U Smile I Smile Kapitel 18

Jag hörde och kände att någn slängde in mig i en bil eller skåpbil.

Det luktade unket här inne och jag var rädd, otroligt rädd.

Jag hade blivit kidnappad? Vem skulle inte vara rädd?

Alla skulle vara rädda, tänk så skulle dem inte hitta mig? Tänk så skulle de som kidnappade mig döda mig?

Ja hade verkligen rätt att vara rädd!

Vem var det som hade tagit mig?

Jag kände i mina fickor och plötsligt kände jag något, MIN MOBIL LÅG DÄR !

Gud silken känsla min mobil låg här och jag var bara tvungen att stänga av ljudet och hålla den gömd för alla.

Jag låste upp den och stängde av ljudet, jag tryckte upp min konservation med Selena och tryckte in ett snabbt sms ’’ HJÄLP!’’

Jag hade tänkt skriva längre men jag görde röster som var på väg mot mig, snart så hörde jag hur bildörrar eller skåpbils dörrar öppnades och jag kände att jag kom upp i luften, det kändes som jag flög.

SELENAS PERSPEKTIV:

Vi hade märkt att Miley försvunnit och framför allt hört henne.

Harry ( Mileys livvakt) hade sprungit efter med Kenny ( Justins livvakt) också.

Men dem hade inte hunnit och kommit tillbaka.

Harry var helt knäckt det samma med Mileys mamma och Noah.

Såklart var jag också knäckt.

Min älskade bästa kompis hade blivit kidnappad, tänk så kom hon inte tillbaka? Tänk så skulle hon dö ? Tänk så skulle ingen hitta henne alls så hon sklle vara där föralltid`?

Min sms signal hördes från min jeans ficka och jag drog snabbt upp den.

’’ Miley’’ stod det på skärmen.

’’ Hörrni, Miley skickade just till mig! Det står HJÄLP! Seriöst  spåra hennes nummer. NUUUUU! ’’

Harry tog min mobil och började knappa runder lite och tog sen upp sin egen och gav mig min mobil och Harry fortsatte med sin egen mobil och  snart så sa han

’’ Bingo! Dem är på flygplatsen! Nu går dem på ett plan till.. åh nej! Vi måste dit nu! Dem tänker ta henne till Sverige! Det är över 9 timmar dit! Kom igen! Vem ska med! Sel,Tish någon annan ? Nej Noah inte du! Justin, Alfredo! Kom nu då! ’’ sa Harry.

Vi sprang ut ur hotellsviten och ut i korridorren till hissen.

Harry körde fort, fortare än vad man fick men det gällde min älskade Miley nu.

Tänk så hade dem redan kommit på planet och var långt uppe i luften? Tänk så skulle vi aldrig hinna.

Utan att jag hade märkt det så hade mina tårar börjat rinna.

Jag skulle aldrig klara av att följa med på detta, om jag skulle hitta Miley död så skulle jag seriöst ta mitt liv.

Hoppa ner för ett berg eller något, jag skulle aldrig klara av att leva ett liv utan min underbara bästis.

Tänk alla hennes fans? Hur knäckta skulle dem bli? Om vi hittade henne död?

Dem skulle bli helt knäckta.

Inte enns Justins fans vr så snälla och trevliga som Mileys fans.

Justins fans var rent ut sagt hemska, bara Justin träffar en tjej och kramar henne så kommer det hot mail eller hot tweets.

Jag har själv varit i den sisten, det var väl lite därför jag och Justin gjorde slut.

Jag orkade inte med allt hot och alla rykten och känslorna försvann imed att vi bråkade så mycket om hans fans, vilket jag nu ser som sjukt omoget.

Väl framme på flygplatsen så hann vi precis till deras flyg och man kan väl säga att det blev en del bråk …. Tillslut så kom vakterna som jobbade på flygplatsen och det blev även tillkalat ambulans och polis.

Innan poliserna hade kommit så hade jag och Justin gått in i flyget för att leta efter Miley men vi hittade inte henne..

När vi precis skulle gå ut så hörde vi ett ljud, det kom från en kille.

Vi sprang till ljudet och hittade Miley, avsvimmad med en kille över henne.

Hon blev våldtagen, Justin gick fram till killen och drog upp han och vände sig snabbt om för att inte behöva se på Miley.

Han tog med sig killen ut till poliserna och jag gick fram till Miley och drog upp hennes trosor och hennes byxor.

Men det var en sak jag fastnade för, det var en binda i hennes trosor, med blod på.

Nej säg inte att hon hade sin mens nu? Det var väl inte direkt rätt tillfälle?

Tänk om han kille hade kommit i henne och hon var gravid.

Jag gick ut från rummet Miley låg i och kallade på Justin och Tish ( Mileys mamma).

Dem kom fort och Justin tog upp Miley i sin famn och jag gick tillsammans med Tish ut bakom Justin.

’’ Hon hade sin mens och hon blev våldtagen! Tish detta är inte bra! ’’ sa jag

Tish mun blev till ett O och hon vände sig snabbt mot mig.

’’ Du säger vad? Åh min stackars lilla Miles…. ’’

Jag kollade medlindande på henne och ja jag kände mig lidande

Min bästis, min älskade bästis kan vara gravid?

Detta får verkligen inte vara sant.

Justin stog bredvid en ambulans man och la Miley på en bår som dem senare körde in i ambulansen och skulle just stänga när jag sprang dit.

’’ Jag ska med! Tish med! ’’

Tish kom och vi hoppade in i ambulansen.

Harry, Kenny, Alfredo och Justin skulle köra och hämta Noah och Billy och sen åka till sjukhuset.

Jag tror nog att de skulle lämna Justin och Alfredo..

 

När Noah och dem kom så var inte Justin och Alfredo med.

Noah hade med en väska , som hon sa att det var kläder till Miley i och en annan sak som hon inte ville säga när alla var här.

Jag tog henne åt sidan och frågade henne:

’’ Vad är det mer du har i väskan Noah ?? ’’

’’ hm……. Jag vet inte hur jag ska säga detta.. men min mens är sen…. Så jag har köpt ett gravidtest……. Sel hjälp mig….’’

Man blev helt stum av vad ungen sa. Hon gravid? Hon var inte enns byxmyndig? Hon skulle haft det med Chris?

Jag blängde på henne och log sedan ett fake leende och gick bort mot dme andra.

En aning irriterad.

Men jag sken upp när jag såg att Miley satt där utanför med Tish framför sig som pratade lugnande med henne.

Miley grät och skakade, jag sprang fram till henne och slängde mig i hennes famn.

Hon slog armarna om mig och jag slog armarna om henne.

Tish himlade med ögonen men log mot oss och gick sedan iväg till Billy,Noah,Kenny och Harry.

’’ Vad har hänt miles? ’’

’’ Selly, jag var gravid…..’’ snyftade hon.

Jag flämtade till men kramade sedan om henne ännu hårdare.

’’ Vad ska du göra? Abort? Behålla?’’

’’ Abort är hemskt men Sel det var en våldtagning…. Jag kan inte behålla ett barn jag vet inte är med mening.. Jag skulle aldrig kunna älska det.. När jag vet sanningen bakom det.. så jag tror nog jag ska göra abort’’  snyftade hon fram

Jag håller med henne, abort var hemsk men när det var en våldtagning så var det ok..

Men jag tyckte så jäkla synd om henne.

________________________________________________________

Vad tycker ni? Är det värt några kommentarer? KOMMENTERA!

Trackback