HJÄLP MIG!!

Ni måste verkligen hjälpa mig!
Jag har läst en novell.
Men kommer inte ihåg länken:
Den handlade om detta:
Tjejen hette Mercedes och var kusin med Alfredo Flores.
Hon var tillsammans med en kille som hette Moshe och han var otrogen mot henne med hennes bästa kompis.
Mercedes skulle hälsa på Alfredo på Justins turné i 2 veckor för att rensa tankarna och bara ha det roligt.
Justin ljög för Mercedes om att Selena var hans systsr när hon såg bilder på Selena för att Justin saknade henne så mycket.
Jag hann bara läsa till kapitel 22 för min mobil spräcktes och min data kraschade ju.
Men nu kommer jag inte ihåg länken..
Snälla hjälp miiiig!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tvärr har nt läst den

2012-10-28 @ 10:59:56
Postat av: Elena

Mybieberstorys heter den men vet inte om det är blogg.se eller någon av dom andra bloggar

2012-11-09 @ 17:59:10
Postat av: Elena

Mybieberlovestorys menade jag

2012-11-09 @ 18:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback