U Smile I Smile Kapitel 52

'' Babe, jag måste åka till något ställe, Scooter ville ha mig där.’’ Sa Justin helt plötsligt.

Vi var hemma hos mig och jag packade fortfarande.

Jag hade redan packat 2 väskor och var inne på min tredje nu.

Det var segt och nu när Justin sa så blev jag  misstänktssam.

Han skulle väll inte till någon anna tjej? Nej varför skulle han vara otrogen mot mig. Fast han kunde ju. Nej sluta tänka så nu Miley.

Hur mycket jag än försökte få ut det från min hjärna fick jag inte ut det.

Det gick inte bara, men jag får inte tänka så, han skulle aldrig vara otrogen mot mig, hoppas jag? Eller jag vet ju inte.

Visst vi hade varit tillsammans i 2 och ett halft år nu, men ändå. Mna vet aldrig.

Som tillexempel Kristen stewart var ju otrogen mot Robert Pattinsson med en 40 årig man.

Och han mannen var gift och hade barn till och med.

Men han skulle aldrig vara otrogen mot mig, hoppas jag.

’’ Du ska väl inte till någon annan? Som typ en tjej.’ä det sista viskade jag ut.

Men såklart så skulle Justin höra mig, han har ju inte super hörsel för inget.

’’ Nej, jag skulle aldrig i hela mitt liv vara otrogen mot dig, hör du det? Aldrig älskling.’’ Svarade han lite upprört.

Men jag var ändå tvungen att fråga:

’’ Var ska du då?’’

’’ Jag ska till studion, och det strikt förbjudet att du skulle hänga med visst. Varför vet jag inte.’’ Svarade han.

Det hade inte alls varit strickt förbjudet, han ville bara inte ha med mig.

Jag hörde det på hans röst, han ljög för mig om att jag inte fick vara med.

Det sårade mig.

Jag kände klumpen i min hals som började bildas och jag schasade ut honom från mitt rum .

Men han gick fram till mig och kramade om mig och kysste min panna, länge.

Precis som att han skulle göra något som gjorde att han aknske inte skulle komma tillbaka mera.

Det gjorde mig önnu ledsnare.

Han vinkade till mig och gick sedan ut genom dörren.

Jag väntade tills dörren stängdes där nere innan jag slängde mig i sängen och ringde Noah.

Mamma och pappa hade åkt iväg till något ställe och skulle vara borta hela kvällen medans Noah och Christian gått ut och gått en runda, men sagt tat jag bara kunde ringa om det var något.

Tårarna började rinna hysteriskt.

'' My tears began to flow hysterical''

Jag behövde verkligen prata med någon just nu, och Noah var dne som fick plågas av allt mitt prat, snyftande och gråt.

Hon svarade fort.

’’ Ja?’’

’’ Noah du måste komma hem..’’ snyftade jag i luren.

’’ Vad har hänt?’’ frågade hon orlogt.

Jag hörde henne säga i bakgrunden till Chris att dem skulle gå hem och sedan steg.

’’ Jag vet inte. Han bara sa att han var tvungen att åka till studion och att Scooter hde sagt att jag inte fick följa med, men det hördes verkligen som att han ljög om att jag inte fick följa med. Det känns verkligen som att han har träffat någon annan.’’ Snyftade jag ut.

’’ Jag är hemma och 2 minuter. Gå ner och öppna dörren när jag knackar.’’

Sedan la hon på.

 

Inte långt efter så knackade det på dörren och jag öpnnade dörren, där ute stog Noah och Chris.

Jag hade gråtit ännu mera så mina ögon var nog helt röda.

Noah sparkade av sig sina skor innan hon kramade om mig.

Hon hade verkligen växt, hon var typ till axeln på mig nu.

’’ Jag lovar di han har inte träffat någon annan, jag lovar dig.’’ Sade hon.

Christian nickade bakom henne.

’’ Det är inte hans still. Och han älskar dig verkligen. Du skulle hört hur mycket han pratade om dig när jag träffade honom fär någon vecka  sedan.’’ Sade Chris.

’’ Jag vet, men jag vet inte. ’’ grät jag.

Noah puttade mig ifrån sig och sa:

’’ Sluta nu. Han har inte träffat någon annan, jag lovar dig.’’

 

En timme senare:

Min mobil plingade till och den visade att @justinbieber hade lagt upp ett nytt foto.

Jag klickade mig in på det och såg att det var en bild på honom i en sovsäck.


'' In a sleepingbag''

I bakgrunden såg jag Alfredo och en till sitta.

Så Alfredo var med.

Det gjorde mig lite gladare.

Den plingade till direkt efter igen och även nu att Justin lagt upp ett nytt foto.


'' a beutiful picture''

Denna gången var det ett foto på honom själv och det var faktiskt riktigt fint.

Min mobil plingade till en gång till och nu var det ett sms fårn Justin:

 

’’ Hej sexy! Jag är i studion med Alfredo, så jag kommer hem om en halvtimme. Mitt projekt är klart snart och jag lovar dig, du kommer älska det. Du följer med mig hem sedan va? Jag måste packa och vi kan ha lite mysigt ;) * peddo smile* Älskar dig! ’’

Jag svarade snabbt:

’’ Jag såg det på twitter ;) Kan duuu inte snabba diiiiig? Kommer jag? Ja klart! Vi ska myyyyysa <3

Älskar dig! ’’

’’ Jo jag sticker nu från studion, blev så exalterad så jag kunde inte vänta ;) ’’

 Jag skrattade åt hans svar och la sedan ner mobilen och gick upp till mitt rum, utan min mobil.

Väskan packade jag klart men kom sedan på att jag hade plats över i min aandra väskor,. Särklit i min jätte stora så jag öppnade alla igen och började packa om igen.

Plötsligt så fick jag plats med allting i min jätte stora det var bara lite kläder som, var över som jag la ner i min handväska och min necesär.

Jag kunde lägga enr det i Justins väska sedan.

’’ Inte visste jag att du och Justin skickar privata bilder  till varandra?’’ hörde jag Noah skrika.

Dte kom fyra skratt efter.

Vänta fyra?

Vem var där nere?

Jag drog ihopa min väska och proppade ner kläderna i min handväska och även necessären.
__________________________________________________________________________________________

Jag fick upp ett kapitel!! :) Skrev detta på typ en halvtimme! :)
Kommer ett imorgon!
Glöm inte kommentera! Kanske hinner med 2 om ni verkligen kommenterar! :)
Puss!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maya

Kan inte vänta på att få veta vad som ska hända! Så bra!! :D

2012-11-06 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback