Viktigt Läs!

Jag vet verkligen inte vad ni kommer tycka om dne nya novellen.
den är ny för mig att skriva, nej det kommer inte att vara en bad boy Justin!
Det är så mycket jag vill ha med i kapitlena, men vet verkligen inte hur jag ska kunna formulära det så alla förstår.
Jag vet inte, men ni måste lova mig en sak.
Att ni säger till om ni inte gillar den och inte bara lämnar novellen.
Ni betyder så mcyekt för mig att jag inte skulle klara om ni lämnade mig <3
Vill ni ha ett smakprov på den? ;)
Jag vet inte vilken tjej som ska vara huvudroll så ni mpste hjälpa mig med det!
Skriv lite tips i en kommentar!
Adda mig på kik, MoaBiebs och ni vill något, och jag pratar gärna om allt möjligt!
Adda Adda Adda! Har så tråkigt!
 
Kommer inte hinna få upp något idag, min bebis mår inte bra så jag måste se vad det är med henne 
Med bebis menar jag min bästa kompis!
Men adda adda mig på kik så ska ni se att det komemr ett kapitel imorgon! :)
Puss! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback