjligtvis inte Bella?''

Justin ryckte på axlarna.

'' För visst vann du X-Factor 2011 Bella?''

Jag nickade.

'' Då kan du alltså sjunga riktigt bra?''

'' Ehm.. Jag säger inte att jag kan sjunga riktigt bra. Mer att jag kan sjunga lite.''

'' Hon kan sjunga, tro mig. Det förvånar mig inte om hon blir nästa Rihanna eller Taylor Swift.''

Ellen skrattade.

 

'' Men Justin, vi ska göra en utmaning nu! Du ska få välja mellan olika personer som jag visar på bilderna.'' sa Ellen när jag satt backstage igen.

'' Okej'' ryckte Justin på axlarna.

Ellen började med att ta fram två bilder.

Bilderna föreställde Lil Twist och Chris Brown.

'' Lil Twist.'' log Justin.

Ellen fibblade upp två bilder till och denna gången föreställde dem Beyonce och Michael Jackson.

'' Michael.''

Ellen tog upp dem två sista bilderna.

Dem föreställde mig och en hund.

'' Bella.'' flinade Justin.

 

Flygpland motorerna brummade och Justins privata jet började åka fortare och fortare.

Ryan, Chaz, Jazmyn, Jaxon och Jeremy satt nu på ett flygplan tillbaka till Canada.

Jag, Justin, Alfredo, Pattie och Scooter satt i Justin jet-flygplan.

Nellie, Elenor, Danielle,Perrie, Louis,Liam,Zayn,Niall, Demi och Harry satt på ett flyg tillbaka till London.

Alla skulle till olika ställen.

Jag tog tag i Justins hand och tryckte mig mot  honom så mycket jag kunde, fast vi satt i två olika flygplandstolar.

Jag kände hur flygplanet lmnade marken.

Nu väntades en 6 timmars flygresa.

_______________________________________________________________________________
Kapitel 35!

Kommentera!

Ska sova nu, kan ni överraska mig med 6 kommentarer tills imorgon kväll.

Puss! :D 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt bra , man vill bara läsa mera o mera haha 💜

2013-04-15 @ 22:12:45
Postat av: Ida

OREOS<3333333 hatar att jag går på diet :( oreos i mitt <3 (läs det med birittisk svenska haha) :')

2013-04-15 @ 22:28:14
Postat av: jasmina

meeeeeeeeeeeeeeer, meeeeeeeeeeeer, jättebra novell

2013-04-15 @ 22:44:05
URL: http://Minprivatblogg.devote.se
Postat av: Elli

Sjukt bra!

2013-04-15 @ 22:49:43
URL: http://Biebzz.blogg.se
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeer

2013-04-16 @ 07:50:55
Postat av: Bella

Jätte Awesome! ❤❤

2013-04-16 @ 08:00:09
Postat av: Anonym

bra men händer lite lite kanske?

2013-04-16 @ 12:34:26
Postat av: Emilia/Emmy<33

Sjukt bra!! <3

2013-04-16 @ 15:39:27
Postat av: Celebnovell

Jättebra! Längtar efter drama :P

2013-04-16 @ 16:47:08
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Fanny

Meeeeeeeeeeer :D

2013-04-16 @ 19:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback