U Smile I Smile Kapitel 4

Jag kände allas blickar på mig och att någon la armen om mig och drog ifrån mig från Nick,Joe och Kevin.

När jag kollade upp på vem det var som hade dragit iväg mig så såg jag att det hade varit Noah,Justin,Kenny och min livvakt.

Noah hade armen runt mig och Justin och Kenny såg medlidande på mig.

Jag  tror att Noah hade berättat, strax efter att jag hade kollat upp ringde min mobil som jag hade i handen.

Jag kollade på skämen och såg att det var Selena.

När jag svarade så bröt jag helt ihop jag han inte mer än säga ’’Hej hjärtat’’ innan jag kände ögon svämas över med tårar och bena vek sig.

Innan jag hade hunnit nudda marken så hade Justin tagit imot mig och burit upp mig i Kennys famn.

Min livakt som fresten hette Harry hade gått tillbaka till dem andra för att köra fram vår bil.

Jag hörde att Selena pratade och pratade med mig och hade nog panik imed att hon inte fick någon kontakt med mig.

När vår bil kom hade jag ännu inte pratat utan grät bara och grät, helt hysteriskt.

Jag kom innan för dörren i bilen och sattes ner i ett säte med Noah bredvid mig så kunde jag tillslut prata med Selena.

Det endra jag fick fram var ’’ Nick kom till resturangen och ……’’

När jag hade samlat mig lite till så började jag berätta allt, från att jag kommit till Nicks hus och sett honom och  Lucy kyssas till att han hade kommit till resturangen.

Jag berättade dock inte om att jag hade skurit mig själv.

Då hade hon nog tagit första bästa plan till mig och börjat prata vett i mig.

 

När bilen stannade utanför hotellet så gick vi in och jag pratade fortfarande med Selena men hade nu lugnat ner mig men grät fortfarande lite.

Justin,Scooter och Kenny skulle följa med in så vi kunde prata o stört utan att det var en massa papz utanför fönstret.

Jag och Selena avslutade samtalet när vi satt oss i sofforna inne på mitt crews hotellrum.

Det var en stor svit men med massor av sovrum i så alla fick plats nästan som en lägenhet.

Så som jag alltid gjorde nu för tiden så sa jag ’’ Hälsa Liam !’’

Nyfikenheten  tog nog över när jag sa Liams namn för andra gången för Justin så han frågade ett enkelt, ’’ Vem är Liam ? ’’

Jag skrattade men svarade , ’’ Selenas översnygga dansare’’

Justin började skratta och virra på huvudet och jag började skratta ännu mera tillslut så hade tårarna börjat rinna så mycket mina tårar rann.

När jag och Justin tillslut hade samlat oss så började Scooter snacka.

 

’’ Om ni nu äntligen har slutat skrattat så kanske vi kan börja? Justin tänk på att du ska träffa Ellen imorgon tidigt på morgonen och det är min uppgift att väcka dig! Så nu börjar vi!’’

 

Vi hade nu pratat om låten och tunen och lite sånt i över 2 timmar och var snart klara.

Än  så länge så hade vi bestämt oss för att vi skulle börja spela in nästa vecka för att min turne var slut då.

Låten skulle visst heta Overboard en nu låt Justin och några som hjälpte honom hade skrivit.

Jag hade fått kolla på texten och den var riktigt bra.

Turnen skulle börja i September och det var Maj nu.

Låten skulle vara med på hans nästa album som heter Believe och det skulle släppas i Juni den 19.

Så vi hade alltså en månad precis på oss imed att det vad den 19 maj vi skulle börja spela in.

Jag vet inte hur vi skulle lyckas med vi skulle visst vara i studion varje dag nästan vilket kunde bli lite jobbigt.

Men det skulle verkligen bli roligt.

På turnen så skulle vi bland annat åka till Europa och Canada.

 

Justin,Scooter och Kenny hade precis åkt och Noah var och duschade.

Mamma,jag och Maggie satt och snackade om det och alla inspelningar och att jag hade fått erbjudande att vara med som en röst till en film.

Vilket jag inte kunde tror jag Maggie sa.

Vilket jag tyckte var jätte synd för att det hade varit roligt att vara med där.

Jag skulle säkert hinna spela in röst på en dag.

 

Maggie och jag hade pratat om rösten och jag hade övertygat henne så imorgon ska jag iväg och spela in en röst till den nya disney filmen Tingeling.

Den var animerad så dem behövde en röst bara.

Det skulle bli fulspeckat schema den här månaden och sen hela sommaren.

Men det skulle bli roligt riktigt roligt.

Jag kände allas blickar på mig och att någon la armen om mig och drog ifrån mig från Nick,Joe och Kevin.

När jag kollade upp på vem det var som hade dragit iväg mig så såg jag att det hade varit Noah,Justin,Kenny och min livvakt.

Noah hade armen runt mig och Justin och Kenny såg medlidande på mig.

Jag  tror att Noah hade berättat, strax efter att jag hade kollat upp ringde min mobil som jag hade i handen.

Jag kollade på skämen och såg att det var Selena.

När jag svarade så bröt jag helt ihop jag han inte mer än säga ’’Hej hjärtat’’ innan jag kände ögon svämas över med tårar och bena vek sig.

Innan jag hade hunnit nudda marken så hade Justin tagit imot mig och burit upp mig i Kennys famn.

Min livakt som fresten hette Harry hade gått tillbaka till dem andra för att köra fram vår bil.

Jag hörde att Selena pratade och pratade med mig och hade nog panik imed att hon inte fick någon kontakt med mig.

När vår bil kom hade jag ännu inte pratat utan grät bara och grät, helt hysteriskt.

Jag kom innan för dörren i bilen och sattes ner i ett säte med Noah bredvid mig så kunde jag tillslut prata med Selena.

Det endra jag fick fram var ’’ Nick kom till resturangen och ……’’

När jag hade samlat mig lite till så började jag berätta allt, från att jag kommit till Nicks hus och sett honom och  Lucy kyssas till att han hade kommit till resturangen.

Jag berättade dock inte om att jag hade skurit mig själv.

Då hade hon nog tagit första bästa plan till mig och börjat prata vett i mig.

 

När bilen stannade utanför hotellet så gick vi in och jag pratade fortfarande med Selena men hade nu lugnat ner mig men grät fortfarande lite.

Justin,Scooter och Kenny skulle följa med in så vi kunde prata o stört utan att det var en massa papz utanför fönstret.

Jag och Selena avslutade samtalet när vi satt oss i sofforna inne på mitt crews hotellrum.

Det var en stor svit men med massor av sovrum i så alla fick plats nästan som en lägenhet.

Så som jag alltid gjorde nu för tiden så sa jag ’’ Hälsa Liam !’’

Nyfikenheten  tog nog över när jag sa Liams namn för andra gången för Justin så han frågade ett enkelt, ’’ Vem är Liam ? ’’

Jag skrattade men svarade , ’’ Selenas översnygga dansare’’

Justin började skratta och virra på huvudet och jag började skratta ännu mera tillslut så hade tårarna börjat rinna så mycket mina tårar rann.

När jag och Justin tillslut hade samlat oss så började Scooter snacka.

 

’’ Om ni nu äntligen har slutat skrattat så kanske vi kan börja? Justin tänk på att du ska träffa Ellen imorgon tidigt på morgonen och det är min uppgift att väcka dig! Så nu börjar vi!’’

 

Vi hade nu pratat om låten och tunen och lite sånt i över 2 timmar och var snart klara.

Än  så länge så hade vi bestämt oss för att vi skulle börja spela in nästa vecka för att min turne var slut då.

Låten skulle visst heta Overboard en nu låt Justin och några som hjälpte honom hade skrivit.

Jag hade fått kolla på texten och den var riktigt bra.

Turnen skulle börja i September och det var Maj nu.

Låten skulle vara med på hans nästa album som heter Believe och det skulle släppas i Juni den 19.

Så vi hade alltså en månad precis på oss imed att det vad den 19 maj vi skulle börja spela in.

Jag vet inte hur vi skulle lyckas med vi skulle visst vara i studion varje dag nästan vilket kunde bli lite jobbigt.

Men det skulle verkligen bli roligt.

På turnen så skulle vi bland annat åka till Europa och Canada.

 

Justin,Scooter och Kenny hade precis åkt och Noah var och duschade.

Mamma,jag och Maggie satt och snackade om det och alla inspelningar och att jag hade fått erbjudande att vara med som en röst till en film.

Vilket jag inte kunde tror jag Maggie sa.

Vilket jag tyckte var jätte synd för att det hade varit roligt att vara med där.

Jag skulle säkert hinna spela in röst på en dag.

 

Maggie och jag hade pratat om rösten och jag hade övertygat henne så imorgon ska jag iväg och spela in en röst till den nya disney filmen Tingeling.

Den var animerad så dem behövde en röst bara.

Det skulle bli fulspeckat schema den här månaden och sen hela sommaren.

Men det skulle bli roligt riktigt roligt.

Jag kände allas blickar på mig och att någon la armen om mig och drog ifrån mig från Nick,Joe och Kevin.

När jag kollade upp på vem det var som hade dragit iväg mig så såg jag att det hade varit Noah,Justin,Kenny och min livvakt.

Noah hade armen runt mig och Justin och Kenny såg medlidande på mig.

Jag  tror att Noah hade berättat, strax efter att jag hade kollat upp ringde min mobil som jag hade i handen.

Jag kollade på skämen och såg att det var Selena.

När jag svarade så bröt jag helt ihop jag han inte mer än säga ’’Hej hjärtat’’ innan jag kände ögon svämas över med tårar och bena vek sig.

Innan jag hade hunnit nudda marken så hade Justin tagit imot mig och burit upp mig i Kennys famn.

Min livakt som fresten hette Harry hade gått tillbaka till dem andra för att köra fram vår bil.

Jag hörde att Selena pratade och pratade med mig och hade nog panik imed att hon inte fick någon kontakt med mig.

När vår bil kom hade jag ännu inte pratat utan grät bara och grät, helt hysteriskt.

Jag kom innan för dörren i bilen och sattes ner i ett säte med Noah bredvid mig så kunde jag tillslut prata med Selena.

Det endra jag fick fram var ’’ Nick kom till resturangen och ……’’

När jag hade samlat mig lite till så började jag berätta allt, från att jag kommit till Nicks hus och sett honom och  Lucy kyssas till att han hade kommit till resturangen.

Jag berättade dock inte om att jag hade skurit mig själv.

Då hade hon nog tagit första bästa plan till mig och börjat prata vett i mig.

 

När bilen stannade utanför hotellet så gick vi in och jag pratade fortfarande med Selena men hade nu lugnat ner mig men grät fortfarande lite.

Justin,Scooter och Kenny skulle följa med in så vi kunde prata o stört utan att det var en massa papz utanför fönstret.

Jag och Selena avslutade samtalet när vi satt oss i sofforna inne på mitt crews hotellrum.

Det var en stor svit men med massor av sovrum i så alla fick plats nästan som en lägenhet.

Så som jag alltid gjorde nu för tiden så sa jag ’’ Hälsa Liam !’’

Nyfikenheten  tog nog över när jag sa Liams namn för andra gången för Justin så han frågade ett enkelt, ’’ Vem är Liam ? ’’

Jag skrattade men svarade , ’’ Selenas översnygga dansare’’

Justin började skratta och virra på huvudet och jag började skratta ännu mera tillslut så hade tårarna börjat rinna så mycket mina tårar rann.

När jag och Justin tillslut hade samlat oss så började Scooter snacka.

 

’’ Om ni nu äntligen har slutat skrattat så kanske vi kan börja? Justin tänk på att du ska träffa Ellen imorgon tidigt på morgonen och det är min uppgift att väcka dig! Så nu börjar vi!’’

 

Vi hade nu pratat om låten och tunen och lite sånt i över 2 timmar och var snart klara.

Än  så länge så hade vi bestämt oss för att vi skulle börja spela in nästa vecka för att min turne var slut då.

Låten skulle visst heta Overboard en nu låt Justin och några som hjälpte honom hade skrivit.

Jag hade fått kolla på texten och den var riktigt bra.

Turnen skulle börja i September och det var Maj nu.

Låten skulle vara med på hans nästa album som heter Believe och det skulle släppas i Juni den 19.

Så vi hade alltså en månad precis på oss imed att det vad den 19 maj vi skulle börja spela in.

Jag vet inte hur vi skulle lyckas med vi skulle visst vara i studion varje dag nästan vilket kunde bli lite jobbigt.

Men det skulle verkligen bli roligt.

På turnen så skulle vi bland annat åka till Europa och Canada.

 

Justin,Scooter och Kenny hade precis åkt och Noah var och duschade.

Mamma,jag och Maggie satt och snackade om det och alla inspelningar och att jag hade fått erbjudande att vara med som en röst till en film.

Vilket jag inte kunde tror jag Maggie sa.

Vilket jag tyckte var jätte synd för att det hade varit roligt att vara med där.

Jag skulle säkert hinna spela in röst på en dag.

 

Maggie och jag hade pratat om rösten och jag hade övertygat henne så imorgon ska jag iväg och spela in en röst till den nya disney filmen Tingeling.

Den var animerad så dem behövde en röst bara.

Det skulle bli fulspeckat schema den här månaden och sen hela sommaren.

Men det skulle bli roligt riktigt roligt.

Jag kände allas blickar på mig och att någon la armen om mig och drog ifrån mig från Nick,Joe och Kevin.

När jag kollade upp på vem det var som hade dragit iväg mig så såg jag att det hade varit Noah,Justin,Kenny och min livvakt.

Noah hade armen runt mig och Justin och Kenny såg medlidande på mig.

Jag  tror att Noah hade berättat, strax efter att jag hade kollat upp ringde min mobil som jag hade i handen.

Jag kollade på skämen och såg att det var Selena.

När jag svarade så bröt jag helt ihop jag han inte mer än säga ’’Hej hjärtat’’ innan jag kände ögon svämas över med tårar och bena vek sig.

Innan jag hade hunnit nudda marken så hade Justin tagit imot mig och burit upp mig i Kennys famn.

Min livakt som fresten hette Harry hade gått tillbaka till dem andra för att köra fram vår bil.

Jag hörde att Selena pratade och pratade med mig och hade nog panik imed att hon inte fick någon kontakt med mig.

När vår bil kom hade jag ännu inte pratat utan grät bara och grät, helt hysteriskt.

Jag kom innan för dörren i bilen och sattes ner i ett säte med Noah bredvid mig så kunde jag tillslut prata med Selena.

Det endra jag fick fram var ’’ Nick kom till resturangen och ……’’

När jag hade samlat mig lite till så började jag berätta allt, från att jag kommit till Nicks hus och sett honom och  Lucy kyssas till att han hade kommit till resturangen.

Jag berättade dock inte om att jag hade skurit mig själv.

Då hade hon nog tagit första bästa plan till mig och börjat prata vett i mig.

 

När bilen stannade utanför hotellet så gick vi in och jag pratade fortfarande med Selena men hade nu lugnat ner mig men grät fortfarande lite.

Justin,Scooter och Kenny skulle följa med in så vi kunde prata o stört utan att det var en massa papz utanför fönstret.

Jag och Selena avslutade samtalet när vi satt oss i sofforna inne på mitt crews hotellrum.

Det var en stor svit men med massor av sovrum i så alla fick plats nästan som en lägenhet.

Så som jag alltid gjorde nu för tiden så sa jag ’’ Hälsa Liam !’’

Nyfikenheten  tog nog över när jag sa Liams namn för andra gången för Justin så han frågade ett enkelt, ’’ Vem är Liam ? ’’

Jag skrattade men svarade , ’’ Selenas översnygga dansare’’

Justin började skratta och virra på huvudet och jag började skratta ännu mera tillslut så hade tårarna börjat rinna så mycket mina tårar rann.

När jag och Justin tillslut hade samlat oss så började Scooter snacka.

 

’’ Om ni nu äntligen har slutat skrattat så kanske vi kan börja? Justin tänk på att du ska träffa Ellen imorgon tidigt på morgonen och det är min uppgift att väcka dig! Så nu börjar vi!’’

 

Vi hade nu pratat om låten och tunen och lite sånt i över 2 timmar och var snart klara.

Än  så länge så hade vi bestämt oss för att vi skulle börja spela in nästa vecka för att min turne var slut då.

Låten skulle visst heta Overboard en nu låt Justin och några som hjälpte honom hade skrivit.

Jag hade fått kolla på texten och den var riktigt bra.

Turnen skulle börja i September och det var Maj nu.

Låten skulle vara med på hans nästa album som heter Believe och det skulle släppas i Juni den 19.

Så vi hade alltså en månad precis på oss imed att det vad den 19 maj vi skulle börja spela in.

Jag vet inte hur vi skulle lyckas med vi skulle visst vara i studion varje dag nästan vilket kunde bli lite jobbigt.

Men det skulle verkligen bli roligt.

På turnen så skulle vi bland annat åka till Europa och Canada.

 

Justin,Scooter och Kenny hade precis åkt och Noah var och duschade.

Mamma,jag och Maggie satt och snackade om det och alla inspelningar och att jag hade fått erbjudande att vara med som en röst till en film.

Vilket jag inte kunde tror jag Maggie sa.

Vilket jag tyckte var jätte synd för att det hade varit roligt att vara med där.

Jag skulle säkert hinna spela in röst på en dag.

 

Maggie och jag hade pratat om rösten och jag hade övertygat henne så imorgon ska jag iväg och spela in en röst till den nya disney filmen Tingeling.

Den var animerad så dem behövde en röst bara.

Det skulle bli fulspeckat schema den här månaden och sen hela sommaren.

Men det skulle bli roligt riktigt roligt.
__________________________________________________________________________________
Vad tycker ni ?
Jag börjar på nästa kapitel redan nu och skriever ikapp.
Det kommer inga fler kapitel idah tror jag.
men det kommer nog ett imorgon ;)
// Moa
KOMMENTERA SNÄLLA NÅGON! FÖRSÖKER FÅ UPP ETT TIL KAPITEL IDAG OM NI KOMMENTERAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback