U Smile I Smile Kapitel 48

’’ Ni får vara iväg i högst 5 veckor.’’ Svarade Maggie efter en stund.

Jag skakade på huvudet och kunde inte hjälpa mig med att fråga.

’’ Varför kallade du Scooter älskling? ’’

Hon drog efter andan för att sen lägga på och det enda jag hörde var ett evigt pipande.

Jag tog undan mobilen från örat och la den bredvid mig.

’’ Justin du behöver inte ringa. Maggie och Scooter var visst. Vi fick vara iväg i högst 5 veckor.’’

Selena kom tillbaka just när jag skulle berätta att Maggie kallade Scooter älskling.

’’ Jag fick vara iväg i högst 5 veckor.’’

Jag log stort mot henne och berättade sen:

’’ Det fick vi också. Men Maggie kallade Scooter älskling och när jag frågade la hon bara på?’’

Justin drog efter andan och tog direkt upp min mobil som låg närmast och jag såg att han klickade in Patties nummer.

Hon svarade efter en stund, eller det var inte hon spom svarade det var en mans röst.

Justin drog efter andan ännu en gång och klickade sen bort det.

Han såg helt knäckt ut.

Precis som att mannen i luren sagt något farligt.

’’Jag fattar inte varför hon inte berättar något för mig längre..’’ mumlade han tyst.

Jag strök han över kinden och sen så fortsatte jag och Selena skriva in boknings grejen igen.

När vi var klara emd det så tog jag min mobil och gick in på lite olika sidor och jag hittade ne bild jag direkt sparade.

Jag gick in på instagram och tryckte på ladda upp bild och laddade sen upp den bilden jag sparat.

Jag skrev bara ’’.’’ under den och laddade sedan upp den.

                                                                   '' . '' 

 

Det var roligt att skoja med mina fans. Alla kommer säkert tro att jag och Justin har gjort slut nu.

Vissa kommer tro på det, men vissa kommer vänta tills vi kommer ut med något, vilket vi kommer göra i över morgon, för dem kommer se oss på flygplatsen då.

Jag och Justin skulle flyga hem till LA och packa ikväll för att Selena och Ryan sedan skulle komma imorgon kväll och då skulle dem hem till Selena och packa till henne och sen så åker vi alla fyra från Los Angeles till Thailand.

Det skulle bli skönt att åka iväg, och att åka med Selena och Ryan, ännu bättre.

Visst det var mysigt när jag och Justin åkte själva, eller det var riktigt mysigt, men Ryan och Selena är våra bästa kompisar, klart det blir roligare då.

Jag och Justin skulle ju ändå ha ett eget hotellrum och sen så Selena och Ryan skulle ha ett eget.

 

Klockan hade blivit så mycket att det var dags för mig och Justin att åka till hans pappa och äta där för att han sedan skulle köra oss till flygplatsen.

Vi la in våra väskor i taxin som stog och väntade på oss jag kranade sedan om Selena och Justin kramade om Ryan.

Sen så kramade jag om Ryan och Justin kramade Selena.

Vi hoppade in i taxin och chafförren stängde så han inte kunde höra oss.

Justin började direkt prata:

’’ Du vet att vi ska ha ett privat plan va? Du, jag och en säng. Vet du vad det blir ihop`?’’

Jag skrattade och skakade på huvudet bara för att Justin skulle få söga vad han tänkte på.

’’ Det betyder barn. Jag vill ha en mini med dig Miles.’’

Mitt leende blev bredare, jag ville också ha en mini.

Men det funkade inte just nu.

’’ Gubben, det funkar inte nu. Du är mitt uppe i din kärriär och är så känd att det är sjukt. Jag vill inte ta det ifrån dig bara för att vi ska få barn. Jag kommer aldrig lömna dig så vi kommer hinna få många barn. Kan vi inte köpa ett hus tillsammans efter Thailand och flytta in i det och när vi känner oss redo så åker vi iväg någon stans och gör mig gravid? Vad tycker du om det?’’

Han nickade.

’’ Du har rätt. Men du måste lova att vi inte slutar att ha sex bara för det? Jag kommer inte klara mig annars. ’’

Jag skrattade och svarade:

’’ Klart vi inte kommer slut med det. Det där med du, jag och sängen på planet lät plötsligt väldigt intressant.’’

Han sken upp och kysste mig passionerat.

Min tunga gled in i hans mun och han tog tag i mina lår och drog upp mig så jag satt med benen på varsin sida om honom.

Vi hade  nu börjat grovhångla istället för att hångla lite fint.

Justins händer letade sig innanför min tröja och upp till min bh.

Hans händer slank innaför bhn och dem började smeka mina bröst.

Taxin stannade och jag avslutade hånglet för det hade bara gått för långt om vi hade fortsatt.

Också satt vi i en taxi.

Han kollade besviket på mig men höll fortfarande kvar sina händer.

Jag flinade mot honom och viskade i hans öra:

’’ Du minns. Fygplanet. ’’

Han flinade och borrade ner sitt huvud mellan mina bröst.

Jag hade en tröja som var uringad så han kunde borra ner sitt huvudet mellan mina bröst, fast inte riktigt imellan, utan på bhn.

Vilket han nog tyckte var rätt så dumt, då han såg en aning frusterad ut när han lutade sig upp igen, men borrade strax efter det ner huvudet igen.

Nu så började han även att slicka mig mot bröstet, eller så mycket som han kom åt.

Jad var så glad att väggen taxi chafförren hade tagit för var svart, så han kunde inte kolla på oss, och att fönsterna var mörkt tonade så ingen kunde kolla in på oss, vi kunde bara kolla ut på dem.

Jag stönade lågt och jag kände hur Justin började sig på ett sugmärke när han började suga också.

Han stönade smått när jag rullade hårt på höfterna så han fick min privata del  hårt tryckt mot hans privata del.

Det var någon han verkade tycka var skönt.

Det började svida där Justin just nu hade fått en sugmärke så jag puttade bort han lite försiktigt och han flinade mot mig och kollade ner och sog sitt fina mästervärk, det avr lite väl syndlig.

Då det satt precis där urringningen slutade så man såg det lite.

Om jag skulle böja mig ner idag så skulle man se det.

Om jag har tur så är det borta tills vi ska åka, vilket blir i över morgon.

Men jag lär ju få ännu fler på planet hem och alldeles sökert imorgon, för när Justin väl blev kåt så gjorde han allt för att göra mig kåt, eller oftast var vi kåta samtidigt och då ville vi bara ha mer.

________________________________________________________________________________________

Känner mig som värsta pervet som skiver detta.
Men det kommer ju bli en sex scen i nästa kapitel, ska jag skriva ut den eller bara låta det vara?..
Vet inte, så ni måste hjälpa mig verkligen!! 
Kommentera!! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut det du känner för :)

2012-10-29 @ 21:44:43
Postat av: Anonym

jätte bra :) kolla gärna min novell blogg :)

2012-10-30 @ 01:40:28
URL: http://jdbieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback