U Smile I Smile Kapitel 28

 

’’ Kan du inte bara lämna Justin ifred? Du utnyttjar han bara? Han kommer snart komma på det och dumpa dig direkt och gå över till mig! Det är mig han ska vara med inte dig. Jag rent ut sagt hatar dig,Selena och Jasmine. Ni tog min kille ifrån mig! Åhh jag hatar dig bitch!’’

 

Jag kunde inte fatta att hon kunde säga något sånt?

 

Min kind fick en smäll och jag skrek till och jag hörde också flera skrik till.

 

Selenas,Justins,Ryans,Chazs och Christians.

 

Jag gjorde killarna här inne?

 

Spegeln visade min kind med  ett stort jäkla märke..

 

Hon skulle verkligen få sota för det här.

 

Jag  tog upp min mobil och  gick mot Selena som snabbt drog in mig i en kram och släppte mig sen och sprang bort mot vårt bord för att hämta våra väskor.

 

Vi hade alltid smink med oss så jag tror att det var det hon gick för att hämta.

 

Medans hon var borta så hade Justin dragit in mig i en kram och han kramade om mig länge med sitt huvud gömt i mitt hår.

 

Jag som hade converse var inte så jätte lång så jag nådde inte så längt upp på Justin.

 

Jag var typ vid hans bröstkorg/axel.

 

Vi drog oss ifrån varandra och jag gick mot speglen och kollade på min kind.

 

Den hade börjat blöda och jag klarade verkligen inte av blod så jag tittade snabbt bort och hoppade upp på vasken.

 

Och tittade bort mot killarna och Caitlin.

 

Caitlin stog en bit ifrån alla och tittade ner i sin mobil och hon log när hon läste på den.

 

Även när hon skrev.

 

Killarna stog alla och kollade på mig men vände sig om när det hördes ljud från dörren in till dam toaletten.

 

In kom en aning stressade Selena.

 

Hon hade sin mobil mot örat och pratade ofta i den.

 

Det tog inte lång tid förens hon var framme hos mig och lämnade hennes väska.

 

Var vart min? Hon tog fram  den strax efter och jag öppnade snabbt min och såg att det låg en smink väska men också ett paket med tamponger.

 

Jag blev fast när jag egentligen skulle ta upp mitt smink men tampongerna gjorde att jag kom på en sak.

 

Min mens…

 

När var det jag hade den sist?

 

’’  Juju! Hur länge har vi varit lediga? Sel! När träffades vi senst? Om man räknar bort detta! När var det då? Du vet när vi träffade Zac.’’

 

Båda ryckte till och Justin svarade att det var 2 veckor vi hade varit lediga snart 3.

 

Och Sel svarade att det också var 2 veckor sedan.

 

Jag räknade snabbt på fingrarna och insåg att jag skulle fått min mens idag. Men den hade inte kommit innu,

 

Jag nåste seriöst få den idag.. Annars har jag förstört mitt liv.

 

Justins liv är också förstört.

 

Min karriär.

 

Men det är inte bara mitt fel. Det är Justins också om jag är gravid.

 

 

 

När Selens sminkat mig och man inte såg mitt sår så körde jag ut alla killarna för jag skulle gå på toa.

 

Jag gick in i ett bås och drog ner mina byxor och gjorde det jag skulle.

 

När jag torkade mig så såg jag en röd fläck på pappret och jag kunde inte mer än skrika till.

 

Åh jag var så glad.

 

Selena frågade vad det var och jag svarade att jag hade fått min mens och att hon skulle skicka in en tampong.

 

Jag hatade tamponger egentligen men det var bättre än en binda ibland.

 

Särskilt om man hade klänning.

 

Selena skickade in en och frågade om hon fick låna en.

 

Jag svarade att hon såklart fick göra det.

 

Varför skulle hon inte få egentligen.

 

 

 

När jag var klar inne på toan så gick jag ut och tvättade händerna.

 

Jag drog upp ett svart linne från min väska och en lite tunnare lila hoddie från Justin.

 

Jag verkligen älskar att ha hans kläder och han tyckte inte direkt att det gjorde något.

 

Han älskade att se mig i hans kläder.

 

Jag drog på mig kläderna och Selena kom ut från toaletten och gick och tvättade händerna hon med sen så tog vi våra väskor och jag drog upp min mobil från väskan.

 

Vi gick tillsammans ut till killarna och hon.

 

Min kind värkte visst gjorde den det men jag försökte ignorera   det var  inte lätt men det gick ganska bra i alla fall.

 

Jag hade tweetat lite snabbt att det bara var 1 och en halv vecka kvar till vi skulle uppträda igen.

 

Semestern var slut om 1 och en halvvecka.

 

Jag ville verkligen inte tillbaka och börja jobba igen.

 

Det var så skönt att vara ledig och kunna göra vad som helst.

 

Plötsligt slog det mig att Selena skulle ju spela in en film? Men hon hade inte kommit till inspelningen för det blev ju storm men när skulle hon jobba igen?

 

’’ Sel, ska inte du spela in snart? ’’

 

’’ Vi har ledigt tills du börjar jobba igen så du blir inte av med mig.’’

 

Jag började skratta och fick plötsligt ett skratt anfall.

 

När vi kom inom synhåll för hela pizzerian så hade resturangen fått rätt många gäster inte bara vi då.

 

Vissa skrek och kom springandes mot mig och Selena.

 

Vi kollade på varandra med oroade blickar och vi började  springa mot utgången.

 

Vi stannade innan vi sprang ut och vi tyckte att vi var otroligt taskiga så vi lät dem komma mot oss och vi skrev och skrev autografer.

 

När alla var nöjda så drog jag upp min luva på hoddien och sen så gick vi mot killarna och  hon.

 

Alltså var Caitlin hon.

 

Jag klarade inte av att säga hennes namn ens.

 

Varför slog hon mig? Och varför skulle jag utnyttja Justin?

 

Vi kom fram och Justin log när han såg vad jag hade för tröja.

 

Min mobil började vibrera och ringa i min ficka och ja drog upp den och såg att det var Noah som  ringde mig.

 

Jag svarade med ett glatt hej och hon svarade inte mig tillbaka.

 

Eller hon snyftade så på ett sätt så svarade hon väl mig men jag blev genast orolig.

 

Jag frågade henne vad det var och hon svarade:

 

’’ Mamma och pappa bråkar som fan Miley! Dem bara skriker och hotar varandra med en massa saker! Snälla kom hem syrran.’’

 

Att dem bråkade var ingen stor nyhet det hade dem gjort länge men att dem hotade varandra var konstigt.

 

Men jag ville verkligen inte åka hem och mötas av ett helvete.

 

Mamma och pappa är alltid så grymt jobbiga och läskiga när dem bråkar så jag åker inte dit.

 

Jag mimade till Selena att det var Noah och att hon skulle prata med henne så länge.

 

Noah älskade verkligen Selena och Selena älskade Noah.

 

Dem var bra kompisar.

 

Selena prata med henne och jag frågade Justin.

 

’’ Får Noah komma hit? Mamma och pappa bråkar som fan och hon gråter som en galning.?

 

Justin nickade.

 

Selena  gav mig mobilen och jag började prata med Noah.

 

’’ Du kommer till mig imorgon! Jag bokar flygbiljett direkt! Men du! Varför ringde du inte Christian istället? Ni är ju såå tajta att du glömmer mig..’’

 

Noah började snyfta ännu mera och jag upptäckte snabbt att det var något som inte stod rätt till mellan dem.

 

Hon tog några djupa andetag och sa sen:

 

’’ Vi har gjort slut! Han dumpade mig…’’

 Vaaa? Har dem gjort slut? Stackars Noah! :(
Kapitel om en kvart ungefär!! :)) 
KOMMENTERA babes <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, skit bra Moa :D Hah, meeer! <3

2012-08-08 @ 22:53:21
Postat av: Myybieberstoory

Skit braa :D Meer! Haha, jag är svår att "fästa" mig vid noveller, så jag läser bara din ibland! Sorry! Skulle verkligen läsa hela tiden om jag var bättre på att "fästa" mig! :D Aja, du är skitbra ändå ^_^

Svar: haha! :)) taack! Du meed! se till att få upp ett kapitel till på både bieber och 1D bloggen nuuuuuuuuuuuuuu! befaller dig ;) haha :)
justinnovells.webblogg.se

2012-08-08 @ 22:55:54
URL: http://www.myybieberstoory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback