U Smile I Smile Kapitel 16

Vi hade käkat otroligt mycket glass och badat och solat otroligt mycket också.

Jag var jätte brun och det var jag inte direkt själv om.

Ny bikini hade jag också införskaffat.

Lila riktigt snygg.

Jag hade ju med mig ett flertal också men man kan aldrig ha för många bikinis.

Man andvände ju nästan alla på sommaren.

För man inte villa ha samma hela tiden, särsklit inte som känd.

Då trodde ju folk att man inte hade fler.

Jag hade köpt en massa armband och halsband också.

Sen så två av mina favoriter, en lila one piece och turkosa converse.

 

Liam hade försökt nå mig otroligt mycket, för att säga typ ’’ slampa, du ska skicka mina saker på posten! Annars händer det något du aldrig kommer få ut ur hjärnan igen! Välj! Senast skickat om 2 veckor annars vet du vad som händer.’’

Det var inte det att jag var rädd för honom.

Tvärtom, ja tyckte han var riktigt löjlig.

Otroligt löljig.

 

Jag hade även blivit stucken av en geting inte så jätte trevligt.

Min mobil hade jag tappat i vattnet 1 gång men den levde fotfarande ändå.

Otroligt bra!.

Jag hade varit knäckt annars, den mobilen betyder otroligt mycket för mig.

 

Resturangen på hotellet serverade inte god mat så vi hade blivit tvungna att äta ute varje dag.

Frukost, lunch och middag allting ute.

Några av Justins dansare hade kollat in mig.

Och visslat/busvisslat efter mig.

Sött? Jadå riktigt sött!

Vi skulle åka hem om två dagar vilket jag verkligen inte ville.

Det var så jäkla mysigt här.

Jag tycker seriöst alla skulle åka hit en dag, bara för att bada och sola, man blir otroligt brun här och det är säkert 30 grader i havet.

Glassen var jallafall god dem hade här, annars hade det inte varit skönt att ligga på stranden.

Man blev ju så törstig och varm av att ligga på stranden så det kändes som vi bara badade, åt glass och drack vatten eller läsk.

Dem hade jallafall inte mjölk här vilket var tur, jag som dricker mjök här rätt ofta hade ju blivit sjuk av att dricka den, den är ju helt varm pågrund av hettan och atta små djuren älskar ju mjökl så krypen hade ju hållt på vid dne hela tiden.

 

Kvällsmaten var äten och vi skulle strax gå och upp på hotellet och sova.

Imorgon skulle jag och Justin på en interjuv tillsammans, segt jag vet.

Det var ju bara att förbreda sig en massa frågor om vi var tillsammans eller inte..

De var liksom inte så himla roligt att det går ryckte om att vi är tillsammans.

Jag får en massa hat av Justins fans jallafall.

Ja, det är mordhot, dem skriver att dem ska döda mig om det är sant att vi är tillsammans och att dem ska hitta mig och slå mig, även en massa andra hemska saker.

Men som kändis har man lärt sig att inte ta åt sig av det dem säger.

Det var lite svårt ibland men det gick.

 

Kvällssolen var nästan nere och det var våran sista dag här på Hawaii.

Jag skulle verkligen sakna det.

Vi åker hem imorgon tidigt, tror kl 08:00 imorgon bitti.

Då var det bara att åter gå till jobbet och sen skulle ’’ believe’’ släppas och då skulle vi ut och lansera det, eller Justin skulle och jag skulle med för att jag var ju en del av albumet.

Han hade även gjort låtar med, Nicki Minaj, Ludacris och Sean Kingston på det här albummet.

Fansen var som galna över vår låt vi gjort tillsammans.

 

NÄSTA MORGON:

Fansen på flygplatsen var hel galna och jag var helt död.

Jag hade inte fått sova alls sista natten i Hawaii och inte alls på planet hem.

Så det var bara att åka hem och sova, trodde jag.

Nej jag skulle klart iväg och göra något, tror det var något möte typ, Maggie ville inte säga vad det var, men bara det inte är en duett till, det orkar jag inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback