kommer inte

kommer inte hinna idag! inte ens börjat innu och ska snart g och lägga miiig.. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

:((

2012-11-18 @ 09:48:38
Postat av: Felicia & Klara

Hej! Sjäääälvklart vill vi göra ett länkbyte med dig! Jag - Beliebern - av oss två, haha, har sett din blogg förut tror jag! :D Den är iallafall jätte fin!<3

Först ska jag lägga ut kapitel fem, så fixar jag det senare! (det ska precis läggas upp!) Du har verkligen en nice bloggg! Kram xx

Svar: Aww tack! :)Hittade till er blogg idag och fastande direkt! Helt awesome! :)
Oh har du? Vad roligt! :)
Er är också jättefin! <3
Okay, men jag ser hur du har gjort och sen så gör jag lika dant! :) <3
Kram! xx <3
justinnovells.webblogg.se

2012-11-18 @ 11:38:32
URL: http://weloveoned.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, oj Caps:O

2012-11-18 @ 11:38:54
Postat av: Felicia & Klara

HEJ! Tack! Värmer verkligen! Vad tycker du om senaste inlägget om du nog inte har sett det? :D
Har länkat din blogg nu, hoppas du blev nöjd! Har även länkat din blogg bland länkarna i Kategori...grejen? Lägg en kommentar hos mig när du länkat den! TAAAACK, du äger! :D

Kram XX <3

Felicia <3

Svar: Hej! :)Jag såg det på mobilen igår, men kunde inte blogga inlägget då! :)
Men jag ska fixa till den nu :) <3
Du äger! :9 <3
Kram! <3
justinnovells.webblogg.se

2012-11-18 @ 19:07:36
URL: http://weloveoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback