Viktigt inlägg! Kommentera vad ni tycker sedan, det är super viktigt :)

Har nu skrivit kapitel 10 på nästa novell, har inte bestämt namn, men har redan bestämt vem som ska spela tjejen ( på bilder) 
Kna säga att hon som ska vara huvudrollen heter Izabella. Helt påhittat från mig, vet att många heter det men jag har inte insperation från npgon annan än min själv när dte gäller denna tjej :)
Är ni nyfikna på dne så U Smile I Smile kan sluta denna vecka? Eller vill ni vänta lite? Snälla ni kan väl svara mig? <3 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har länkat din blogg nu! :)

Svar: länkade din nyss :)
justinnovells.webblogg.se

2012-11-27 @ 15:33:29
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback