U Smile I Smile Kapitel 3

 

’’Hej’’ svarade jag och skakade i hans hand precis så som han gjorde på mig.

Jag såg att han kollade på mig och att hans blick vändes ner mot mina armar jag drog snabbt bort händerna och log ursäktande.

Noah kollade mystiskt på mig och jag gav henne blicken.

Hon nickade kort och såg fortfarande besviket på mig precis så som hon hade gjort när jag kom ut ur duschen för inte så jätte länge sedan.

Justin kollade nyfiket på mig och jag bara vände mig om och började prata med Noah.

Inte på det vandliga sättet då vi hade våra konstiga sätt att prata med varandra vi kunde bara kolla på varandra och ändå förstå vad den andra ville.

Jag hörde min mobils ringsingnal, den vanliga Iphone signalen.

Innan jag hade hunnit reagera så hade Noah tagit den och strax därefter så skrek hon ’’BENSON!’’

Allas blickar vändes mot henne och jag bara skrattade.

Snart stämde alla in, min pappa,min mamma,Justin,Scooter och Maggie min manager.

Strax kom Noah tillbaka med min mobil i handen och hon skrattade.

Inte lite kan man säga,rätt mycket hade vi inte varit på en resturang så hade hon nog redan legat på golvet och skrattat ihjäl sig.

Jag gick fram till henne och tog mig mobil och gav henne en road blick innan jag kollade ner på skärmen, där var en låsbild som jag trodde jag hade tagit bort, på mig och Nick vi kysstes och såg jätte kära ut, vilket vi också var när bilder togs.

Jag kände tårarna bildas i mina ögon och jag tror att alla såg det.

Jag ursäktade mig och gick i väg och in på toaletten.

När jag kollade på mig själv i speglen så såg jag att det hade kommit en enstaka tår på kinden men min maskara eller smink hade inte runnit.

Jag torkade bort tåren och samlade mig och ringde Selena medans jag började gå mot vårt bord.

Precis när jag skulle sätta mig ner så svarade hon med ett glatt ’’ Hej Gumman ! ’’

’’Hej Selena’’ svarade jag

Alla kollade upp på mig när jag kom och Justin blick var nog mer ledsen än glad.

Jag visste att dem två hade varit tillsammans och att det hade hållit i nästan två år men att Selena hade gjort slut för att hennes känslor hade försvunnit, vilket jag tyckte var syn dem två var så söta tillsammans.

 

 

Jag avslutade samtalet med Selena och sa att jag skulle ringa henne ikväll och att hon skulle hälsa sin absolut för snygga bakgrundsdansare, Liam.

Selena tyckte mest det var sött med mig crush på hennes dansare och sa att hon klart skulle hälsa och att jag skulle lova att ringa sen för att hon ville säga något till mig.

 

’’ Så vad tycker ni nu  då ? Ska vi sattsa på att spela in den och sen så i följer Miley med på turnen som varar i nästan två år  men med pauser såklart ? ’’ sa Scooter glatt.

Vi hade kommit hit för att Justin och hans manager var intresserad av att göra en duett med mig.

Vilket var roligt imed att min turne snart var slut så jag skulle få något att göra då och att jag skulle får göra duetten ,jag tror faktist verkligen att våra röster kommer passa och Justin var riktigt snäll.
'' Ja det var väl det vi kom överns om! Det ska bli rikigt roligt att jobba med er, eller hur Miley ? '' sa Maggie.
'' Jadå jätte roligt!'' svarade jag glatt.


’’Nick, vad gör du här?’’ sa jag med panik i rösten.

Vi hade inte kommit ifrån resturangen men vart på väg ut genom dörren tillsammans med Justin och Scooter när jag såg Nick stå där ute med Joe och Kevin.
’’ Man får väl hälsa på sin flickvän inte sant ? ’’ sa han.
___________________________________________
Har brottom!

// Moa
KOMMENTERA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback