Im back ! ;)

tjena älsklingar! :)
Min paus är slut! jag har insperation igen ochjag har tänkt.
Jag bryr mig inte om att ni inte kommenterade på kapitel 10
Men snälla ni kan väl hjälpa mig? Att sprida bloggen? Att kommentera?
Jag har skrivit 21 kapitel nu, alltså har jag 11 kapitel som bara väntar på att få komma ut till er underbaringar!
Jag är inte nöjd med statistiken men det kommer ni arbeta upp va?
Om jag lovar er att upptaderingen blir bra under sommarlovet, kommenterar och sprider ni då bloggen?
Ja/Nej?
Kapitel 11 är på gång, ska bara hitta bilder! Kommer inom 1 timme! :)
Hur det blir med kapitel nästa vecka:
Måndag: Skola och hem till mamma oén stund, lite tjejtime. sen så spelar sverige så kommer nog inget kapitel då!
Tisdag: SKOLAVSLUTNING <3 kanske kommer kapitel
Onsdag: Njuta, sova och antagligen kommer det ett kapitel
Torsdag: inget, kommer nog ett kapitel.
Fredag: kommer nog ett kap
Så ja det kommer nog ett kapitel varje dag ;) Lördag Söndag kanske det kommer!
// Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback