KAPITEL 6 UNDER DETTA! :)

såja ;)
kapitlet som jag lovade idag kom upp precis!
jag tror faktist det kommer ett till ;)
jag har kapitel 7 klart och det ligger där ;)
jag ska skriva lite till och så jag har kapitel liggande ;)
denna novell kommer jag försöka hålla upptaderad!
alltså!
jag ska bestämma dagar jag ska upptadera nu!
antagligen så kommer det inte komma kapitel varje dag men jag ska försöka!
men jallafall Måndag, Onsdag, Fredag och Söndag.
Ska jag försöka få upp kapitel på ;)
eller varje dag!
Och om det inte kommer upp kapitel på dme dagarna s¨å vet jag redan nu varför!
jag har ont i huvudet rätt ofta så ibland orkar jag inte enns starta min data för att jag har så jäkla ont i huvudet!

// Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback