Här ska man skriva en rubrik..

Hej friends!
Jag åkte ju till min kompis igår, men mamma fick komma och hämta mig vid 22:00 typ.
Hade så grymt ont i magen och imorse när jag vaknade så hade jag ont i halsen igen.
Hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu, ska ta spruta på måndag och måste vara med på den..
Det är den där gardasil ni vet, mot livmoderhals cancer tror jag.
 
Men till saken, jag fick inte skrivit något på tåget igår, va första gången jag åkte själv så jag hade bara min mobil,´.
Var ju tvungen att höra när jag skulle av, men jag hade kunnat skriva  för Ängelholm var sista stället man kunde hopa av på ;)
Någon som är sugen på kapitel idag? ;))
Börjat skriva på kapitel 43 så det kommer nog innan klockan 14:00! <3
 
Puss! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill läsa nuuu :(

2012-10-06 @ 14:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback