viktigt

hej
sitter och läser http://jssmn.blogg.se och lyssnar på Believe!
En väldigt bra blandning!
Tycker ni alla borde ta en titt in där!
Hon är verkligen duktig den tjejen!

Kapitlet kmr kanske inatt!
Jag har bara typ 40 kapitel kvar....
nej men jag ska försöka få ut det!
Min vecka kommer nu!
Imorgon: Vara med bestie och sen dra till farmor och kolla på fotboll! Ni vet snyggingen spelar- Ronaldo <3 - spanien- portugal möts!
Torsdag: kanske åka till mamma.
Fredag: Min bestie som jag inte träffat på länge kmr och stannar kanske hela helgen!
Sa bli otligt mysigt.
så i helgen kommer det nog inget
kanske tidinställer.
jag har 15 kapitel i utkast nu ;)
alltså ligger jag 15 kapitel före er ;)
Rätt nice va?

Puss mina småååå gurkor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback