JUSTINNOVELLS 1 ÅR

Den 17 Oktober 2011 gick jag in på blogg.se och tryckte på skapa  blogg.
Jag satt i en halvtimme kanske och försökte hitta ett namn och kom fram till justinnovells.webblogg.se.
När bloggen väl var skapad så fixade en tjej en design till mig  och jag började med att blogga direkt.
Jag hade en novell klar och den var om jag får säga det nu, inte alls bra.
Den skrev jag på i kanske 2 veckor men klarade inte av det.
Sen blev det väl en bloggpaus för att jag  sen kom tillbaka med en annan novell som jag inte alls skrev på länge.
I april 2012 så började jag skriva på U Smile I Smile.
Jag höll på med USIS till Augusti i år men sen så fick jag för mig att jag skulle sluta med den och börja på en ny.
När jag inte trivdes med det så kom jag tillbaka till USIS och det är den jag håller på med nu.
 
I början så hade jag inga läsare, ingen som kommeterade.
Nu har jag över 10 unika om dagen och minst en kommentar på varje kapitel.
Ett tag i somras hade jag över 30 stycken unika en dag och nästan 200 sidvisningar.
Även fler kommentarer på kapitlena och inläggen, min fråga är var är ni? 
Alla ni som fanns här innan? Har jag blivit dålig? Eller försvann alla under den veckan jag var i Turkiet?..
Jag är glad att jag ha rnågra läsare över huvudtaget men jag tycker det är konstigt att jag inte ha kvar alla längre...
Eller försvann alla när jag skojade om att jag skulle sluta? även om jag skrev precis efter att jag bara skojade!
 
Jag är så glad att jag kom med den här idén att börja skriva, det har verkligen hjälpt mig.
Hjälpt mig när mamma och pappa skildes, när jag har bråkat med mina kompisar och bara när jag har haft det jätte jobbigt.
Jag älskar er, ni som finns här, och hoppas verkligen att ni stannar kvar här med mig <3
Ett år har gått, jag har haft ett leende på läpparna, jag har varit ledsen, jag har kännt att detta var en dålig ide men också en bra.
Allt pågrund av denna blogg. Jag älskar att jag kom på det <3
 
Bloggen är hemlig för alla i min omgivning.
Mamma vet bara att jag har en blogg, men inte vad den handlar om eller något.
Det känns dåligt men jag vet inte hur jag ska säga det.
Men jag är älskar er <3
 
 
Ni 'r bästast i hela världen <3 Love you all! 
Adios! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback