U Smile I Smile Kapitel 5

Rösten till disneys animerade film Tingeling spelade jag in igår och nu satt vi i bilen på väg till studion där vi skulle träffa Justin och hans crew.

Min manager, och Noah var med.

Noah ville med för att hon hade jätte tråkigt och tyckte alltid det var roligt att vara med i studion och min manager Maggie var ju tvungen att följa med.

Resten av crewet skulle fixa något jag tror dem skulle packa ihop alla saker från arenan vi var i igår och packa ner scenen men dem kunde göra det i lugnt tempo nu imed att turnen var slut.

Vilket jag tyckte var jätte tråkigt det var sååå roligt att vara ute på turne.

När bilen stannade utanför studion så hoppade vi ur och min mobil började ringa.

’’ Selena ’’ stod det på skärmen, vi hade bestämt att vi skulle höras ikväll för att hon skulle ha konsert ikväll och så att hon inte störde mig i studion så detta måste vara brådskande.

Jag svarade med ’’Hej Gumman! Vad är det? ’’

’’ OMG!! Jag träffade just på Zac Efron du vet ju att jag skulle till honom nu på dagen ? Vi ska ju spela in en film tillsammans. Gissa vad som hände ?’’

Maggie knackade på dörren in till studion medans Selena berättade vad som hade hänt.

’’ Ni kysstes! ’’ sa jag när vi kom innan för dörren och allas blickar vändes upp mot mig.

Noah och Maggie gick längre in i rummet medans jag kände att jag hade blickar på mig från alla Justins dansare och Alfredo Flores.

’’ Selena jag måste sluta nu ! Hälsa Liam och du ha så jätte super duper kul ikväll ! Ring ikväll! Fresten pussa på min älskade ipod från mig att jag verkligen saknar den och att jag snart hämtar den! Puss!’’

När Selena hade sagt hejdå så la vi på och strax efter det så hördes min sms signal.

’’ Selena ’’ stod det på skärmen, hon hade skickat ett mms.

Jag tryckte upp bilden och såg att det var en super snygg bild på Liam.

’’ Miles snälla! Seriöst du börjar bli rikigt jobbig! Du har fått ett super dåligt crush på Selenas dansare av alla också! Ge dig!’’ sa Noah inför alla och snart bröt skrattet ut.

Jag gick fram till Noah och slog till henne i huvudet och gav henne mördar blicken.

 

När alla hade slutat skratta så blängde jag på dem och tryckte på svara.

 

’’ Selena! Du vet vad vi har sagt om att skicka såna underbara bilder på Liam! Noah fällde just världens pinsammaste kommentar inför alla! Inklusive Justins crew! Vet du vad skitungen sa?   ’’ Miles snälla! Seriöst du börjar bli rikigt jobbig! Du har fått ett super dåligt crush på Selenas dansare av alla också! Ge dig! ’’ Kram! <3 ’’

 

När smset var skickat så gick jag fram till Noah och satte mig på armstödet och kollade upp och såg att alla kollade på mig.

’’ Sluta stirra! Har era mammor inte lärt er att man inte ska stirra? Jag kan ju lika gärna ringa mamma så hon får lära er! Eller Maggie kan lära er!  Det blir inget  roligt!’’ sa jag.

Det hördes en signal från en mobil och strax efter det så borrade i min hand, jag blev så rädd att jag hoppade till och ramlade ner på Noah.

Alla började skratta igen och jag kunde höra hur Noah klagade under mig ’’ Miles du mosar mig snälla ställ dig upp! Aj..Aj..’’

Jag ställde mig upp och alla slutade skratta utom jag.

Blickarna var på mig när jag kollade smset, det var från Selena.

’’ Haha jag älskar den ungen! Hälsa henne det! Du är underbar Miles det vet du va? Jag ska låta dig jobba nu! Men innan dess så ska du kolla på denna bilden! Haha jag är underbar jag vet! Kram! <3’’

Sen så var det en bifogad bild på Liam.

Snygg var den.

Jag menar kolla på denna? Hur kan man inte tycka att han är snygg ?

   

När jag hade kollat på bilden lite så kollade jag upp och vände mig mot Noah och visade bilden.

’’ Hur kan du inte säga att han är snygg? Seriöst? Du skulle också haft ett crush på honom om du var i min ålder! Men seriöst nu brukar vi allvar va? Selena ska inte skicka något mer nu!’’ det sista jag ska med att vi skulle bruka allvar med vände jag mig om och sa till alla och gav dem ett sött leende.

‘’ It feels like we’ve been out at sea
So back and forth that’s how its seems
Whoa and when I want to talk
You say to me
That if its meant to be, it will be
So crazy in this thing we call love
The love that we got that we just cant give up
I’m reaching out for you tell me
Out here in the water and I

I’m overboard and I need your love
Pull me up
I cant swim on my own
Its to much
Feels like I’m drowning without your love
So throw yourself out to me
My life saver’’
sjöng jag och sen så kom Justin in och vi sjöng tillsammans

‘’ Life saver
Oh life saver
My life saver
Life saver
Oh life saver oh wow’’

Sen började Justin sjunga sin del

’’ Never understand you when you say
Wanting me to met you half way.
Felt like I was doing my part
Get bringing your coming up short
Funny how these thing change
Cause now I see

So crazy in this love we call love
And now that we got it
We just can’t give up
I’m reaching out for ya’’

 

När vi hade gått igenom låten så kom vi ut ur båset och alla applåderade.

Nu var låten inspelad nästan inspelad vi skulle göra några ändringar och sjunga om något imorgon sen så var det bara det jobbiga kvar, att fixa allting tillsammans med en massa producenter, det tog så lång tid.

Men vi vet redan nu att det inte skulle ta en månad att göra klart detta, vi skulle vara klara långt innan dess.

Scooter och Maggie räknade nog med att vi skulle vara klara med det om 2 veckor ungefär.

 

Min mobil hade varit på ljudlöst  medans vi hade spelat in vilket jag såg nu hade tagit 4 timmar.

Gud det kände inte alls så länge.

Men i min sms inkorg låg det 4 sms, två av dem var från Jasmine och dem andra två var från mamma.

Jasmine undrade vad jag gjorde och om jag skulle till KCA nästa månad.

Selena hade också pratat om KCA och undrat om jag skulle dit.

Vilket jag skulle,jag skickade till Jasmine:

’’ Jag är i studion tillsammans med Justin Bieber och spelar in en låt. Ja jag ska till KCA sj? Kram <3’’

Från mamma hade jag fått att dem snart var klara med scenen och att dem hade hittat mina hörlurar till min iphone.

Jag svarade:

’’ Gud vad bra att ni hittade dem! Lägg dem på mitt rum på hotellet! Tack snälla! J’’

Båda smsen var skickade och jag skickade ett sms till Selena:

’’ Hjärtat! Du jag ska till KCA! Jasmine ska också dit J Mamma hade hittat mina hörlurar till min mobil i arenan ;) Puss!’’

Smset skickat.

 

Vi hade snackat en stund och jag hade kollat om jag var nominerad till något på KCA.

Det hade stått mitt namn på Favorite Female Singer och Favorite Duett Partness.

’’ Vet ni att vi är nominerad till KCA ? Favorite Duett Partnes och Justin du är nominerad till Favorit Male’’ säger jag till alla.

’’ Gud vad roligt! Se till att vin det nu va? Det hade varit bra! Vad var du med nominerad till Miley?’’ säger Maggie

’’ Favorite Female Singer !’’ säger jag med ett leende.

Jag kollade på Noah och säg att hon satt med ryggen mot oss med sin mobil.

Hon satt och skrev på den och jag kunde se att hon log även om hon satt med ryggen mot mig.

Jag gjorde tecknet att dem andra skulle vara tyst medans jag smög fram till Noah och kollade över axlen på henne.

Jag såg att det stod ett flertal gulliga sms som typ:

’’ Jag älskar dig också!’’ Sötnos vi ses snart!’’ ’’Saknar dig också! ’’

Det var inte bara Noah som hade skrivit söta saker utan han killen också.

Jag kollade upp på skärmen där det stog namnet på kontakten.

Jag kunde inte tro mina ögon.

Det stod….
____________________________________________________________________________
Ja vad stod det?
Har Noah ett hemligt förhållande.
Blev ett ganska långt kapitel ändå ;)
Kommentera för mera!
Börjar med nästa kapitel nu!
Kommer ha mycket tid till att skriva idag så vänta er rätt så många kapitel tror jag! :)
KOMMENTERA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback