U Smile I Smile Kapitel 8

Jag och Alfredo drog oss sakta bak ifrån varandra och kollade varandra i ögonen.

mina kläder.

Vilket jag fick.

 

När jag kom ut från toan så gick jag till tv rummet och satte mig på soffan medans dem andra satt på golvet och antagligen väntade på att jag skulle skicka till min mamma att jag var gravid.

Jag tog upp min mobil och klickade upp meddelande ikonen och klickade mig in på mammas kontakt.

’’ Mamma jag är gravid! ’’

Skrev jag och visade för dem.

’’ Du vet att mamma kommer få damp på dig va ? Jag tror nog till och med att du får utegångsförbud!! ’’ sa Noah medans hon skrattade.

Dem instämde i hennes skratt men inte jag.

Jag var seriöst nervös…

Strax efter att jag hade skickat det så ringde Maggie.

Jag tryckte på den gröna pluppen på skärmen där det stod ’’ Svara ’’

’’ Du är vadå?’’ skrek Maggie i luren när jag svarade.

’’ Nej Maggie jag är inte gravid! Vi gör sanning eller konsekvens. Maggie, jag skulle inte vara gravid nu? Vad tror du om mig?’’ svarade jag

’’ så du är inte gravid? Du skrämde livet ur din mamma! Inga fler såna dumheter!’’ sa Maggie strängt

’’ Nej, jag ska sköta mig! Men du vi ses sen! Jag orkar inte med dig när du är sånhär! Precis som jag skulle vara gravid? Jag är seriöst 16 år? Precis som att jag skulle vara gravid? Och Nick vara pappa? Gud? Jag hatar fan han! Hejdå Maggie!’’ svarade jag.

Sen la jag på och alla kollade storögt på mig.

Jag blängde på dem och Noah frågade vad hon hade sagt.

Efter att jag hade berättat vad hon sagt så började Noah plötsligt skratta.

Ingen skrattade med henne vi satt bara och kollade på henne precis som hon var dum i huvudet.

 

1 VECKA SENARE:

Selena hade kommit igår och vi satt nu i bilen på väg till studion där jag skulle jobba och Selena ville inte vara själv.

Mne jag tror faktist att hon följde med för att träffa Justin, vad hon hade sagt igår så hade hon fått känslor för honom igen vilket hon tyckte var jätte jobbigt.

 

Vi kom innan för dörren till studion där Justin ,Alfredo och Scooter satt med ett av våra konstiga samtalsämne.

Selena hade kommit in på Liam igen och jag kunde inget annat än skratta när hon berättade vad som hade hänt.

Liam hade visst snubblat när han hade jagat Selena inne i korridorerna på arenan så han hade ramlat med huvudet i en tårta.

När vi öppnade dörren så hade jag börjat berätta om min jobbiga crush på Liam, och hur mycket jag saknade honom.

Selena började skratta och strax hörde vi tre skratt till som instämde och vi skrek till för vi var inte direkt med på att dem skulle börja skratta och att vi var inne i rummet där alla satt.

 

’’ Så vi har kommit överens nu? Att Justin och Miley kommer gå lite tillsammans på röda mattan? ’’ frågade Scooter

’’ Överens’’ svarade Maggie och sträckte fram handen som Scooter glatt skakade.

Alltså så var det bestämt att jag och Justin skulle gå lite tillsammans på röda mattan på KCA om 3 veckor.

Men jag skulle sitta bredvid Selena fortfarande.

Vi hade fått skivan med låten på idag och hade lyssnat på den i början.

Det lät riktigt bra, alla hade applåderat efter att låten hade spelats klart och jag var riktigt stolt över att vi hade klarat det på så kort tid.

Det skulle bli kul att släppa skivan nästa vecka.

 

Vi hade precis kommit tillbaka från gallerian för vi hade åkt till gallerian efter vi hade varit i studion.

Jag hade köpt ett par kilklackar, dem var riktigt riktigt höga.

Dem var nog 20 cm.

Jag gick inte i så höga klackar så jätte ofta mest på galor och lite sånt.

Men jag var riktigt nöjd över mitt köp.

 

På kvällen innan vi skulle gå och lägga oss så fick jag ett sms.

Inte från vem som helst från Nick Jonas.

Jag kunde inte tro mina ögon..

Han hade skrivit……
________________________________________________________________________________
Mjjjaaaa vad hade han skrivit?
Jag ligger före er nu ;)
Har kapitel 10 färdigt också nu ;)
KOMMENTERA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback