33- Justin!

Jag började gå mot honom med mitt handbagage på axeln. Min svarta handväska ja och Nellie köpt i New York.

På fötterna hade jag min rosa Hunter's och på benen hade jag ett par svarta jeans.

Upptill hade jag min skinnjacka och under skinnjackan hade jag en vit Hollister hoddie.

Mina revben gjorde ont.

Justins armar slingrades runt min midja och mina armar lades runt hans mage.

Han luktade så gott.

Äntligen tillbaka i Justins famn.

Jag hade saknat honom så mycket.

'' Vad gör du här?'' frågade jag Justin chockat.

'' Jag ska flyga tillsammans med dig till Canada. Tyckte synd om dig som skulle flyga helt själv i flera timmar. Förresten är jag inte själv heller för den delen. Ryan och Chaz är med mig. Vi ska flyga i mitt privatjet.''

Jag nickade nervöst.

'' Du behöver inte vara nervös över att träffa Ryan och Chaz. Och förresten så behöver du inte vänta längre. Vi går och hämtar din väska och åker sen till Canada. Desto tidigare vi kommer dit, desto bättre.''

Jag nickade och vi gick tillsamman till rullbandet där väskorna från Frankfurt flyget kom.

Min väska var en av dem första som kom så vi kunde gå ut från flygplatsen och till trappan till Justins flygplan snabbt.

Vi tog med min väska in, då det inte var lönt att lägga den under planet. Det var bara en väska.

Jag gick upp bakom Justin.

Justin sträckte ut sin hand mot mig när vi hade två trappsteg kvar.

En som jobbade på flygplatsen tog bort trappan och stängde flygplanets dörr.

En av piloterna kom och hälsade på oss och stängde dörren.

Min väska var redan här inne. Var vet jag inte.

Justin stannade och vände sig mot mig och la sin ena hand på min kind och jag la min hand på Justins nacke.

Våra läppar möttes och vi började kyssas passionerat.

Men inte så länge, då vi var fler i planet  som jag skulle hälsa på.

Vi drog oss ifrån varandra och Justin tog direkt min hand igen.

Jag ställde min väska i en stol vi gick förbi.

Där borta i soffan satt två killar i Justins ålder.

Den ena med blondts kort hår och den andra hade lite längre brunt hår.

'' Dudes. Möt Bella'' log Justin.

Killarna vände blicken mot oss, eller rättare sagt mig.

Dem båda två reste sig upp ch den blonda var den första att krama mig.

'' Jag är Ryan förresten.'' sa han när vi drog oss ifrån varandra.

Jag fyrade av ett leende mot honom.

'' Jag är Chaz.'' sa Chaz när vi drog oss ifrån varandra efter kramen.

Jag fyrade även nu av ett leende.

 

'' Men då kan du svenska?'' frågade Ryan imponerat.

Jag nickade.

Vi hade ännu inte lyft innu. Men jag hann inte tänka så mcyket innan vi började bakas ut med hjälp av en bil.

Jag hoppade närmare Justin och klamrade mig fast vid hans arm.

Aldrig hade jag tyckt det var så jätte roligt att flyga, men gjorde det ändå.

Justin vändes flinandes ner blicken mot mig.

'' Du tycker inte om att flyga va?'' 

Jag skakade på huvudet.

'' Det är läskigt att landa och lyfta. Annars älskar jag att flyga.''

 

När vi var uppe i luften ställde jag mig upp och gick bort till min handväska.

Bredvid stolen där min handväska stog var det en spegel.

Jag ställde mig framför den och drog upp tröjan så man såg mina revben igen.

Det såg hemskt ut.

Visst det var två veckor kvar tills lägert, men ändå.

Detta kommer aldrig hinna läka.

Justin kom upp bakom mig.

Hans fingrar smekte mitt stora märke.

Det gjorde inte ont, men han smekte som om jag var gjord av glas och han var rädd att jag skulle gå sönder.

Jag drog mig bort från Justins händer och drog ner tröjan.

I min handväska låg mina smärtstillande.

Jag tog upp burken och plockade ur en.

Justin som gått tillbaka till killarna satt med en läsk i handen till mig.

Smärtstillande pillert låg  min hand.

Jag la den försiktigt på tungan och tog ett djupt andetag och drack sedan en klunk av fantan.

När pillert var svalt skruvade jag på korken på läsken och sa:

'' Tack.'' på svenska.

Jag var så van vid att prata svenska nu.

'' Va?'' utbrast Chaz.

'' Sorry. Det var svenska. Jag har blivit så van vid det nu att jag pratade svenska med han jag satt bredvid på planet mellan Frankfurt och L.A. ''

Killarna skrattade.

 

DAGEN EFTER: 27 DECEMBER: 14:00 :

Jag vaknade av att Justin lämnade små lätta kyssar på mina ögonlock.

Direkt öppnade jag mina ögon och såg hur Justin lutade sitt huvud över mig.

Igår när vi kommit till Justin's morföräldrars hus i Stratford hade jag blivit trevligt bemött.

Pattie hade kramat mig hårt och förklarat att hon saknat mig.

Bruce och Diane, Justins morföräldrar, hade trevligt hälsat på mig med varsin kram.

Jag trivdes redan.

Det var mysigt i deras hus.

Justins säng som vi sov i var liten. Kanske en 90 centimeters säng.

Men det gjorde inget. Det var mysigt, och varmt.

Mina revben gjorde fortfarande ont, men Justin hade länge igår bara legat och smekt punkten mjukt och försiktigt.

Det hade lättat på smärtan.

 

30 DECEMBER 2011:

Dagarna i Stratford hade gått fort.

Just nu satt jag, Justin, Ryan och Chaz i en taxi påväg till flygplatsen.

Jeremy, Jazmyn och Jaxon ( Justins pappa och syskon) skulle möta upp oss där och flyga med oss till New York för att fira nyår där.

Klockan var just nu 07:15.

Vi skulle vra framme i New York påe ftermiddagen.

Ikväll skulle Justin repetera på Time's Square.

 

Flygresan gick fort, då jag sov bort hela.

Det var helt kaos på flygplatsen, men med hjälp av två säkerhetsvakter lyckades jag komma ut till bilen som väntade på mig.

Mina händer skakade och mina ben var påväg att vika sig.

Jag skulle aldrig klara detta livet med Justin, jag visste det redan.

Bildörren öppnade och in kom Ryan, Chaz, Pattie och Jazzy.

Jazzy kom bak till mig.

Vi hade en stor bil som man satt mittimot varandra i.

Jazzy satte sig bredvid mig och dme andra tre satte sig mittemot oss.

Snart kommer Jeremy och den enda som saknas är Justin. Men det dröjer inte länge innan han öppnar bildörren.

Innan han stänger dörren skriker han att han älskar dem.

Dörren stängs och Justin kommer bak och ska just sätta sig bredvid mig när han inser att det inte är någon plats över.

Jeremy sitter bredvid mig med Jazmyn i knäet och Jaxon sitter i Pattie's knä.

'' Res dig upp babe.'' säger Justin mjukt.

Jag reser mig upp och Justin sätter sig ner och drar ner mig så jag sitter med ryggen  mot fönstret och rumpan på Justins lår.

På mina fötter idag har jag mina silvriga Hunter's. På benen ett par riktigt tajta vita byxor.

Jag menar verkligen det att dem är tajta, jag fick ligga ner på golvet för att kunna dra på mig dem.

Upptill har jag en silvrig tröja som var lite genomskinlig.

Till jacka har jag min svarta Hollister jacka.

Vi skulle åka i ungefär en halvtimme för att komma till Times Square.

Justins händer letade upp mina och vi flätade ihop dem.

Jag kände hans läppar på min kind.

Pattie kollade med ett leende på oss.

Jag log tillbaka.

'' Kommer min oreo kompis idag?''

Justin kollade chokca på mig.

'' Vi har bytat smeknamn på varandra, men kommer Fredo?''

Justin nickade.

 

Nere i resturangen på hotellet var det tomt, förutom en familj med två barnr som var i två års åldern.

Scooter hade bokat ett bord så vi alla skulle få plats.

Justin satte sig ner på en stol och jag satte mig ner bredvid.

Jazmyn kom och satte sig bredvid mig.

Min mobil som låg på bordet lös till.

På skärmen stog det:

Dolt Nummer:

'' Hej på dig va! Jag saknar dig, vi har inte setts på länge. Vi kanske kan träffas när du kommer hem? Du vet vad vi ska göra, mina händer är uppvärmda, och dem nya bilderna som kommit ut på dig, wow vad sexig du är. Jag dör. Puss- Alex. ''

Tårarna brände bakom ögonlocken.

Fan varför skulle han smsa och förstöra min kväll?

Justin kollade oroligt på mig.

Jag bestämde mig för att vi inte skulle ha några lögner i vårt förhållande så jag visade skärmen för honom.

Justin drog in mig i en hård kram.

'' Så min oreo kompis, vad har du gjort under hela tiden vi inte träffats?'' frågade Alfredo.

'' Varit i Sverige, firat jul, fått två sprickor i två revben, varit i Canada med Justin och så har jag spräckt min mobil igen.''

'' Wow, hur kunde du få sprickor i dina revben?'' frågade Scooter oroligt.

'' Min kusin som väger dubbelt som mycket som mig, hon är inte överviktig. Hon är normalviktig. Hoppade på mig så jag trillade ner på golvet och så kadades mina revben. Jag kunde inte andas för att det gjorde så ont. Svimmade och när jag vaknade igen fick jag en sån hemsk spruta och jag sövdes.''  förklarade jag.

Det gjorde ont i revbenen bara jag pratade.

Men jag skulle inte tänka på dem, dem skulle läka.

'' Men skulle du inte på tränings läger snart?''

Jag nickade mot Alfredo.

'' Jo, om tio dagar. Jag ska med, men kommer antagligen inte kunna träna. För att mina revben inte klarar av om jag landar fel, som jag alltid gör.''

'' Hur lyckades du spräcka din mobil då? Igen.''

Jag skrattade mot Alfredo.

'' Jag och Justin kom in på vårrt hotellrum, jag såg sängen och sparkade av mig mina skor och hoppade upp i sängen. Som ett barn började jag hoppa i sängen och kom ine ihåg att jag hade min mobil i handen, och tappade den. Skärmen spräcktes och nu är jag nästa utan mobil på riktigt. Mamma vägrar köpa en ny till mig, och hotar med att hon ska ta den av mig när jag kmmer hem. Så jag planerar att inte komma hem. Du vet, bo på gatan med ett Oreo paket. Det är livet det.''

Alfredo skrattade.

'' Nej, för du ska bo hos mig då.'' sa Justin.

'' Nej, för du ska vara i studion hela tiden nu i  vår, och då ska du vara utvilad.''  sa Scooter strängt.

Men jag såg hur ett flin ville tränga igenom.

'' Skit roligt hörru.'' muttrade Justin.

 

Genom hela middagen och kvällen hade jag skrattat, skrattat så mycket att det inte är sant.

Även fast det hade gjort ont i mina revben.

Just nu stog vi i hissen allihopa påväg upp till våningen vi bodde på.

Det skulle bli så skönt att äntligen få komma in och lägga sig i sängen, jag var så trött.

_________________________________________________________________________________

Två dagar sen senaste kapitlet, och nu kommer det ett! :D

Gud vad många kommentarer på förra kapitlet! I Love You! :D <3

Klarar vi många nu också? kapitel imorgon, isådanafall ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeer

2013-04-12 @ 21:36:55
Postat av: Emilia/Emmy<33

Sjukt bra! Jag trodde först att det skulle vara Alex som stod på flygplatsen... bra att det inte var det!! <3

2013-04-12 @ 22:02:59
Postat av: Celebnovell

Jättebra! ;D

2013-04-12 @ 22:09:19
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: jasmina

meeeeeeeeeeeeeeer, älskar novellen <3

2013-04-12 @ 22:32:22
URL: http://Minprivatblogg.devote.se
Postat av: Anonym

JAAA!
lite mer spänning i nästa?

2013-04-12 @ 22:34:13
Postat av: ellen

MEEEEEEEER!!!! :D <3

2013-04-13 @ 10:36:04
URL: http://www.ellen.webboken.se
Postat av: katte bieber ! <3

meeerr skit bra !! <3

2013-04-13 @ 13:16:19
Postat av: Anonym

Mer drama!!!
Kan hon möta Alex eller något?:o

2013-04-13 @ 20:39:56
Postat av: Fanny

Meeeeeeeeeer :D

2013-04-13 @ 23:04:45
Postat av: bella

GRYMT!!! :) nästa??? ^^

2013-04-14 @ 00:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback