U Smile I Smile Kapitel 30

Chaz reste sig snabbt upp när han hörde att jag skrek men egentligen skrek jag inte av att det gjorde ont.

Jag ville bara få det att låta så.

Jag var på bushumör alltså så kunde jag göra vad som helst.

Chaz kollade förskräckt på mig och jag brast ut i gapskratt.

Ryan kom in i rummet och kollade mystiskt på mig men jag brydde mig inte.

Jag bara skrattade och skrattade.

Justin försökte lugna mig men han  lyckades inte.

Haha han kan ju försöka….

Jag skrattade så mycket och kände att alla kollade på mig så jag tog tag i dragkedjan till  min one piece och drog upp den över huvudet.

Det var mysigt att  ha den där uppe jag bokstalingen älskar det.

Någon tog tag i den och försökte dra ner den och jag lät den göra det.

Jag kände en tyngd på min kropp men det var inte så mycket så jag brydde mig inte om det.

Även om jag undrade vem det var.

När dragkedjan var nedanför mina läppar så direkt kände jag ett par läppar tryckas hårt mot mina.

Det var inte vilka läppar som helst.

Det var min älsklings läppar. Killen jag älskades läppar. Det var Justins läppar.

 

Klockan var strax efter 1 på natten när vi bestämde oss för att gå och sova.

Noah skulle stanna kvar över natten för vi ville inte att hon skulle åka taxi helt själv mitt inatten.

Jag kände ändå att det var tryggast att ha kvar henne här för vem vet vad hon kan hitta på för dumheter.

Hon har hittat på väldigt mycket dumheter under hela hennes 14 åriga liv.

När jag kröp ner bredvid Justin under täcket så passade jag på att fråga Justin det jag hade gått och grubblat över länge.

’’ Baby, vet du helt så vad som hände mellan Nohis och Chris? Varför han gjorde slut menar jag?’’

Justin log mot mig och nickade.

’’ Christian tyckte inte att ett långdistans förhållande funkade längre så han tröttnade på det! Han tröttnade absolut inte på Nohiiis utan på saknaden mellan dem. Jag förstår han på ett sätt men förstår han inte på ett annat sätt. Liksom tiderna man är ifrån varandra får en att fatta hur mycket man älskar personen och då blir tiden man har tillsammans mycet ja vad kan man säga. Man tar vara på tiden mera. Tiden man spenderar tillsammans blir mycket mera speciell. Men jag fattar inte att han kom på det nu.Dem har ju varit tillsammans i över ett år..''

 

Morgonen då vi skulle lämna Canada var tidig.

Klockan ringde kl.8

Vi kramade om Justins mormor och morfar i en hejdå kram.

Vi fick avsluta vårt kramkalas allt för tidigt för att turnébussen tutade utanför.

Jag och Justin tog våra resväskor och gick sedan tillsammans ut.

Justins gick typ  1 meter framför mig för att han gick ut först.

Mamma och  pappa stog där utanför och tog imot mig i en kram medans  Justin gick in i bussen.

 

 När jag kramat mamma och pappa så gick vi in genom dörren till bussen och där inne satt alla.

Blickarna vändes mot mig och jag kände hur någon slängde sina armar runt om mig.Noah.

’’ Du träffade mig igår senast men ändå har du saknat mig såååå mycket! ’’

Skratt.

Det var bara Justin som saknades i bussen och jag undrade vart han var.

Jag fick mitt svar när han kom gåendes ut från hans/mitt rum med en kille bakom sig.

När Justin kom imot mig så såg jag vem det var.

Jaden Smith.

Skulle han vara med på turnén nu eller?

Gud vad roligt! Vi behöver verkligen 1 ungdom till.

Vi är 4 stycken nu.

Annars är det bara en massa äldre med på bussen.

Justin hjälpte mig in med mina väskor till hans rum och när vi hade lagt in alla väskorna så slängde jag mig i sängen medans Justin och Jaden satte sig i sängen.

Han skulle vara med oss idag.

’’Miles….. Det var inte bra att äta det där godiset va? Du tar upp så mycket mer plats.’’

Skratt.

Jag fattade at han bara skojade så jag brydde mig inte direkt.

 

’’ Jaden vad gör du här egentligen?’’ frågade jag

’’ Never Say Never with your boyfriend.’’

‘’ Var det bestämmt från första början? Det tog dem inte upp på mötet där vi planerade turnén’’

’’ Jo baby! Vi tog upp det du kan inte ha missat det?’’

’’ Justin nu ska du inte vara sån! Det kan ha varit då jag somnade…. Innan du och dem två stören där ute, Alfredo och Noah, väckte mig på ett……. Specielt sätt..’’

Dem hade väckt mig genom att hänga mig upp och ner och skrik i mina öron.

Det var ett speciellt sätt det hör ni va?

Justin skrattade lite smått innan han tog min mobil som låg bredvid mig och startade den.

Han slog lätt in min lösenordkod.

Hade jag sagt den till honom eller?

’’ Har jag sagt min kod till dig Justin?’’

’’ aa! Eller jag har tjuvkickat..’’

’’ Din hemska människa! Hit med min mobil!’’

Justin och Jaden skrattade men efter många kyssar på hans läppar och hals så fick jag tillbaka min mobil.

Jag tror Jaden skrattade så mycket att han nästan kissade på sig.

 

’’Justin! Jaden! Miles! Genrep om 10 minuter! Gör er klara!’’ hörde vi Scooter ropa på oss.

’’ Varför kallar alla dig Miles? Och inte Miley? Liksom Scooter brukar aldrig säga smeknamn! En annan sak att Sel och dina föreldrar säger det och dem från ditt crew men att Scooter säger det är konstigt!’’

’’ Justin när du säger sånt så fattar man inte? Så snäääälla sluuta!’’

Noah kom in i Justins rum men mobilen upptryckt i huvudet.

Men det var inte det. Hon hade en speciell tröja på sig.

Det var en vit t-shirt med en typ smile fast det var ingen ansikte det var bara ögon och mun och sen var det en USA flagga.

Den tröjan var min.

’’ Först mina converse som du to sönder och nu har du snott min tröja? Hur får du tag i allting? Vad ska du med låna eller ta sönder?’’

Noah tittade upp och lipade mot mig och blickade sen ner i mobilen igen.

Hon tryckte några gånger på skärmen och kastade den mot mig så den hamnade mellan mig och Justin.

Jag tog upp den och såg vad det var som var uppe.

Twitter.

Det var någon som hade lagt ut en ny tweet och det stog inte vad som helst heller.

Det stog:

’’ Det sägs att Christian Beadles och Noah Cyrus har gjort slut!

Men inte av vilken andledning som helst! Vissa säger att Noah har varit otrogen mot Christian! Ingen gör så mot min Christian! Är det sant är den horan så död!!’’

Jag kollade på Noah och såg att hon var jätte nära på att börja gråta.

Mobilen gav jag till Justin och sen hoppade jag ner från sängen och gick fram till henne.

Jag drog in henne i n kram och vi stod och kramades en stund.

Medans vi gjorde det så såg jag i ögonvrån att Justin och Jaden läste det som stog i tweeten och deras ögon spärrades upp.

 

Dem 10 minuterna gick snabbt och jag och Noah var tvungna att dra oss ifrån varandra allt för tidigt.

Justin och Jaden kom fram till oss och vi skulle just gå när jag kom på att jag inte hade några skor på mig.

Jag bad dem vänta på mig och sen gick jag fram till min resväska och började rota efter lite skor.

Det var svårt att bestämma sig men jag hittade tillslut ett par.

Selenas  svarta ballerina skor med lite stenar vid tårna.

Dem var riktigt söta.

Justin log mot mig när jag kom och jag log tillbaka och gick till Noah som stog längst fram.

Jag la min arm på hennes rygg så min hand hamnade vid hennes revben medans hon la sin arm runt min midja.

Vi kom ut från bussen och mötes av tusentalt skrik.

Jag vinkade och sen gick vi 4 tillsammans över parkeringen och in genom bakdörren till arenan.

När vi kom in i arenan möttes vi av stressade personer som sprang runt överallt och fixade en massa saker.

Vi gick genom gången tills vi kom till ett rum där det stog: Justin Bieber på.

Vi skulle alltså in i hans loge.

När vi öppnade dörren så möttes vi av alla och vi gick in.

Alla sa ett hej och vi sa ett gemensamt hej.

Vi  hann bara sitta där inne ett tag innan vi var tvungna att dra till scenen för att ha ett genrep.

Justin började med sina låtar för vi hade bestämt att ta Overboard efter han tagit sina låtar.

Medans vi satt där nere på stolar så kom Maggie fram till mig.

’’ Du kommer inte gilla det här! Men imorgon så ska vi till Jonas Brothers Konsert! I London! Du och killarna ska uppträda med Before The Storm!’’

 

________________________________________________________________________________________

Vad kommer Miley svara? ;)

Så dem har verkligen gjort slut?... för att Christian tröttnade på ett lång distans förhållande?....

åhh komplicerat!! tror ni att dem blir tillsammans igen? Noah och Christian? Kommer det inte vara med Coah?? 

Kooommentera!!!! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sugen på en ny GRATIS design? Kolla in http://bieberfevernews.webblogg.se/portfolio/?tmp=806563

2012-08-10 @ 17:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback