U Smile I Smile Kapitel 53

När jag kom ner så dumpade jag av mina väskor i hallen för att sedan gå in i vardagsrummet.

Där inne satt Noah, Chris, Noahs jobbiga killkompis som heter Max och Noah jobbiga tjejkompis som heter Emma.

’’ Inte visste jag att ni skickade sådana bilder till varandra?’’ frågade hon med ett flin.

’’ Har inte fucking människa lärt dig att inte kolla på andras mobiler? Och inte minst på andras grejer som är till sin pojkvän? Du skulle bli fly förbannad på mig om jag kollade vad du och Chris skickat till varandra.’’ Sa jag.

Hon skulle döda mig om jag läste vad dem två skrivit till varandra.

Och dte jag och Justin skrivit till varandra kanske var lite väl, emn hallå vi var två tonåringar? Bilderna var det inget fel på, bara sådana bilder man skickar till sin pojkvän.

’’ Jo mamma lärde mig det, men jag brydde mig inte. Jag skulle döda dig.’’ Svarade hon överlägset.

Jag gick fram till henne för att försöka dra min mobil ur hennes hand men hon tog bara bort den så jag inte kunde ta den.

Det gick inte, så jag fick väl bara vänta tills Justin kom, vilket han gjorde efter fem minuter.

Jag flög upp ur soffan och sprang ut till hallen där Justin stog med öppna armar.

Jag hoppade upp på honom så jag hade mina en slingrade runt honom och kramade om honom hårt.

Våra läppar trycktes mot varandras och vi kysstes intensivft en liten stund innan vi drog oss ifrån varandra.

’’ Noah har min mobil och läser igenom vad vi skrivit till varandra och jag får inte den igen.’’ Sade jag

’’ Aouh.. Det är inget barnvänligt direkt..’’ sa han.

Jag nickade instämmande och hoppade ner från honom och vi gick tillsammans in till vardagsrummet.

Noah satt med min mobil i handen och jag gick direkt fram till henne och försökte ta den men fick inte tag i den.

Tillslut så tröttnade jag och hoppade på henne och fick tillslut tag i den men Noah knuffade till mig så jag tappade min mobil och den for rakt ner i golvet och man hörde bara ett glas splittras.

’’ Jag ska döda dig Noah.’’ Skrek jag när jag gled ner från kanten bak på soffan och ramlade rakt ner i golvet.

Min mobil låg bredvid mig helt splattad och jag tog upp den och reste mig upp.

'' splatted iPhone 4s ''

 

Justin stog med en orolig blick på mig och jag gick direkt till honom.

Han la sina hönder i början på min rumpa och följde med mig upp på mitt rum och direkt började jag rota och hittade min svarta iPhone 4s.

Jag hittade dne tillslut.

'' Black iPhone 4s '' 

 

Det var fan att Noah alltid skulle förstöra mina mobiler.

Det var dne tredje nu.

Jag försökte starta iPhonen som hade spräckts och den funkade faktiskt.

Direkt när jag kom in på den så började jag skicka bilder till Justins mobil.

När alla min abilder var skickade så dampade Justins mobil imed att den pep hela tiden och vibrerade.

Jag flyttade mitt sim-kort och fick sedan igång min andra mobil.

Justin började skicka bilderna till min mobil direkt och min mobil plingade och vibrerade mycket den också.

’’ Är det klar?’’ frågade han

’’ Ja jag har packat allting och är helt klar, så vi kan åka?’’ svarade jag.

Han nickade och vi gick sedan ut ur rummet och ner för trappen in i vardagsrummet och sa hejdå.

’’ Hejdå ditt stör. Vi ses om 5 veckor.’’ Sa jag med ett flin.

’’ Var ska du?’’ frågade Emma.

’’ Till Thailand.’’ Svarade Justin.

’’ Vadå menar du att du bara ska åka härifrån utan att fråga mamma och pappa?’’ sade hon.

’’ Jag har pratat men henne. Och du jag kunde faktiskt ha gjort det. Jag är myndig och åker med tre myndiga. Så daa.’’

Jag gick sedan ut med Justin som hade sin hand på min rumpa.

 

Väl i bilen så sa Justin att han var hunrig och det var även jag så vi bestömde oss för att åka till Mc Donalds och äta.

Vi bestämde oss för att gå in och äta så vi gick direkt in, hand i hand.

Det fanns en risk att det skulle vara en massa folk här, men vi hade själv bestämt oss för att gå in här utan livvakter.

Vi beställde och när vi fått maten så gick vi för att hitta ett bord.

Plötsligt ser jag två välkända ansikten sitta vid ett bord, och inte vem som helst.

Dem två som jag ville träffa minst på hela jorden.


''the two persons i don't want to meet''

____________________________________________________________________________________________

Vem sitter där? Någon som kan gissa? :)
Jag lyckades få ut det! :) Inte alls säkert att det kommer något imorgon, har tre läxor tills på Torsdag, men är klar med engelskan :)
Kommentera!! :))


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nick och Lucy tror jag

2012-11-06 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback