34- NO!

'' Redo att utforska New York med oss?'' frågade Ryan.

'' Nej. Jag är rädd för er. Vem vet var ni tar mig''

Alfredo började skratta och Chaz, Ryan och Justin hängde på.

Kenny kom gåendes mot oss.

'' Hej ungdomar och småglinet.''

Kenny flinade mot mig.

'' Ey! Så liten är jag faktiskt inte. Jag är bara kort.'' muttrade jag.

'' Och femton.'' sa Justin flinandes.

'' Du är så död.''  sa jag och hoppade upp på hans rygg.

Justins händer lades på baksidan av mina lår.

'' Och du är lätt.''

Jag skrattade.

'' Jaja. Släpp ner mig nu innan dina fans får läsa i tidningen imorgon att du dött pågrund av att din rygg bröts.'' mumlade jag.

'' Sluta vara så osäker i dig själv. Du är inte tung.''

Jag skakade på huvudet och kände plötsligt ett stort behov av att ta mitt rakblad och trycka det hårt på min handled.

Ännu en gång skakde jag på huvudet, denna gång för att skaka bort mina tankar.

 

'' Där är Victoria's Secret.'' utbrast jag.

Jag drog med mig killarna in där.

Just när jag gick bort till en vägg där det var lila underkläder började min mobil i fickan ringa.

Jag plockade upp den och såg att det var Nellie.

'' Hej mitt monster.'' skrek Nellie i luren.

'' Hej på dig va.''

'' Vad gör du? Jag ser på internet att du är i New York med Justin och hans kompisar. Får du dem till att göra sakerna du vill?''

Jag skrattade.

'' Jag är i New York baby! Just nu är jag inne på Victoria's Secret. Du vet den vi var på när vi var här. Ja dem följer efter mig som små hundar.'' skrattade jag.

'' Det är en skit söt bild på dig och Justin ute. Ni ler liksom båda två, mot varandra. Skit söta. Och ni ser verkligen kära ut, men det ser bara jag för att jag är din bästa kompis och känner Justin.''

Jag skrattade.

'' Vad gör du själv?''

'' Jag är i London. Just nu sitter jag i One Direction's hus och chillar. Niall och Harry lagar mat och dem andra är någon annan stans i det stora huset.''

'' Va? Du måste skoja med mig? Är du i London?! Jag kommer lägga på nu. Puss.''

 

Inne på Victoria's Secret hade jag inte handlat någonting. Jag hade kommit på det att jag var tvungen att köpa en ny mobil.

Så jag prioterade en mobil före underkläder. Rättså stolt över mig själv faktiskt.

Vi hade gått i tio minuter för att försöka hitta en mobil-affär och när jag såg ett stort Apple märke skrattade jag förtjust till.

Väl inne så kom det direkt fram en kille i tjugo-års åldern och frågade om vi behövde hjälp.

'' Jag ska köpa en ny iPhone.''

Killen nickade och började gå mot en hörna där det var en massa iPhone lådor.

'' Ska du ha iPhone 3gs, 4 eller 4s?''

Jag log.

'' 4s.''

'' Har du haft iPhone tidigare eller är det första gången?''

Jag skrattade.

'' Har haft tidigare.''

'' Vill du att vi ska fixa in alla bilderna och fixa med simkortet eller vill du göra det själv? Det går på en kvart ungefär.''

'' Ni kan fixa det.''

Han vinkade att vi skulle följa med till kassorna.

Jag fick betala och sedan så sträckte han fram handen i ett tecken att jag skulle ge han min mobil.

När jag la den i hans hand skrattade han.

'' Låsknappen funkar inte, så du vet.''

Han nickade och började fibbla med min  gamla och medans han gjorde det gick jag fram till Justin.

Han sträckte ut armarna mot mig och jag gick rakt in i hans famn.

Vi var i ett rum, där det bara var vi sex ovh killen som arbetade här, så ingen skulle se oss.

Hans starka armar slöts runt mig och jag la mina armar runt hans midja.

 

'' Sanning eller konsekvens Justin?'' frågade Chaz.

'' Sanning.''

Chaz flinade.

'' Har du och Bella haft sex?''

Jag rodnade.

'' Nej det har vi inte.''

Justin snurrade flaskan och den stannade på Alfredo.

'' Sanning eller konsekvens?''

'' Konsekvens.''

'' Gå ut i kalsonger, knacka på dörren mittimot vårt och när dem öppnar så ska du säga att dem har laddat ner filmer för mycket pengar och är nu skyldig landet pengarna.''

Alfredo skakade på huvudet.

Jag tog upp min mobil och gick tillsammans med killarna ut.

Jag tänker så filma detta.

Alfredo gick ut genom dörren, i bara kalsonger om jag bör nämna det.

Han gick över till dörren rakt över och knackade.

Ryan, Chaz och Justin gömde sig i dörr öppningen och jag gled ner för väggen och satte min mobil som om det såg ut att jag kollade på dem, men jag filmade.

'' Vem är du?'' hörde jag en bekant röst fråga.

Nej, det kan inte vara sant.

Snart såg jag Alex's kropp komma ut från hotelldörren.

Hans blick vändes mot mig och något förändrades i hans ansikte.

Jag hörde sex bekanta skratt från korridorren.

Niall, Louis, Liam, Harry, Nellie, Demi och tre andra tjejer kom gåendes mot oss.

Nellies blick hittade mig.

Hon började gå fortare.

När hon nästan var framme hos mig hade Alex kommit fram till mig och tog tag i min hals och drog upp mig.

Hans händer slöts lätt runt min hals.

Tårarna började rinna ner för mina kinder.

'' Nej. Alex. Släpp mig din feta idiot.''

Det svartnade i Alex's ögon.

'' NEJ! ALEX DU SKULLE BARA VÅGA!'' skrek Nellie.

Men han vågade.

Hans hand flög upp och smällde mig rakt över kinden.

Justin, Ryan, Chaz och Alfredo kom fram mot oss.

Alfredo hade varit inne och dragit på sig sina kläder snabbt.

Nellie var framme hos oss och sparkade på Alex, i ett försök att han skulle släppa mig.

Men han rörde inte en min. Utan slog mig bara en gång till.

Plötsligt var han borta från mig.

Jag föll ihop på golvet och det högg till i mina revben. Fan. Jag hade landat på revbenen.

Min andning kom sakta tillbaka igen.

Min kind var förstörd.

Mjuka händer smekte bort tårarna från mina kinder.

Mina ögon var stängda så jag märkte inte att personen hade lyft upp mig och börjat bära in mig på hotellrummet, förens jag lades ner försiktigt i sängen.

Jag hörde höga röster ute från korridorren och ännu en gång hur Nellie skrek:

'' Nej! Går du in där så kommer du så dö! Alex! Justin. Han kommer!''

Jag öppnade ögonen och såg hur Justin stog framför mig och snart såg jag Alex springa in genom dörren in till sovrummet och Kenny och Moshe komma efter.

Alex hann inte nå mig förens Kenny tog tag i Alex.

 

Tio minuter efter, kom det in flera poliser i rummet.

En kvinnlig och en manlig polis kom in och såg på mig som satt i Justins famn och grät.

Justin smekte mig på huvudet och kysste min panna, gång på gång.

'' Vi skulle behöva ställa några frågor'' sa den kvinnliga.

Jag nickade och den manliga polisen började prata:

'' kan du berätta för mig hur du känenr Alexander och varför han  misshandlade dig idag?''

'' Allting började med att vi blev tillsammans, men det gick ungefär två månader innan han tvingade mig att ha sex med honom. Jag var 14 och han var 17. Det fortsatte, han tvingade mig att ha sex med honom och när jag inte ville, slog han mig. Det pågick i ungefär 4 månader. Då hade han slagit mig medvetslös två gånger. Brutit min arm en gång, stuckat min hand och fot några gånger. Även våldtagit mig tjugo gånegr kanske. Men tillslut gjorde jag slut. Även då slog han mig medvetslös.''

'' Hur länge pågick detta under? Och vem vet om det?''

'' Vi blev tillsammans i januari, men inte förens i mars började han. Jag gjorde slut i juli. Justin, Nellie hon tjejen där ute och Marcus. Min bästa killkompis vet. Justin är då han som sitter bakom mig.''

Poliserna nickade.

'' Vi skulle vilja få tag i din mamma. För vi kommer gripa Alex. Han är 18. Han har våldtagit minderårig och misshandlats. Du kommer att få komma in på rättegång. vad jag fattar det som bor du i Los Angeles? Inte san.t.''

Jag nickade.

 

Jag hade gett dem mammas nummer och dem hade tagit med sig Alex.

Niall, Louis, Liam, Nellie, Harry, Zayn, Demi och dem tre tjejerna var inne på mitt och Justin hotellrum.

Ryan, Chaz och Alfredo var fortfarande kvar.

Jag fick varsin kram av killarna och en stor kram av Nellie och Demi.

'' Jag är Zayns flickvän, Perrie.'' sa tjejen med rosa hår.

'' Jag är Justins flickvän, Bella. Jag älskar ditt hår föressten.''

Perrie skrattade.

'' Jag älskar ditt. Så naturligt.''

Jag skrattade.

'' Jag är Louis flickvän, Elenour.''  sa tjejen med brunt hår.

'' Jag är Liam's flickvän, Danielle.'' sa ne tjej med brunt hår även hon.

Jag presenterade mig för dme båda.

Justins blick vändes mot mig.

Han signalerade att jag skulle komma.

Jag gick mot honom och han drog ner mig i sitt knä där han satt i soffan bredvid Niall.

'' Guys, hur länge har ni varit tillsammans nu då?'' frågade Liam.

'' Sen den 13 december.'' svarade Justin.

'' Vad har du gjort i jul då Bella?'' frågade Harry.

'' Varit i Sverige, fått två sprickor i tv av mina revben, varit hos Justin och spräckt min iPhone igen. ''

Killarna skrattade.

'' Spräckte du inte den senast när finalen på X-Factor var?''

Jag nickade mot Niall.

'' Hur lyckades du?'' frågade Perrie.

'' Jag och Justin kom in på hotellrummet. Vi gick in i sovrummet för att lämna väskorna, jag såg sängen. Sparkade av mig mina Hunter's och började hoppa i sängen.''

'' Sen så råkade hon glömma att hon hade sin mobil i handen och så helt plötsligt låg den i golvet spräckt. Helt otrolig är du.'' fortsatte Justin.

'' Det var inte jag som råkade hälla i salt i kaffet fast du trodde det var socker.'' skrattade jag.

'' Nu ska du inte hålla på babe! Det var inte jag som råkade trilla ner från sängen pågrund av att du rullade runt inatt. Sen så skyllde du att det var pågrund av mig.''

Jag skrattade åt minnet.

'' Det var inte jag som gick in en glasdörr i Canada.''

Justin himlade med ögonen.

'' Du är bara avundsjuk att du inte är Justin Bieber. ''

'' Wow, superstjärnan.''

Justin kysste mig på kinden.

Nellie och Demi aw:ade.

'' Ni har typ ett perfekt förhållande. Ni passar bättre än handen i handsken tillsammans. Och ni är båda två skit snygga, och är båda lika underbara och random.'' utbrast Nellie.

'' Erkände du, Nellie, precis att jag var snygg?'' flinade Justin.

'' Ja det gjorde jag kanske.''

Nellie räckte ut tungan mot Justin.

Justin gjorde lika dant tillbaka.

 

En timme senare var alla ute från vårt hotellrum och jag avr på bättre humör.

Jag och Justin låg ner mitt imot varandra i sängen och pratade med en lampa tänd på mitt nattduksbord.

Min mobil började ringa på Justins nattduksbord.

Han räckte sig och tog den.

Skärmen visade mamma.

'' Svara och sätt på högtalaren.''  sade jag till Justin.

 

'' Varför har du inte berättat Bella? Jag trodde vi berättade saker för varandra.'' utbrast mamma.

'' Vad skulle jag säga? Åh du mamma, du vet Alex. Han misshandlade mig medvetslös igår ch våldtog mig? Ville du att jag skulle säga det rakt ut? Du fattar inte. Jag vågade inte berätta för dig. Jag visste inte hur du skulle ta de.''

'' Jag skulle inte blivit arg på dig. Men jag är besviken att du ite berättade.''

'' Alex sa klart och tydligt att jag avr död om jag berättade för någon. Men jag berättade. För Justin. Nellie och Marcus stoppade honom den dagen jag gjort slut med honom. Så dem visste redan.''

Mamma suckade.

'' Vi får prata om den när du kommer hem igen. När det nu blir.''

'' Vi komme hem iöver morgon. På dagen.''

______________________________________________________________________________

Kapitel 34!

Hon mötte Alex.. det slutade inte så bra..

 

Kommentera mina änglar <3 


Kommentarer
Postat av: Emilia/Emmy<33

Sjukt bra! hoppas att nästa kommer ut snart!! <3

2013-04-14 @ 21:41:03
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeer

2013-04-14 @ 21:44:42
Postat av: Fanny

Meeeeeeeeeeer :D

2013-04-14 @ 22:41:40
Postat av: Bella

Jätte bra!!! Längtar til nästa kapitel!! ^^

2013-04-15 @ 07:26:28
Postat av: Loveyou

Åhhhh! När kommer nästa kapitel? Detta var superbra!!!!!!

2013-04-15 @ 18:25:12
Postat av: Celebnovell

OMG meeeer!

2013-04-15 @ 19:22:22
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Amanda

sjukt bra :D

2013-04-15 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback